1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Despre motoarele 1.6 i - discutii si probleme diverse

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de mariusik, 21 Iun 2009.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. TroMaNi 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2012
    Locație:
    Tg-jiu, jud Gorj
    Masina:
    A4,b6,1.6 benzina, 2002
    motor gripat

    Am spart baia de ulei, rupt suport cutie de viteze si cred ca s-a gripat motorul. Am incercat sa il invart cu mana si nu mai merge. Hai ca cu baia si suportu o mai dreg dar cu MOTORUL GRIPAT ce pot sa fac ?
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Oct 2012
  2. Iulian72

    Iulian72 Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2008
    Locație:
    Campulung
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2011, Audi A4 TDI-PD 2002 131 CP, Suzuki Swift 2017 1.0, 112 cp
    Cumperi altul de la dezmembrari si vinzi ce mai e bun de pe al tau. Ai mers mult cu baia sparta fara ulei?
     
  3. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    dezmembrari, se gaseste chiar usor si ieftin. Ca fapt divers, cum ai reusit?
     
  4. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    Respingere ITP (noxe peste limita)

    Astazi am fost respins de la ITP...motiv: emisiile de gaze depasesc valorile normale. Iata ce a iesit:

    C0 0.55% VOL
    CO2 14.96% VOL
    HC 115 PPM VOL
    O2 1.11% VOL
    NO 0 PPM VOL
    TURATIE 880 1/MIN
    TEMPERATURA 31 Grade Celsius
    LAMBDA 1.028
    COMBUSTIBIL = Benzina
    COcor. 0.55%

    Va rog frumos sa-mi spuneti si mie care pot fi cauzele pentru care nu au iesit cum trebuie noxele?
    Cei de acolo m-au sfatuit sa merg sa fac o diagnoza computerizata. Am sunat la reprezentanta WV-Audi si mi-au spus ca trebuie sa faca si ei, la randul lor un test de noxe pentru a se convinge ce valori au noxele si ulterior sa vada ce fel de teste la motor (comresie...etc) sunt necesare. Toata "afacerea" asta spun ei ca ma costa 150 lei. Spuneti-mi si voi, ce ma sfatuiti sa fac? Nu as vrea sa arunc cu banii pe fereastra inutil...multumesc mult de tot!
     
  5. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    pai in primul rand vinovat de noxe aiurea este sonda lambda,catalizatorul mai este pe masina sau l-ai scos?ca daca l-ai scos la fel de vinovat este si el,plus alte motive:aprindere defectuoasa,calitatea carburantului folosit,etc,in general tipul asta de motor de pe b4 care il ai tu ADA,este cam pacatos,eu am avut varianta de 2.0 L,ABT si vreau sa spun ca este mult mai reusit motorul si mult mai fiabil
     
    Ultima editare: 6 Noi 2012
  6. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    gabi_74 Aha, am inteles colegu, ce sa zic ? Eu unul, de cand este masina la mine de 3 ani nu am scos catalizatorul, nu am idee ce s-a intamplat inainte. Faza este ca nici nu ma pricep, cum naiba fac sa aflu ? Ca sa nu mai vorbesc ca acum 2 ani a trecut fara probleme la ITP. Cat despre sonda lambda cum fac sa verific starea ei ? Cei care sunt in cunostinta de cauza ii rog sa ma sfatuiasca si pe mine ce plan de bataie sa urmez ? Ce sa fac ? Multam!
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Noi 2012
  7. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    shumy-pai din moment ce ti-au iesit asa urate noxele ce sa mai verifici sonda lambda care sigur este moarta,schimb-o si o sa vezi ca motorul va merge foarte bine
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Noi 2012
  8. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    gabi_74 multumesc pentru ajutor! Ma gandesc ca daca nu este de la sonda lambda si o schimb de pomana. Sa o schimb asa fara sa o bag pe tester in prealabil? Oricum de ceva vreme am observat ca a si inceput sa "ciupeasca" ceva ulei. De exemplu in 1500 de km. am completat cu aprox 100-125 ml. Ce legatura poate exista intre elementele astea? Ai idee cat poate costa o sonda lambda? Multam!
     
