1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza automata la Audi Q5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi Q5' creată de Vanssitoo, 27 Noi 2014.

  1. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Probleme cu cutia automata are toată lumea. Asta nu inseamna ca au toate aceeași rezolvare. Dacă se pricep băieții de acolo o sa o demonteze și o sa schimbe ce este defect, senzorul de poziție al furcii ,un solenoid, cablaj mechatronic sau tot mecatronicul. Atat doar ca ai pus poza doar cu prima eroare. Tu ai de fapt 3 erori. Prima eroare le generalizează pe celelalte 2. Prima spune că ai senzor treapta defect și următoarele 2 erori iti ofera informația despre care treapta ii vorba și atunci ei stiu exact unde sa caute. Fără supărare trebuie să vin eu sau alt coleg sa o demontam sa ii învățăm meserie ?
     
    Marianczm apreciază asta.
  2. vladdd 6th Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2013
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Q5 09 125KW CAHA
    Salut, ce părere aveți de acest deviz de schimbare cablaj mecatronic la Automatico București ?
    Eu fiind din Constanta, am găsit aici niște serice-uri cu un pret mai mic, dar no-name .
    Sa fac și update la cutie ?
     
    Geo_G apreciază asta.
  3. Cristigalati 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2019
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi Q5
    Salutare.Am cumparat recent un Audi Q5 automata si dupa 600km a inceut sa arate semnul cutiei de viteza,sa ma atentioneze ca sa merg incet si sa imi ia din puterea masinii.Dupa cateva secunde asi revine,apoi face iar...Codul de eroare este 8040-Torque Restriction due to Clutch Temerature --P17D8 00(040).Ma poate ajuta cineva?
     
  4. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Iți prajeste ambreiajele du-te la un mecanic care repara cutii automate pana nu este prea tarziu.
     
  5. vladdd 6th Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2013
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Q5 09 125KW CAHA
    Aceeasi eroare si eu, uita te o pagina inapoi- sunt cablajele de la mecatronic
     
  6. DonToth97 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mai 2019
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A6 C7 sedan 3.0 TDI quattro 2012
    Salut,
    Am nevoie, va rog frumos, de niște sfaturi concrete de la oameni pățiți. Mi-am achiziționat de o luna un Q5 2.0 TDI 170 quattro 2009, 230.000 km. Acum are 234.000 km, iar problemele întâmpinate sunt următoarele: mi-a murit motorul de 3 ori: odata in timpul unei decelerări de la aprox 60 km/h am redus și a murit cam pe la 10 km/h. A doua oară am încercat sa urc pe un deal pe iarba uda si a murit in timp ce patina, am repornit și apoi a urcat fără probleme, ambele încercări fiind făcut in D. A treia oară din D am cuplat R, am lăsat frâna și a murit. După repornire a plecat fără probleme.
    Alta sintoma este un șoc la treptele mici: 1-2-3-3-2-1. Mai sus de astea schimba bine.
    Și ultima probleme sesizată este o ostilatie de turații in momentul in care trec masina dintr-o trepta in alta: Din D-N și din R-P. Turația creste de la 900 la 1000, chiar 1200 și revine intr-o secunda la 900. Va puteți da o părere asupra problemelor ? Nu ma pricep fiindcă e prima masina automata.
     
  7. micuzzu_marius

    micuzzu_marius 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi Q5 2016
    Bună seara. La cutia Stronic la Audi q5, 2.0 tdi 190cp an 2016 sunt doua filtre la cutie de schimbat sau unul? De la reprezentanta mi au zis ca e un filtru. Și câți litri de ulei intra? Din ce am mai citit cică 4.5 litri la Stronic ul după 2015,altii spun ca 7 litri. Mulțumesc
     
  8. razvan.03 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q5, 2.0 TDI (CNHA) 190CP, 2015
  9. BRT

    BRT 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi Q5 2.0 2012
    Sunt 2 filtre la toate, unul in exterior, pe conducte Si unul in cutie. Reprezentanta il schimbă doar pe cel din exterior.
     
  10. micuzzu_marius

    micuzzu_marius 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi Q5 2016
    Pai asta vad ca majoritatea schimba doar un filtru, nu numai reprezentanta. O data ce e filtru trebuie schimbat și cel din interior, altfel nu e ok pe termen lung.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cel din interior se schimba doar daca exista interventii mecanice asupra cutiei. Asta spun toti “reparatorii” de cutii automate.
     
  12. Vintu 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi Q5, 3.0TDI SLINE
    Salut,
    De curand intampin urmatoarele probleme la un S-tronic (OB5) si anume dupa un drum alergat cu masina smuceste la schimbarea treptelor din 2/1 cateodata si la schimbarea din D in R. Totodata am observat ca la accelerare in treapta a 2 a subturat, masina incepe sa trepideze. Tin sa precizez ca in rest masina schimba perfect si nu are erori pe cutie sau altceva. Intrebarea mea este, daca a mai avut cineva simptomele acestea si daca trebuie schimbat mecatronic-ul ? trebuie schimbate si ambreajele ? Exista posibilitatea sa fie din cauza uleiului din cutie, care se apropie de perioada de schimbare ?
     
  13. DANANI 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI Q5 2.0 TDI 130KW 2014(8R CGLC,cod cutie PWX)
    Va salut,

    Am citit cu atentie toate postarile legate de zgomote,trepidatii,smucituri, etc, dar nu am gasit ceea ce mi se intampla mie de vreo 5 zile, dupa vreo 1500 km strabatuti prin tara.
    Cand accelerez si trece in 5 sau decelerez din 6 trecand prin 5 in 4, se aude un zgomot mecanic, nu foarte tare, ca un "CLANT" metalic.
    Nu-mi apare niciun mesaj de felul "Gearbox malfunction" sau alta eroare, dar sunt ingrijorat.
    Am un Audi Q5 din 2014, 2.0 TDI 130 kw, cod motor CGLC cu cod cutie PWX cu 193.000 km la bord si toate schimburile de ulei, filtre facute la timp, cel de cutie facut a 3-a oara la 180.000 km.
    Aveti vreo idee ?
     
  14. Romila Marius 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2019
    Locație:
    Husi
    Masina:
    Audi Q5,2000,2010
    Salutare colegi.
    Parerea mea ,in momentul cand apar anomalii la cutie ,luati legatura cu unitati service autorizate ,axate pe cutii automate.
    Eu am avut probleme la cutie(s-tronic,Q5-benzina ,motor de 2l).
    Rezolvat la Automatico-Bucuresti.
    Nu stiu cat putem ajuta un om care are probleme daca nu suntem profesionisti,vorbim de lucruri delicate si destul de scumpe.Asta este parerea mea stiu ca nu mi-a ceruto nimeni,dar asa in calitate dw om care a trecut prin probleme cu cutia.
    Numai bine va doresc!

    Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk
     
  15. DSF

    DSF Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi Q5 2.0TDI 190CP CNHA 2015
    asta cred ca e problema comuna la S-tronic, si mie imi face lafel dar nu-mi bat capul cu ea
     
  16. BRT

    BRT 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi Q5 2.0 2012
    Vintu, la simptomele astea, 100% sunt ambreiajele duse. In cateva Luni, trepidatiile vor deveni foarte puternice, posibil sa nu mai intre deloc in R. Schimbă pachetul ambreiaje, uleiul in cutie si se rezolvă.
     
  17. Romila Marius 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2019
    Locație:
    Husi
    Masina:
    Audi Q5,2000,2010
    Obligatoriu se schimba si mecatronicul, daca se schimba ambreiajele.
     
  18. Vintu 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi Q5, 3.0TDI SLINE
    Revin cu rezolvarea la problema si anume, schimbat ambreaje + kit reparatie mecatronic + senzor(gearshift sensor) + schimb ulei cutie + filtre. In cazul in care ajuta pe cineva. Mersi!
     
    BlackViper și VlaD_Q5 apreciază asta.
  19. BlackViper 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Q5, 2.0 TDI CGLC, 130KW, 2012
    Vintu poti cumva sa ne spui si cat a fost costul ?
    Multumesc
     
  20. Vintu 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi Q5, 3.0TDI SLINE
    BlackViper
    Automatico Bucuresti - 11.580 lei (Garantie 2 ani de zile). Cutia merge bine, nu mai are nici un fel de smuncitura indifierent ca merg bara la bara sau o alerg.

    P.S.:

    Dar am o nelamurire: am impresia ca la o franare lina, spre exemplu la semafor cand schimba din 4-3 sau 3-2 simt o mica frana de motor parca mai puternica decat mi-as dori, asta se intampla si inainte. Am crezut ca odata cu schimbarea componentelor interne o sa dispara dar se pare ca asa merge ea, cei de la Automatico au zis ca asa sunt S-tronicele nu pot fi comparate cu Multitronic s.a.m.d. Nu stiti, exista ceva imbunatatire de soft la cutie in directia aceasta ?
     
    BlackViper apreciază asta.

Distribuie pagina asta