1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Despre motoarele 1.8 Turbo - discutii diverse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de sebanab, 2 Feb 2009.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. nkady

    nkady 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2013
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 avant 1.8Tq BFB 163HP 2003
    Firelele de alimentare/ incalzire a sondei sunt cele 2 fire albe? corect?
    Pe un fir trebuie sa am 14V (masurat la mufa sondei ce vine de la calculator) si am aceasta tensiune.
    Pe al 2 fir ar trebuie sa fie masa, dar ceva curios, masurat cu voltmetru in acest fir si borna - de la baterie am o tensiune de 2.1V.
    Am verificat cablurile, nu am nici un oxid, chiar nu stiu cum sa rezolv problema cu sonda, eroare apare, o pot sterge si dupa un timp apare iar.
    Cu eroarea stearsa am urmatoarele valori in vagcom.
    Nu stiu ce sa zic, nu am mai mers cu alt A4 1.8T '97 sa vad cum ar trebui sa traga, dar sunt sigur ca masina mea nu trage de cei 150hp.
     
  2. szrobik

    szrobik 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2010
    Locație:
    Cluj / Sighet
    Masina:
    audi a4 b6 1.8T & golf2 g60-T ex. golf3 1.8GT

    Daca ai presiune in sistemul de racire e mai mult ca sigur ca e arsa garnitura de chiulasa. Nu e o tragedie...chill
     
  3. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Salutare tuturor !
    Am internat masina la urgente si ... exact cum banuiam si ati spus si voi: garnitura de chiuloasa.

    Era prajita intre cilindrii 2 si 3, o parte din ulei ajungea in circuitul de racire iar o parte in cilindrul 2 sau 3, nu mai stiu exact, care, bineinteles, era ars in timpul ciclului motor;

    Partea aiurea este ca voi primi chiuloasa de la verificat/rectificat abia in ianuarie, pt cei de acolo sunt foarte incarcati.

    In rest, nimic grav;

    Voi ce parere aveti, din ce cauze se arde garnitura?
    Masina are aprox 200.000km..

    P.S.: ma simt ca pe vremuri, cand eram in liceu si conduceam dacia 1310 care la 40-50k suferea schimbari de garnitura/set motor. :))

    Sarbatori fericite va doresc! :-)
     
  4. zaky 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2013
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a 4 1,8t '98
    imi poate spune cineva ce piese este cea din poza? este pozitionata pe furtunul ce vine de la filtrul de aer si duce la turbina ,ma intereseaza rolul ei si cum se verifica daca e functionala :):):)
     
  5. Emil Paraschiv

    Emil Paraschiv 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Skoda Octavia 3 (5E), 1.4 TSI (CHPA), 2014
    Ce cod are? Pare o valva pcv. Se verifica sufland in ea sau cautand anul fabricatiei stantat pe ea. Daca e vorba de aceasta valva, e consumabil si se schimba.
     
  6. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Ala e DV diverter valve si rolul ei e de a ține sau elibera presiunea spre turbina.
     
    Ultima editare: 21 Dec 2013
  7. zaky 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2013
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a 4 1,8t '98
    pai si cum se verifica daca mai functioneaza,ce sintome ar trebui sa aiba masina cind e stricata aceasta valva? Intreb deoarece am scoso si am suflat pe un capat si aerul circula liber prin ea indiferent din ce parte sufli,de aici si gindul ca nu ar fi in regula.
     
  8. Emil Paraschiv

    Emil Paraschiv 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Skoda Octavia 3 (5E), 1.4 TSI (CHPA), 2014
  9. zaky 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2013
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a 4 1,8t '98
    La mine nu are stutul acela in cap unde probabil se mufeaza un furtun de vacuum,deci in cazul asta cum se verifica daca mai functioneaza,ce sintome ar trebui sa aiba masina cind e stricata aceasta valva? Intreb deoarece am scoso si am suflat pe un capat si aerul circula liber prin ea indiferent din ce parte sufli,de aici si gindul ca nu ar fi in regula.
     
