1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Debitmetru aer motor benzina la A4 B5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de Nerra007, 16 Sep 2008.

  1. Nerra007

    Nerra007 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2008
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi A4
    Salutari tuturor! Iata problema mea cu masina...Merge bine, dar cand "bag talpa in ea"...ba fuge, ba nu...Am fost la un service cu ea, si imi zice nenea ca e vorba de debitmetru(aparat masa aer). Am pus pe tester, dadea eroare. A resetat, a disparut. Am revenit la tester la vreo 200 Km, iar aparea eroare. A incercat sa reseteze, nu a mai vrut. L-a curatat...gadilat, dar degeaba. Intrebarea mea e: SIGUR o fi smecheria aia?:unsure: Pot face vreun test sa vad? Are cineva de vanzare asa ceva?(ca nou am auzit ca e o gramada de bani,..si daca nu e ala dus....:rolleyes:). Mersi!:3sadwalk: Mentionez...nu tot timpul e lenesa...cateodata "fuge"...cateodata nu....
     
  2. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Cel mai ieftin gasit Hella 338 de euro cu debitmetru la schimb asta in Franta:p
    Un test se poate face dar nu doar printr-o simpla scanare ci prin cateva loguri pe canalul unde este debitmetru.
    Se face la ralanti, apoi in mers valorile obtinute trebuie sa se incadreze in valorile specifice.
    :p
     
  3. bamse

    bamse 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A3 SB 2.0TFSI DSG
    037906461BX - 441,69 ron
    ata e pretul cu piesa la schimb la orice dealer Audi/VW

    Daca piesa nu e originala, pretul va fi 1551,15 ron - 037906461B

    Piese originale, preturi cu TVA, la orice dealer.
     
  4. keo75

    keo75 3rd Gear Member

    Înscris:
    6 Iul 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a4b5 quattro 1.8 125cp ADR 1997
    salut

    ce valori ar trebui sa-mi afiseze debitmetrul pe vag-com si pe ce canal e recomandat sa ma uit.multumesc
     
  5. juve_star

    juve_star Bronze Member

    Înscris:
    26 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4 1,6 101CP
    Totusi cum aflam ca debitmetrul e dus, sau mai exact care sunt simptomele? Asta pana sa se faca o diagnoza.
     
  6. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Poti sa deconectezi debitmetrul(scoti mufa senzorului) si vezi dasa se simte vreo schimbare,dar asta se aplica numai daca debitmetrul e dus de tot;deci pana la urma,tot diagnoza e sfanta.
     
  7. doryan23

    doryan23 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2.0 CAHA 2009
    eu am skimbat debimetru la a mea in italia am dat 100 de e si piesa veke
     
  8. adyre 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    VW Golf Mk3 1.6 AFT 74kW 1997
    In general debitmetrul e defect atunci cand la accelerari bruste parca da se inece, consuma mai mult decat in mod normal (poate varia de la 1L la 20-25L cum am patit eu). Cateodata ajunge in situatia in care la rece accelerezi si da rateuri. Cel mai bine e scoaterea mufei si vezi cum merge fara debitmetru conectat.
     
  9. tyrystor 3rd Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4B5 1,8 20v, ADR engine, Quattro fabricat in 1995
    Servus all,
    Cand se tureaza motorul atunci cand schimbi vitezele, eu am rezolvat problema asa:
    am verificat traseul pe unde circula aerul pana la clapeta de acceleratie, si am avut un furtun de plastic spart cu o forma ciudata,(ajungi greu la el) ce vine din blocul motor si ajunge in traseul pe unde circula aerul printr-o valva de cauciuc, eu am avut si acea valva sparta si am schimbat-o.
    Mai poate fi ceva: garnitura de la clapeta de acceleratie poate fi "ciupita", daca puteti, schimbati-o, e doar 8 RON.
    Imi cer scuze ca nu va pot fi mai explicit dar nu mai stiu codul pieselor.
    La final am facut o adaptare a clapetei de acceleratie cu VAG-COM-ul.
    Spor la treaba!
     
  10. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    1.6.i nu are acel furtun ,,ciudat,, ;)
    Pentru 1.8i se potriveste,nu stiu daca si 1.8T il are.
     
  11. tyrystor 3rd Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4B5 1,8 20v, ADR engine, Quattro fabricat in 1995
    Maf

    Servus,
    Am o intrebare: pot adapta un MAF 06B133471 ca sa il pot monta in locul celui ce are codul 037 906 461 B ?
    masina personala este cea din semnatura

    pe internet am gasit ca sunt compatibile dar nu se potrivesc la mufa ...

    multumesc.
     
