Probleme cu cutia automata are toată lumea. Asta nu inseamna ca au toate aceeași rezolvare. Dacă se pricep băieții de acolo o sa o demonteze și o sa schimbe ce este defect, senzorul de poziție al furcii ,un solenoid, cablaj mechatronic sau tot mecatronicul. Atat doar ca ai pus poza doar cu prima eroare. Tu ai de fapt 3 erori. Prima eroare le generalizează pe celelalte 2. Prima spune că ai senzor treapta defect și următoarele 2 erori iti ofera informația despre care treapta ii vorba și atunci ei stiu exact unde sa caute. Fără supărare trebuie să vin eu sau alt coleg sa o demontam sa ii învățăm meserie ?
Salut, ce părere aveți de acest deviz de schimbare cablaj mecatronic la Automatico București ? Eu fiind din Constanta, am găsit aici niște serice-uri cu un pret mai mic, dar no-name . Sa fac și update la cutie ?
Salutare.Am cumparat recent un Audi Q5 automata si dupa 600km a inceut sa arate semnul cutiei de viteza,sa ma atentioneze ca sa merg incet si sa imi ia din puterea masinii.Dupa cateva secunde asi revine,apoi face iar...Codul de eroare este 8040-Torque Restriction due to Clutch Temerature --P17D8 00(040).Ma poate ajuta cineva?
Salut, Am nevoie, va rog frumos, de niște sfaturi concrete de la oameni pățiți. Mi-am achiziționat de o luna un Q5 2.0 TDI 170 quattro 2009, 230.000 km. Acum are 234.000 km, iar problemele întâmpinate sunt următoarele: mi-a murit motorul de 3 ori: odata in timpul unei decelerări de la aprox 60 km/h am redus și a murit cam pe la 10 km/h. A doua oară am încercat sa urc pe un deal pe iarba uda si a murit in timp ce patina, am repornit și apoi a urcat fără probleme, ambele încercări fiind făcut in D. A treia oară din D am cuplat R, am lăsat frâna și a murit. După repornire a plecat fără probleme. Alta sintoma este un șoc la treptele mici: 1-2-3-3-2-1. Mai sus de astea schimba bine. Și ultima probleme sesizată este o ostilatie de turații in momentul in care trec masina dintr-o trepta in alta: Din D-N și din R-P. Turația creste de la 900 la 1000, chiar 1200 și revine intr-o secunda la 900. Va puteți da o părere asupra problemelor ? Nu ma pricep fiindcă e prima masina automata.
Bună seara. La cutia Stronic la Audi q5, 2.0 tdi 190cp an 2016 sunt doua filtre la cutie de schimbat sau unul? De la reprezentanta mi au zis ca e un filtru. Și câți litri de ulei intra? Din ce am mai citit cică 4.5 litri la Stronic ul după 2015,altii spun ca 7 litri. Mulțumesc
@micuzzu_marius cred ca este doar un filtru. 6l ulei transmisie si 1l ulei ATF ( cred - iti spun ce e la mine pe bon - http://prntscr.com/ooru46 )
Sunt 2 filtre la toate, unul in exterior, pe conducte Si unul in cutie. Reprezentanta il schimbă doar pe cel din exterior.
Pai asta vad ca majoritatea schimba doar un filtru, nu numai reprezentanta. O data ce e filtru trebuie schimbat și cel din interior, altfel nu e ok pe termen lung.
Cel din interior se schimba doar daca exista interventii mecanice asupra cutiei. Asta spun toti “reparatorii” de cutii automate.
Salut, De curand intampin urmatoarele probleme la un S-tronic (OB5) si anume dupa un drum alergat cu masina smuceste la schimbarea treptelor din 2/1 cateodata si la schimbarea din D in R. Totodata am observat ca la accelerare in treapta a 2 a subturat, masina incepe sa trepideze. Tin sa precizez ca in rest masina schimba perfect si nu are erori pe cutie sau altceva. Intrebarea mea este, daca a mai avut cineva simptomele acestea si daca trebuie schimbat mecatronic-ul ? trebuie schimbate si ambreajele ? Exista posibilitatea sa fie din cauza uleiului din cutie, care se apropie de perioada de schimbare ?
Va salut, Am citit cu atentie toate postarile legate de zgomote,trepidatii,smucituri, etc, dar nu am gasit ceea ce mi se intampla mie de vreo 5 zile, dupa vreo 1500 km strabatuti prin tara. Cand accelerez si trece in 5 sau decelerez din 6 trecand prin 5 in 4, se aude un zgomot mecanic, nu foarte tare, ca un "CLANT" metalic. Nu-mi apare niciun mesaj de felul "Gearbox malfunction" sau alta eroare, dar sunt ingrijorat. Am un Audi Q5 din 2014, 2.0 TDI 130 kw, cod motor CGLC cu cod cutie PWX cu 193.000 km la bord si toate schimburile de ulei, filtre facute la timp, cel de cutie facut a 3-a oara la 180.000 km. Aveti vreo idee ?
Salutare colegi. Parerea mea ,in momentul cand apar anomalii la cutie ,luati legatura cu unitati service autorizate ,axate pe cutii automate. Eu am avut probleme la cutie(s-tronic,Q5-benzina ,motor de 2l). Rezolvat la Automatico-Bucuresti. Nu stiu cat putem ajuta un om care are probleme daca nu suntem profesionisti,vorbim de lucruri delicate si destul de scumpe.Asta este parerea mea stiu ca nu mi-a ceruto nimeni,dar asa in calitate dw om care a trecut prin probleme cu cutia. Numai bine va doresc! Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk
Vintu, la simptomele astea, 100% sunt ambreiajele duse. In cateva Luni, trepidatiile vor deveni foarte puternice, posibil sa nu mai intre deloc in R. Schimbă pachetul ambreiaje, uleiul in cutie si se rezolvă.
Revin cu rezolvarea la problema si anume, schimbat ambreaje + kit reparatie mecatronic + senzor(gearshift sensor) + schimb ulei cutie + filtre. In cazul in care ajuta pe cineva. Mersi!
BlackViper Automatico Bucuresti - 11.580 lei (Garantie 2 ani de zile). Cutia merge bine, nu mai are nici un fel de smuncitura indifierent ca merg bara la bara sau o alerg. P.S.: Dar am o nelamurire: am impresia ca la o franare lina, spre exemplu la semafor cand schimba din 4-3 sau 3-2 simt o mica frana de motor parca mai puternica decat mi-as dori, asta se intampla si inainte. Am crezut ca odata cu schimbarea componentelor interne o sa dispara dar se pare ca asa merge ea, cei de la Automatico au zis ca asa sunt S-tronicele nu pot fi comparate cu Multitronic s.a.m.d. Nu stiti, exista ceva imbunatatire de soft la cutie in directia aceasta ?