1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie automata Tiptronic la A6 C6 (4F) - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de oviok, 4 Iul 2010.

  1. Montaldo

    Montaldo 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2022
    Locație:
    Deva
    Masina:
    A6 c6 avant 3.0tdi 224ps
    Salut,
    Am fost astăzi sa iau cutia SH de la Arad urmează să o montez. Îmi face din ce în ce mai rău asta de pe mașina. Plus încă un cod nou de eroare pe care nu l-am avut pana astăzi este vorba de p2704 transmission friction element/clutch.E
    În fine cum am mai spus cutia este tot cod HXN uleiul pe care îl am este cel verde. Întrebarea mea este:

    1. la montarea celei SH va trebui scrisa pe mașina, adică are component protection ?

    2. ce update de soft ce versiune pentru uleiul verde și cutia mea ar trebui făcut ?

    3 update de soft se face doar la reprezentantă Audi sau la oricine care face soft la mașini ? Și dacă bag uleiul verde și umblu 2, 3 zile pana merg sa ii fac soft-ul care trebuie se întâmplă ceva ?

    Va mulțumesc pentru înțelegere și răspunsuri și îmi cer scuze dacă nu am explicat bine. Sunt nou pe forum plus ca nici nu ma prea pricep, nu am mai trecut prin probleme asemănătoare și as vrea sa știu sa nu umblu din mecanic în mecanic cu ea de aceea orice părere e bună venită
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    @Montaldo ti s-a spus ce sa faci de cateva ori pana acum dar tu esti in lumea ta. Cauta omule un bun tehnician ce repara cutie automata si stie el ce are de facut fara sa intrebi nimic. Este scris pe forum de zeci de ori pana acum ce trebuie facut.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  4. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    George, cum aflam ca avem update pentru module ? Am toate flashdaten (puse de tine), dar cand dau la cautari cu versiunea care o am, nu imi da nimic si nu imi spune ce versiune SW am. Este vreo varianta de a cauta ce versiune software avem ?
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai, ce versiune SW ai vezi cu VCDS si/sau ODIS.

    Zi-mi ce te intereseaza si ma uit sa vad daca exista vreun update sau nu.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cine vrea sa reconditioneze blocul de valve existent pe cutia cod KJC / 6HP19A:

    ZF 1068 298 045 - kit solenoizi
    ZF 1068 227 052 - placa intermediara
    ZF 1068 227 039 - pistonase/dumperi (6 buc.)
    ZF 1071 298 042 - kit garnitura “ochelar”

    Costul este undeva la ≃ 400 €uro la care mai adaugati 150 €uro un kit schimb ulei ZF 1071 298 027.

    Dupa toata reparatia este obligatorie resetarea adaptarilor cu VCDS/ODIS.

    Cumparati in baza VIN-ului sau S/N-ului ZF de pe placuta verde a cutiei (1071 xxxxxx) deoarece difera tot in functie de codul cutiei.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Au ajuns toate piesele, poate reusesc sa imi fac timp si sa le schimb saptamana asta. Revin cu un feedback.

    upload_2023-12-19_16-59-18.jpeg
     
  8. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Tu vrei sa-ti tina masina cat ciorile ... hahahahahh
     
    audi66 apreciază asta.
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu chiar, dar nu vreau sa dau 2500-3000€ pe reconditionarea cutiei din cauza blocului de valve.
    Mai nou, unii reparatori de cutii nu iti mai dau garantie daca nu reconditionezi blocul de valve si convertizorul odata cu reconditionatul cutiei.

    Blocul de valve este raspunzator de cat de bine (sau nu) schimba cutia treptele.
    Socurile, tot de blocul de valve sunt generate.
    Frana de motor prea lunga/puternica la retrogradare.
    Treptele lungi, cand pare ca numai schimba odata in treapta superioara sau schimba intarziat.
    Si multe altele …
     
    Aurel G apreciază asta.
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    L-am desfacut, inlocuit tot.
    Blocul fiind foarte curat in interior, fara nici cea mai mica depunere atat in canalele blocului cat si pe sitele solenoizilor.
    Exista si pe canalele din bloc 2 filtre (site) si acestea fiind impecabile.

    Dupa 51.000 km, uleiul parea a fi intr-o stare acceptabila.
    Cei 6 dumperi erau ca noi, cauciucul nu era tasat deloc.
    Placa de separare avea traseul intrerupt pe alocuri, deci pierdea presiune intre canale.
    Garnitura tip “ochelar” era ca noua, o schimbasem la ultimul schimb de ulei.
    Cele 4 tuburi de cauciuc erau tasate si imbatranite.
    Despre solenoizi nu pot zice mare lucru deoarece pentru a fi verificati corespunzator necesita aparatura profesionala (banc de proba ca cel pentru injectoare), verificarea acestora pentru rezistenta cu multimetrul este “frectie la picior de lemn”.

    Cutia schimba mult mai bine, treptele sunt scurte si ferme si am scapat de socurile la retrogradare 3/2 si 2/1.
    Astept sa vad cum se comporta in timp, ZF mentionand faptul ca poate dura pana la 4 saptamani pana cand cutia se adapteaza complet.
    Nu ajung cei 7 litri de ulei din kit-ul ZF, sunt necesari 8 litri.
    Durata aprox. 5h.
     

Distribuie pagina asta