  9. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    o sonda noua bosch costa in jur de 300 ron,dar se merita toti bani,legat de consumul de ulei sigur este uzura motorului,segmenti uzati,etc.parerea mea este urmatoarea:incearca sa o vinzi poate altcineva are mai mult noroc cu ea
     
  10. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    ...de vandut o vand eu relativ usor...desi mi-a placut tare mult de tot masinuta asta si am avut mare grija de ea...Arata bine si sunt multumit de ea in linii mari, acum au aparut problemele astea. Faza este ca nu dispun de alti bani, sa mai pun ceva diferenta si sa iau altceva, "o gaura mai sus" asa cum imi place mie sa spun ;) Preturile au scazut si am vazut ca pe la 3000 de euro iti poti cumpara o masina buna si de generatie putin peste anul 2000. Nu stiu ce sa mai zic...
    M-am interesat deja de o sonda lambda...am vazut ca sunt universale si altele cu mufa. Ma sfatuiesti sa iau una fara mufa si sa o montez la un elctrician auto meserias? Diferenta de pret este considerabila intre una fara mufa si una cu mufa, aproape la jumatate de pret!!!!
     
  11. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    poti sa cumperi linistit si sonda universala ca este foarte buna
     
  12. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Eu zic sa nu te complici cu sonda universala ca nu se merita, risti sa nu mearga sau sa nu lucreze in parametri.
     
  13. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    Gabi, am fost deja la un electrician si a bagat-o pe tester. Sonda lambda decedata, evident...nimic nu misca....cu astea universale am inteles de la cineva care are magazin de piese ca daca cel care o leaga nu stie sa conecteze cum trebuie pe culori firele o poate arde....
     
  14. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    Noua problema: cine ma poate ajuta si pe mine cu o poza sau sa-mi spuna macar unde este amplasata sonda lambda la acest model? Multumesc frumos!
     
  15. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Uite aici - pozitia 37.
     
  16. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    Multumesc colegu, am depistat si eu mufele de la sonda lambda...ma interesa pozitionarea ei, unde este? Pe teava de esapament?
     
    Ultima editare: 8 Noi 2012
  17. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    De la un timp am observat ca masina nu mai trage cum trebuie cel putin pana-n 2800 de rpm, dar mai ales la plecare de pe loc...aproape ca mi-o iau inainte daciile vechi. Mai exact, aud motorul ca "tipa" dar cresterea in turatii pe turometru se realizeaza greu, spun eu, implicit si cresterea in viteza...Atunci cand trec de 100-110 km/h si implicit de 3000 rpm masina merge foarte frumos, "mananca asfaltul" pentru vechimea ei :)( Trebuie sa va spun ca am depistat pe tester ca sonda lambda este complet "decedata", neiesindu-mi in parametrii normali nici noxele la itp-ul de acum cateva zile.
    Va rog frumos sa-mi spuneti ce altceva mai trebuie verificat, eventul pe tester ce alte disfunctionalitati sa mai urmaresc? Multumesc frumos!
     
  18. Lyceum

    Lyceum 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2008
    Locație:
    romania
    Masina:
    Audi A4 B6 1.6 benzina
    Gata eu m-am saturat de audi a4 imi vine sa ii dau foc !!! I-am schimbat si debitmetrul ieri ca avea eroare , trage mai bine acum dar TOT PROBLEMA VECHEE ! CAND O SCOT PE LIBER SCADE TURATIA LA 400-500 rpm si isi revine . pana acum i-am facut urmatoarele : schimbat senzor temperatura , schimbat filtru de aer, schimbat filtru benzina , schimbat bujii , curatat clapeta acceleratie + adaptare , schimbat Debitmetru . Ce sa ii mai fac ??? Nu imi da nici o eroare pe tester? macar daca as sti ce trebuie sa schimbb ... asa schimb tot motorul ? ce sa ii mai fac :scared2:

    mai atasez odata video sa vedeti cum face :

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Q-ZV-OKiHQ0
     
  19. breitner

    breitner Gold Member

    Înscris:
    10 Aug 2010
    Locație:
    Comarnic, München
    Masina:
    A4 B5, 1.8 Quattro, Passat B5 1.9 TDI AVF 4Motion
    daca ii schimbi motorul, pune unul de 1,8 si scapi de probleme (cele mai proaste motoare de la VAG au fost 1,6 benzina si 2,5 diesel).
     
  20. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    Pentru ca a venit vorba de tester si de problema pe care am ridicat-o ceva mai sus...ce trebuie urmarit cand se face o diagnoza, adica sa stiu macar cum stau.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta