1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza Automata la Audi A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de SB69WZW, 3 Sep 2012.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nici VAG, nici ZF nu fabrica ulei. Deci … si in bidoanele lor vei gasi cine stie ce Fuchs, Shell, Castrol, etc.
    In multe din recipientele OE de ulei pentru cutii manuale gasesti ulei Fuchs, la automate, nu stiu.

    Daca are echivalenta pe codul ce iti trebuie tie si vrei sa bagi ulei albastru, go for it.

    Vezi ca are termen 24 luni si/sau 45.000 km.

    upload_2022-7-13_19-12-58.jpeg
     
  2. Darius22

    Darius22 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    AUDI A4,B8 FL,multitronic,CJCL
    Are codul si specificatiile necesare. Multumesc. Totusi o sa aleg reprezentanta ca sa stau linistit, nu ca acolo nu ar fi uleiul albastru. :)
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E clar ca nu stii despre ce vorbesti, uleiul OE pentru cutia ta este galben.
    Audi nu mai foloseste ulei albastru de prin 2006-2007 (care, daca nu ma insel, a fost folosit doar in cutiile tiptronic).
     
  4. Darius22

    Darius22 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    AUDI A4,B8 FL,multitronic,CJCL
    Era doar o ironie asupra uleiului albastru,de aia am si cerut o parere.Problema e rezolvata.Am ales reprezentanta.1700 lei cost total.
     
  5. Silviu G

    Silviu G 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2018
    Locație:
    Dumbrăveni
    Masina:
    Audi a4 b8.5, 2013,2.0 tdi 177 cp, multitronic
    La ce reprezentanta ai găsit cu 1700 lei pt ca eu la nici una nu am găsit sub 2400...
     
  6. 77TDI

    77TDI 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Apr 2017
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    AUDI A4 B8 2.0 TDI AN 2012 Motor CAGA Cutie MMV
    Am reusit sa rezolv calculatorul ars la cutia multitronic eroare: 2226-Transmission input speed sensor(G182)
    Multumesc lui Mita din Craiova-recomand
     
  7. radu.daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a4, 2.0 tdi, 2015, CSUA
    Salut,
    Pentru probleme la plecarea de pe loc cu smucituri, oprit motor in rampa, defecta cutie multitronic la Audi A4 B8 an 2015, soluția este inlocuirea ambreiajelor. Atasez deviz cu valoare initiala service, valoare deviz final.
     
    Strete Fanel și Ionut Cimpean apreciază asta.
  8. Timoce Florin

    Timoce Florin 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2019
    Locație:
    Cluj - Napoca
    Masina:
    A4, 2l diesel, 2015
    Si s-a remediat ? Am si eu aceasta problema, insa la mine doar cand e rece motorul are simptomele de smucituri.
     
  9. radu.daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a4, 2.0 tdi, 2015, CSUA
    Da, s-a rezolvat
     
  10. Ionut Cimpean

    Ionut Cimpean 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2020
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 2.0l 2009
    Salut,
    Confirm si eu cele spuse de @radu.daniel .
    Si eu aveam probleme la pornirea de pe loc si mai ales la pornirea in rampă, cateodata se oprea si motorul.
    Am rezolvat cu schimb de ambreaje si 5.600 lei cost total. Le-am schimbat in Cluj la Autoshift Service, super ok baieții.
    Daca aveti si voi aceste simptome nu aruncați banii pe schimburi de ulei si adaptări, am incercat aceste variante si au ținut maxim o săptămană. Zi bună la toți.
     
  11. bogdanc64 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    a4, 2.0 tdi, 2012
    Salut,
    Pentru cei interesati de pret la schimbul de ulei la cutia automata. Am facut saptamana trecuta (28.10.2022) schimbul de ulei (120.000 km) pentru o cutie multitronic montata pe un A4 B8 din 2011 cu motor CAGA iar costul a fost de 2.132 lei la Porsche Pipera.
     
  12. petrisor flavius 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 2009, 2.0 143 Caga. Lla
    Salut,
    La masina din profil Audi A4 B8 din 2009 ce are cutie automata vreau sa fac reconditionare completa la cutia automata. Are sens sa schimb si discurile de ambreiaj pt marsarier, ma refer la cele ce au codurile 01J 398 139 si 01J 398 241 ?
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vrei sa platesti mai incolo demontat/montat si desfacut cutie ?
    Nu cred …
     
  14. FlaviuP

    FlaviuP 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A4 Avant, 2.0tdi 177cp, multitronic, 2013
    Salutare tuturor, urmează sa schimb uleiul in cutia de viteza multitronic, dar nu mai stiu exact cantitatea în L de ulei cat imi trebuie....stiu doar ca trebuie ulei cod G 052 516 a2...vreun coleg priceput daca ma poate ajuta... las seria de șasiu aici
    WAUZZZ8K4DA113616
    Multumesc anticipat!
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Citeste topicul si o sa afli.
     
  16. eko2001ro 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8 Avant, 2.0, 143cp.(CAGA), 2011 Multitronic MMV, WAUZZZ8K0BA091272
    Salutare tururor.
    Sunt nevoit sa inlocuiesc ambreiajele la multitronicul meu si vreau sa fac eu lucrarea conform indrumarilor din elsa. Dar inainte de a ma apuca de treaba trebuie sa confectionez niste scule necesare acestei operatiuni. As avea nevoie de ajutorul vostru in legatura cu standul pentru presare/depresare T40099. Nu gasesc niciunde dimensiunile lui si am rugamintea daca-l are cineva sa ma ajute cu diametrul interior si inaltimea lui.
    Multumesc anticipat
     
  17. eko2001ro 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8 Avant, 2.0, 143cp.(CAGA), 2011 Multitronic MMV, WAUZZZ8K0BA091272
    Salutare,
    Imi poate confirma cineva ca cele doua coduri de mai jos sunt cele corecte pentru cei doi rulmenti de la diferential (cei conici din pozitiile 19 si 20) ? In ETKA nu arata codurile acestora. Masina este cea din profil.
    0B4409123E
    0B4409218C
    Multumesc

    upload_2024-3-5_21-10-43.png
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Atunci cand codul OE al rulmentilor nu este prezent in ETKA acestia se comanda dupa codul stantat pe buza acestora.
    Adica demontezi, iei codul de pe rulment si comanzi.
    La diferential sunt rulmenti conici cu ghidaj.

    upload_2024-3-6_12-9-53.jpeg
     
    Ultima editare: 6 Mar 2024
  19. eko2001ro 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8 Avant, 2.0, 143cp.(CAGA), 2011 Multitronic MMV, WAUZZZ8K0BA091272
    @audi66 Multumesc pentru raspuns
    Incercam sa evit sa stau cu ea desfacuta pentru ca dureaza mult pana ajung piesele pe original. Dar cred ca este cea mai sigura metoda mai ales ca am inteles ca sunt cam piperati acesti rulmenti.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu sunt piperati, pleaca de la 20 ron si ajung la 100 ron, in functie de model si brand (FAG, NSK, SNR, SKF, etc.).
    Conteaza si de unde ii iei, mai ales in Romania unde acelasi produs pe un site costa 20 lei si pe altul 80 lei.
     

Distribuie pagina asta