  12. ady_clau 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2010
    Locație:
    Leeuwarden
    Masina:
    Audi A4 Proline, 1.8, 1999
    buna am si eu o intrebare ,am un audi a4 am schimbat debitmeru ,dar tot am probleme la turarea motorului adica nu se tureaza cum trebuie,dar daca scot mufa de la debitmetru totul este ok masina merge bine .Daca ma poate ajuta cine-va sa imi spuna ce ar putea fi.
     
  13. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Tot ce este pe traseul admisiei clapeta adaptata si curatata,valva solenoid,vreun furtun fisurat.
     
  14. weaselciuy

    weaselciuy Silver Member

    Înscris:
    5 Ian 2008
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 B5 Facelift 1.6i AHL
    mai patesc si eu sa se accelereze singura cand schimb treptele.....si am facut VAG acum 2 zile, fata erori, dar am facut pe loc, fara mers.

    Sa inteleg ca principala cauza e ca intra aer fals pe traseu? Furtun spart/ garnituri...dinastea?
     
  15. dragosabu 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.6, '96, adp, Limuzina, Climatronic
    Mie de azi mi se tureaza pana la 3500 rpm singura la relantiu si daca merg cu ea merge foarte prost la turatii sub 3500 rpm. Vreau ca maine sa imi curat singur debitmetru si valva solenoid daca asa se numeste cea de la acceleratie. Acceleratia a fost curatata de un mecanic pentru ca mi se tura cand lasam acceleratia si dura putin pana cad se stabilea acul indiferent daca era rece sau cald motorul. Adevarul e ca dupa curatare masina mergea mai bine dar a rezolvat problema cu totul. Si inainte de asta masina se ineca cand bagam piciorul in acceleratie mici galgaieli enervante si imi consuma foarte mult. Daca imi poate da cineva sfaturi ar fi foarte frumos. Mersi mult.

    L.E.
    am gresit nu valva solenoid ci cea de la acceleratie
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Oct 2010
  16. florinbiris

    florinbiris 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2008
    Locație:
    rasnov
    Masina:
    audi a4 b5 95 1,6 ADP; audi a4 b7 2008 1,9 BRB
    Mecanicul tau care a curatat clapeta trebuia sa stie ca se adapteaza obligatoriu dupa curatare.
     
  17. dragosabu 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.6, '96, adp, Limuzina, Climatronic
    am revenit

    Am curatat debitmetru azi. Acum se tureaza ca inainte de a-mi curata acceleratia. Vreau sa te intreb, la acceleratie se curata numai clapeta sau mai are ceva? Am observat ca toata galeria aia era foarte prost stransa. Am schimbat toate chestile alea care strange furtunele. Te rog sa ma ajuti. Acum trebuie sa merg pana undeva dar inainte o sa ma pun sa ma mai uit de furtune sparte. Crezi ca ar putea sa fie pompa de benzina ca am mai mers pe rosu.
     
  18. Cristisor

    Cristisor Platinum Member

    Înscris:
    23 Iun 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Fost proprietar de A4 (B5)
    Debitmetrul poate fi curatat. Dai jos conducta de aer, din plastic, care leaga debitmetrul de clapeta de acceleratie, si o sa vezi un fel de sita a debitmetrului. Daca simti ca merge mai bine fara e posibil sa fie dus debitmetrul.

    Daca am scos mufa de la debitmetru, pentru a verifica cum merge motorul in lipsa lui, trebuie sa sterg eroarea cu VAG dupa ce reintroduc mufa sau debitmetrul este citit automat din nou? Altfel zis, debitmetrul este folosit daca nu am sters eroarea?
     
  19. Iacob_FST

    Iacob_FST 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2009
    Locație:
    Alesd
    Masina:
    AUDI A4(B5) 1.9TDI 1Z(90cp) Automat '96
    eroarea trebuie stearsa pentru ca iti va aparea dar nu te afecteaza pentru ca in momentul in care ai pus mufa la loc la debitmetru el va functiona din nou(daca este functionabil :p ).cel putin la mine am scos mufa am vazut ca merge mai bine fara mufa si apooi cand am puso napoi mergea mai prost(ca inainte sa o scot).
     
  20. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    S-a dus si debitmetrul meu :((. Am scos mufa si pare ca ar merge mai bine masina fara el. Partea cea mai proasta e ca mananca benzina. Undeva pe la 13-14 lejer. Vreo idee de unde se poate cumpara? La magazine am intrebat si nimeni nu mi-a dat pret mai jos de 600 Roni. pe Karma am gasit unu la 460 Roni prin comanda pe internet. Nu as vrea sa pun unu la mana a doua si sa ma trezesc ca dupa o luna doua nu mai merge.
     

Distribuie pagina asta