1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Despre motoarele 1.6 i - discutii si probleme diverse

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de mariusik, 21 Iun 2009.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. shobo91

    shobo91 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    audi a4 b5 1.6 ahl 1998 prefacelift
    salut,cine stie care is diferentele(pozitive si negative intre ele) la motoarele 1.6 dar cu coduri diferite ahl,adp...etc. eu am ahl
     
  2. sebss04 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2013
    Locație:
    breaza
    Masina:
    audi a4 b5 1.6 2000
    salut.am si eu o problema cu acest motor de 1.6i.masina mea este facelift din 2000,iar codul motorului este ANA.am nevoie de o alta chiuloasa( a mea este varza) si nu gasesc pe nicaieri acelasi cod pentru ea (06b103373/j) tot ce am gasit au ceva diferit in acest cod.majoritatea au egr pe un furtun.a mea are direct pe ea prins egr.ar fi o problema daca as pune o chiuloasa cu alt cod si egr pe furtun ? mecanicul meu are o problema cu sanatatea si nu am nici o alta solutie.multumesc
     
  3. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    De ce sa schimbi chiuloasa ? Se poate duce la "plan" se pot schimba piesele din ea .... Ce inseamna "varza " la tine ?
     
  4. sebss04 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2013
    Locație:
    breaza
    Masina:
    audi a4 b5 1.6 2000
    s-a topit intr o parte.iar axa cu came este la fel de topita si distrusa.cred ca nu a mai avut ungere buna.caut un mecanic priceput sa mi dea o solutie.iar in ceea ce priveste refacerea chiulasei nu se merita.una second hand ma costa 500 lei.pe cand daca as repara o pe cea veche poate chiar mai mult si nu ar mai fi ca cea din fabrica.poate gresesc, parerea mea.dar ar prefera sa pun o alta chiuloasa.
     
  5. sebss04 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2013
    Locație:
    breaza
    Masina:
    audi a4 b5 1.6 2000
    am rezolvat pana la urma si an gasit aceeasi chiuloasa pentru 500 lei
     
  6. papusa 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4, 1600, 1995
    Salutare. Am si eu o problema cu 1.6 cod ADP. Schimbat bujii, senzori temperatura apa, capac delcou. Problema este cu pornirea. Nu are importanta temperatura de afara sau a motorului. Dimineata porneste la a 3 a 4 cheie. Dupa un drum de 30, 40 km daca o opresc porneste la sfert dar sunt si situatii cand porneste in aceste conditii foarte greu, chair mai greu ca dimineata cand motorule e rece. La scanarea cu wag comul nu are erori. Nu stiu ce poate fii. Problema a aparut dupa ce am incins-o foarte rau la un drum facut in septembrie.
     
  7. Pauloo

    Pauloo 6th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4B5/1,6(101hp)/ADP/1997 și A6C6/2.0TDI(170hp)/CAHA/2010
    Verifica injectoarele daca mai stau inchise si daca se mentine presiunea de 4 bari in rampa.
     
  8. tudii 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B6 1.6 2002
    Subscriu si eu la ce a spus colegul Pauloo. Simptome de pompa slaba, sau regulator presiune (o-ringul intern din rampa poate fi o alta cauza).
    Injectoarele nu cred ca sunt o problema, cu atat mai mult cu cat nu ne-ai ridicat nici o problema gen detonatii pe evacuare, relanti instabil, rateuri in mers.

    Succes la diagnoza si rezolvare "ieftina si buna" !
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Ian 2014
  9. papusa 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4, 1600, 1995
    Multumesc mult pentru sfaturi. O sa schimb regulatorul de presiune din rampa. Nu nu are probleme de detonatie pe evacuare, relantii instabil, rateuri in mers. Dupa ce porneste motorul merge rotund, turatiile in relantii dupa ce se incalzeste sunt de 900, deci e ok.
     
  10. papusa 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4, 1600, 1995
    Salutare din nou. Am reusit sa ajung sa schimb regulatorul de presiune din capatul rampei de injectoare. Aceleasi simptome la pornire. Pornire grea. Scanat din nou cu vag com si la fel nici o eroare. Sa fie poate din clapeta de acceleratie?Amestec aer benzina?
     
  11. mociclistu'

    mociclistu' 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    Valenii de Munte, PH
    Masina:
    Passat, 1.6, 1998
    Salutare. La motoarele AHL cu injectie Simos la ce adresa din "engine" se face reglarea clapetei de acceleratie cu Vag-com-ul?
     
  12. CrackerX 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 1.6 ALZ 2002
    engine-measuring blocks-060
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta