1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Despre motoarele 1.6 i - discutii si probleme diverse

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de mariusik, 21 Iun 2009.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Lyceum

    Lyceum 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2008
    Locație:
    romania
    Masina:
    Audi A4 B6 1.6 benzina
    motorul asta de 1.6 are cumva IAC (idle air control) valve ??? cine stie sa imi raspunda va rog
     
  2. Coco 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2011
    Locație:
    Sannicolau Mare
    Masina:
    Audi A3, 1.6, 2002
    Am rezolvat problema prin schimbarea sondei lambda 2, cea de dupa catalizator asa cum mi-a spus Campary.

    Multumesc mult!
     
  3. alexandernic 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2012
    Locație:
    Vulcan
    Masina:
    Audi A4, 1,6, 2002
    Am o mare problema: am un audi A4 B6 berlina, an 2002, 1.6 benzina, care porneste foarte greu, trebuie sa dau cheie de mai multe ori si plus ca trebuie sa fac pedala (ca la dacia veche) iar la relantiu da rateuri.
    Am fost la mai multi mecanici eroarea e: Missfire cylinder 4. Am schimbat fise, buji, bobina de inductie si nici un rezultat.
    La ultimul mecanic la care am fost a zis ca trebuie sa segmenteze motorul si am zis ca mai astept putin. Astept pareri. Va multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Dec 2012
    bigflo apreciază asta.
  4. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Verifica firele si mufa injectorului de la cilindrul nr. 4. Masoara presiunea de benzina in rampa de injectoare. Nu cred ca e cazul sa segmentezi motorul. Consuma ulei?
     
    Ultima editare: 19 Dec 2012
  5. alexandernic 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2012
    Locație:
    Vulcan
    Masina:
    Audi A4, 1,6, 2002
    Ulei nu consuma. Mi a masurat compresia si cica nu e buna, scapa compresie. Nu stiu ce sa i mai fac.....Cred ca voi merge in reprezentanta sa vad ce spun si acolo.
     
  6. dorru

    dorru 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    Salut,
    O intrebare pentru posesorii de A4 1,6 ADP. Urmatoarele valori sunt normale: treapta a 5-a --- 3000 ture --- 100 km/h.
    Sau masina mea nu mai trage cum trebuie ? Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Ian 2013
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sunt normale valorile.
     
  8. dma

    dma 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2009
    Locație:
    arad
    Masina:
    a4 , 1,6 ALZ , 2004
    M-ai facut curios !
     
  9. Nightchild

    Nightchild 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2012
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, QUATTRO, 2009
    Buna seara,

    Am o problema la masina... porneste si in secunda 3 da sa se opreasca (scade foarte mult turatia, pe la 300, 400 si nu se accelereaza), chiar daca eu apas pedala la fund, si pana nu se incalzeste putin nu merge ok. Pe tester, la mi-a dat Evaporator emision system - incorect flow detected. Ce ar putea avea? :)
     
    Ultima editare: 19 Ian 2013
  10. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Probabil valva solenoid (supapa de purjare) de la canistra cu carbune activ a ramas blocata pe deschis si motorul este inundat cu vapori de benzina in momentul pornirii. Verifica daca nu cumva face vid in rezervor, daca se aude un fasait in zona busonului de la rezervor e clar ca supapa e blocata pe deschis.
     
  11. sasca 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    oradea
    Masina:
    audi a4 1.6 2002
    mi se ineaca la pornire

    Buna,
    Am si eu o problema: cand pornesc masina dupa ce demarez de pe loc mi se inneaca timp de 5-10 secunde dupa care isi revine. Ati putea spune, va rog, care ar fi problema. Va multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Feb 2013
  12. tot_io

    tot_io 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2012
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    A4 1.6 2002
    Salut,
    Da, ambreajul tine sus la toate modelele dar in ceea ce priveste condensul de pe teava de esapament cred ca e ceva apa in benzina ca si la mine scotea cand eram acasa si alimentam de la Petrom acum sunt cu ea in Anglia si alimentez de la SHELL si scoate de 10 ori mai putin aburi.
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Mar 2013
  13. sasca 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    oradea
    Masina:
    audi a4 1.6 2002
    Da, bun, dar am bagat Omv, Lukoil, Mol si tot asa. Acum m-am programat la mecanic ca cica ar fi sonda Lambda dinaintea catalizatorului. O sa vedem peste 3 zile.
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Mar 2013
  14. czoka 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2013
    Locație:
    BAIA MARE
    Masina:
    A4, 1.6i 75KW, 2000
    Fenomen foarte ciudat consum ulei 2L la 100km

    Buna ziua,
    Acum o saptamana mi-am achizitionat un audi A4 B5 facelift 2000 1.6i 75kw. Inainte sa fac tranzactia am fost la reprezentanta Audi sa fac o verificare a masinii plus verificare km reali, totul parea ok singurul lucru care a trebuit sa-l fac a fost sa fac o schimbare de ulei pentru ca cei de la reprezentanta ziceau ca uleiul este la minim si ca uleiul folosit a fost un Castrol Magnatec diesel 5w40 si ca motorul l-a mancat.
    Au schimbat uleiul am platit verificare plus schimbare de ulei mi-au dat sticla de plastic cu ce a ramas adica vreo 250ml de Castrol Magnatec Pro a3 5w40, apoi am plecat cu detinatorul masinii sa facem contractul si sa iau masina.
    Mergand am simtit la un moment dat o mica ezitare de la motor dar apoi si-a revenit. Am facut contractul am plecat si dupa aproximativ 10 km de mers prin oras am observat ca incepe sa lase fum alb (se facuse seara probabil de aceea am observat) si mi-a aparut check engine intermitent, a inceput sa mearga in hopuri. M-am tot uitat pe net si am gasit ca s-ar putea sa fie bujiile. Dimineata am mers la service am schimbat bujiile, cei de acolo au sters eroarea de check engine (inainte sa schimbe bujiile le dadea ceva eroare la EGR si ceva de genul ''insuficient flow'').
    Dupa ce au schimbat bujiile, masina mergea perfect fara erori pe tester. Seara am observat fum mult, mai ales cand acceleram, m-am uitat la nivel ulei era minim, asta tinand cont ca inainte cu o zi am fost la reprezentanta si mi-au schimbat uleiul.
    Am revenit la service si cei de acolo au spus ca s-ar putea fumul alb sa fie de la sonda lLambda dar ca faptul ca dispare uleiul este de la motor si trebuie desfacut si segmentat. Am plecat de acolo a inceput din nou sa apara ''check engine'' (intermitent), tremura masina apoi la un moment dat ''check engine'' a ramas fix (cand a aparut si a ramas fix check engine masina merge bine), apoi a disparut si martorul din bord check engine
    Am bagat in motor in 100 km 2 litrii de ulei, fumul scos miroase a benzina nu ulei (am folosit benzina 98s efix si 99 petrom).
    Masina nu pierde ulei sub ea, am verificat antigelul si totul este ok. Motorul trage foarte bine sunetul este a unui motor ca nou. Cei de la reprezentanta ziceau ca are km reali adica 113.000. Acuma am vorbit cu fostul proprietar si a fost de acord sa puna jumatate din bani la reparatie, adica desfacut, rectificat chiuloasa, verificare supape, etc...
    La service au zis ca pistonul 3 nu lucreaza sau cam asa ceva.
    Intrebare: se poate sa ajunga ulei la bujie si sa-l manace in halul asta si sa nu simt miros de ulei la evacuare ?
    Va multumesc de rabdarea cu care ati citit.
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Mar 2013
  15. twdor

    twdor 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Locație:
    Gherla
    Masina:
    AUDI A4 B6 Sedan 2002 1.9TDI 131 CP
    Salutar,
    Ma puteti ajuta cu un mic sfat va rog frumos ? :) Am o mica bataie la motor cand e rece, dupa ce se incalzeste la 90 de grade dispare acea bataie. Se aude acea bataie: tic, tic, tic pauza 2-3 secunde apoi iar. Cineva mi-a zis ca e un piston care dupa ce se incalzeste nu mai bate pentru ca se dilata, insa daca o fi asa e de ingrijorat ? Ah sa nu uit, masina este un A4 B5 96 cu 208k Km
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Mar 2013
  16. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Mai de graba e vreo rola pe la curele (distributie sau accesorii), pistonul cand bate nu face pauze. Poate poti sa faci un filmulet cu sunet sa putem auzi si noi cum face. Altfel ne dam cu parerea. De ce nu ceri parerea unui mecanic?
     
  17. Shaolyn_leu

    Shaolyn_leu 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A3 8p Sportback 1.6FSI 2006
    ajutoor !!

    Salut lume,

    am audi a4 96 1.6 benzina motor adp

    va rog sa imi spuneti si mie valorile normale la compresie...
     
  18. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Intre 9 si 14 bari.
     
  19. ovidio83 Banned

    Înscris:
    2 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Ehdhdjsjsjs
    Intrbebare ... care e diferenta intre un benzinar de 1.6 si un 1.6i ? este acelasi lucru sau e vreo diferenta ?
     
  20. breitner

    breitner Gold Member

    Înscris:
    10 Aug 2010
    Locație:
    Comarnic, München
    Masina:
    A4 B5, 1.8 Quattro, Passat B5 1.9 TDI AVF 4Motion
    Cat mai aproape de 10,3 (valoare la un motor nou).
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta