1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza automata la A4 B9 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B9 (2015 - prezent)' creată de mada1971, 24 Ian 2018.

  1. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    Dacia
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Cei de la automatico colaborează cu ei parcă, cel puțin eu așa rețin.
     
    Gabriel Tudorescu apreciază asta.
  2. Guest 114006 Guest

    Par serioși, am văzut că au colaborator în București. Voi încerca și la ei, poate remediază problema cu vibrațiile în treptele superioare.
    Personal, aș prefera să schimbe treaptă inferioară la 1500 turații în D pentru e evita vibrațiile enervante, iar în S la minim 1850 și la 3500 turații treaptă superioară, intervalul în care motorul dezvoltă cuplul maxim.
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Iun 2020
  3. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    Dacia
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Eu am fost pentru o verificare la ei și mi s-au părut destul de profi.
     
    Gabriel Tudorescu apreciază asta.
  4. Guest 114006 Guest

    Am sunat azi la automatico și mi-au spus costul optimizării: 500 euro fără TVA, însă nu garantează că vor dispărea toate problemele (motivul: cutia DL382 este nouă și dificil de optimizat). Dacă ești nemulțumit, nu primești banii înapoi.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Pai, e normal.
    Intotdeauna gasesti persoane care vor sa fie perfect.
    Pe cand, perfectiunea nu exista.
    Nu o sa gasesti cutie sa schimbe perfect in 100% din timp, in orice conditii de mers, etc.
     
    Gabriel Tudorescu apreciază asta.
  6. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    Dacia
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Din câteva discuții amicale cu cineva dintr-o reprezentanță Audi, spunea că sunt destul de bullet proof aceste cutii DL382, cel puțin la ei în service au fost extrem de puține cazuri de defecțiuni (vorbim și de C7 ultra ce are aceiași cutie), față de vechiul S-tronic care, citez: 'schimbam/schimbăm câte una în fiecare săptămână'.

    Acum eu nu știu ce șocuri simțiți mulți dintre voi, dar anumite șocuri/dealay/ la schimbarea treptelor când dai să accelerezi și apoi frânezi, sunt absolut normale, cutia nu știe ce îi ceri mai ales că vorbim de fracțiuni de secunde.
     
    vibeup și Oudi apreciază asta.
  7. BoboT

    BoboT 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2018
    Locație:
    Elvetia
    Masina:
    Audi A4 B9 TDI 190 Quattro
    Dupa cateva discutii amicale cu cativa oameni din mai multe reprezentante Audi, si eu am ajuns la concluzia ca masinile lor funcioneaza in general perfect si in particular exact asa cum au fost proiectate sa functioneze :)

    Cu alte cuvinte, in cazul meu cel putin, au recunoscut toaste simptomele de care m-am plans, doar ca au declarat, cu seninatate, ca asa e normal sa faca, pentru ca “asa face toate” (pe incercate), deci nu e nici un defect la mijloc si in concluzie, masina este extrem de fiabila.Ceva de genul “Orice organizatie este perfect adaptata sa obtina rezultatele pe care le obtine”. Sau ca poti dresa o pisica sa faca tot ce vrea ea. Logica de fier, nu ai cum sa-i contrazici.

    Literalmente, un sef de service de aici mi-a spus ca modelele noi de Audi sunt mult mai prost proiectate decat cele vechi, din motive de cost cutting si norme de poluare. Greu de spus ce e mai jenant, ca un sef de service vorbeste asa despre marca pe care o reprezinta, sau ca s-ar putea sa aiba dreptate. Dar, m-a consolat el, sunt fiabile, adica o sa am vibratii si pocnituri, dar o sa mearga.
    Si deocamdata, merge, si nu am auzit/citit de nici un caz sa se fi stricat, si sa nu mai mearga.

    Insa plangeri despre vibratii si pocnituri sunt cu duiumul pe net, dar sa cauti un pic ... si eu am tot cautat :)
     
    Termo și zeratul apreciază asta.
  8. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    Dacia
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Crede-mă că am căutat și citit cam tot ce se poate despre această cutie, dar majoritatea problemelor sunt la generația veche. În fine, nu țin cu 'ursul', sunt conștient de cost reduction, redau ce a zis omul, că minte sau nu, aia nu am cum să știu.
     
  9. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Scuze, am uitat sa precizez ca socurile respective apar daca este usor in panta sau rampa. Probabil ca vibratiile din stationare apar totusi de la suporti motor/cutie.
     
  10. BoboT

    BoboT 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2018
    Locație:
    Elvetia
    Masina:
    Audi A4 B9 TDI 190 Quattro
    @borsy : Ce am vrut sa spun este ca de fapt sunt de acord cu ce ai spus tu ( respectiv cunostinta ta) : cutiile astea , si masina in general sunt destul de fiabile, adica nu prea se strica.

    Dar cred ca au niste neajunsuri care tin mai degraba de conceptie (fie mecanica, fie de software) care duc la aceste vibratii si alte chestii neplacute (de neacceptat la nivelul asta de pret) dar care nu duc la probleme majore ( cel putin in primii 100-200.000 km). La inceput eu chiar am crezut ca masina mea e defecta, acum m-am resemnat ca nu e defecta (probabil ca daca era, in decursul a 60.000 km pica ceva, sau macar se accentuau simptomele). Dar nu inseamna ca sunt multumit si inca, sper ca pot sa ameliorez ceva la ea.

    In acelasi timp cred ca e si o doza de subiectivism (perfectionism ? no, nici chiar asa :)): sotia a mers chiar ieri cu masina mea si mi-a spus ca ei i s-a parut ca merge foarte bine, ca nu a sezizat nici o vibratie, dar s-a plans ca masina e totusi cam mare. :) Asta e ghinion curat, caci in mintea mea incoltise deja ideea sa i-o vand ei si eu sa-mi iau altceva. :)
     
    borsy apreciază asta.
  11. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A4 B9 sedan, 2.0 TFSI ultra(CVKB), S-tronic, 190CP, Model 2017
    Motorul diesel aduce si el un aport de vibrati. Avand in vedere criza care se apropie noile modele or sa fie construite pe buget redus rau asa ca tineti tare de ele si nu uitati sa faceti schimbul de ulei la intervale.
     
    Gabriel Tudorescu apreciază asta.
  12. Guest 114006 Guest

    A facut cineva actualizare la softul cutiei in reprezentanta ? Si daca da, s-a schimbat ceva ?
     
  13. scoTTy

    scoTTy 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B9 2016, 1.4 tfsi
    Mie mi-au facut ceva update de soft la cutie, dar diferenta e insesizabila.
    Eu am reclamat faptul ca se simte trecerea din 1 in 2 si din 2 in 3, dar si invers, pe retrogradare. Mai ales cand trece din 3 in 2 in mod sport.
    In plus fata de aceste mici socuri, se aude un zgomot metalic/o pocnitura atunci cand schimba/cupleaza. Dar doar in primele 3 trepte.
    La reprezentanta mi-au zis ca lor li se pare ca schimba cum trebuie, ca e normal se se mai auda zgmote/sa se simta cand schimba. Raspuns asemanator am primit si de la automatico.
     
    Gabriel Tudorescu apreciază asta.
  14. Guest 114006 Guest

    Din 3 in 2 in modul sport se simte si la mine cel mai tare, aceleasi raspunsuri le-am primit si eu de la 2 reprezentante. Cei de la automatico au fost corecti si mi-au explicat ca si dupa optimizarea pe care o pot face ei, tot vor fi socuri si smucituri, pare sa nu existe nici o solutie, decat schimbarea masinii.:3sadwalk:
     
  15. HMiller 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2020
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 Tfsi 2020 + Honda Accord 2.0 i-Vtec 2007
    Eu am fost nevoit sa iau S-Tronic-ul pentru ca A4 B9 cu motorizarea 2.0 Tfsi de 190 CP vine, in 2020, in configuratie doar cu cutie automata. Desi am fost asigurat de dealer ca aceasta cutie nu va face probleme daca e intretinuta corespunzator, am totusi ceva indoieli legata de fiabilitatea ei, avand in vedere toate cele povestite despre cutiile de viteze ale grupului VAG pentru motorizarile de pana la 2 litri.
    Este primul meu A4 si sper sa nu fie o dezamagire din punct de vedere al fiabilitatii pe partea de cutie, cel putinn.
     
  16. marcelush

    marcelush 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4, B9, (DETA), S-tronic, 2.0 tdi, 190cp, quattro
    Stai linistit - combinația de motor cu dsg in 7 e de vis. Sunt cazuri izolate care spun că tremură, dar nu cred ca e problema de fiabilitate... mai degrabă service de 2 lei, mecanici incompetenți, revizii făcute pe genunchi la meseriași și băiețașii care cumpara audi "ieftin cu 200k km"
     
  17. Guest 114006 Guest

    Vibrațiile apar pe versiunile quattro, am condus cu tracțiune față și nu face așa.
     
  18. marcelush

    marcelush 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4, B9, (DETA), S-tronic, 2.0 tdi, 190cp, quattro
    Am Quattro cu S-tronic in 7 viteze, tdi de 190 cp și nu vibreaza. De fapt, nu are nicio problemă.
    Am 120.000 km si am revizii facute la mecanicul meu de încredere.
    E adevarat ca daca subtureaza, se simte vibratie dar asta e o manifestare normala.
     
  19. BoboT

    BoboT 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2018
    Locație:
    Elvetia
    Masina:
    Audi A4 B9 TDI 190 Quattro
    Ei bine, eu am luat masina la 7.400 km (nu la 200.000 km), cu 2 ani de garantie, si nu a fost chiar ieftina. Revizii la reprezentanta Audi locala - dar e intradevar discutabil daca e de incredere nu :)

    Ceva vibratii inteleg ca ai si tu cand subtureaza, doar ca nu te deranjeaza si ma bucur pentru tine ca te poti bucura de masina ta si sper sa fie asa intotdeauna. Pe mine si cred ca pe altii, ma deranjeaza si nu mi se pare normal deloc sa subtureze, dar asta nu inseamna ca nu avem grija de masinile noastre. Daca nu ar fi vibratiile astea enervante, pentru mine ar fi masina ideala.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu exista masina ce are cutie automata sa nu subtureze si automat sa nu vibreze cand cutia este in D. Cine nu stie asta si nu cunoaste asta nu are habar ce conduce. Fara suparare si fara replici la acest mesaj.
     
    MarianMaxx apreciază asta.

Distribuie pagina asta