  10. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Eu incep sa cred ca de fapt te referi la valva PCV dar ai pus o poza luata de pe net cu un DV :)
    Fa o poza pe masina ta cu valva respectiva,sa nu fie confuzii ;)
     
  11. Emil Paraschiv

    Emil Paraschiv 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Skoda Octavia 3 (5E), 1.4 TSI (CHPA), 2014
    Daca este valva pcv, cauti anul de fabricatie, dar sigur nu a fost schimbata niciodata. Inauntru e o membrana flexibila de cauciuc si un arc. A mea era din 2004, membrana se intarise si era casanta iar arcul era blocat pe deschis de la vaporii de ulei. E un consumabil, dupa cateva curatari trebuie schimbata, costa 120 de lei OEM. Se schimba in pereche cu pozitiile 5 si 6 din poza care mai costa si alea 75 de lei. [​IMG]
     
    Ultima editare: 30 Dec 2013
  12. Dr. Gabriel

    Dr. Gabriel Audi Expert

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.8T AWT,2001
    Bun, dar ce simptome are masina la o astfel de valva defecta ?
     
  13. 91DON

    91DON Silver Member

    Înscris:
    14 Oct 2009
    Locație:
    Paris
    Masina:
    N-am
    Ultima editare: 3 Ian 2014
  14. Dr. Gabriel

    Dr. Gabriel Audi Expert

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.8T AWT,2001
    bine...bine...am inteles. Dar ce simptome are o astfel de valva cand nu mai functioneaza bine ?
     
  15. 91DON

    91DON Silver Member

    Înscris:
    14 Oct 2009
    Locație:
    Paris
    Masina:
    N-am
    Pai consum de ulei,pierderi de putere, "sludge" , presiune de vapori in motor , relantiu fluctuant chiar si mareste consumul de combustibil.
    Despre acest sistem nu se stie prea multe dar se pare ca influenteza mult parametrii de functionare a motorului.
    Deasemenea daca vreti sa schimbati pcv/prv trebuie schimbate amandoua,iar restul sistemului (tubulatura) trebuie curatata.
    Acest sistem merge bine de tot cu un oil cach can,daca aveti un consum mare de ulei.
     
    Ultima editare: 3 Ian 2014
  16. APY

    APY 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2014
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    '00 Audi S3 8L 1.8T (APY)
    Motor de pe S3 1.8T APY 210CP bate la rece

    Tocmai am achizitionat un Audi S3 din 2000, cu motor de 1.8T APY 210 CP, si dupa 5 zile de la achizitonare, stateam la relanti (90C avea motorul) si a inceput motorul sa se "balbaie" si dadea sa moara.

    Am oprit-o si apoi repornit-o, se auzea un tacanit metalic. Am lasat-o peste noapte iar a2-a zi am dus-o la service, se auzea la fel dar la jumatatea drumului nu se mai auzea, se auzea normal.

    Acum am aceasta problema dar numai la rece, la cald se aude normal.
    Ce parere aveti?
    Am verificat compresia pe pistoane si la unul din ele aveam 8, iar la restul in jur de 10.5 - 11.

    Initial am crezut ca s-ar fi dezamorsat vreoun tachet si s-a reamorsat la loc dar acum nu stiu ce sa mai zic..
    Vreo idee?
     
    Ultima editare: 7 Ian 2014
  17. gabin

    gabin 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    '00 Audi S3 8L 1.8T (APY)
    Parerea mea este sa o lasi la service pentru investigatii amanuntite, dat fiind ca tocmai ai luat masina si fostul proprietar banuiesc eu ca nu ti-a spus fix toate probleme masinii.

    Gaseste-i un mecanic bun care sa se ocupe de ea si ai grija de motor! Iti povestesc din experienta! ;)
     
  18. APY

    APY 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2014
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    '00 Audi S3 8L 1.8T (APY)
    De acuma ma apuc sa citesc, am luat-o pentru un proiect de 300CP+ si mi-ar parea rau sa se strice fara macar sa am sansa sa o inmatriculez si sa o trec prin RAR.
    Sper sa nu fie ceva foarte grav, ca altfel voi avea de desfacut un motor..
     
  19. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    lantul & intinzatorul lui de pe axa cu came &traseu de lubrifiere infundat asta poate fi pe 1.8T
    Ia-o din scurt altfel o sa strtice si altele.
     
    Ultima editare: 7 Ian 2014
  20. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Salutare baieti,

    Revin cu o alta problema nerezolvata.
    De cand am masina aproximativ 8 luni, i-am facut un schimb de ulei si cand am dat scutul jos am gasit ulei pe baie, senzorul de ulei, uleiul venind de sus de la filtru.
    La acel moment am dat vina pe neglijenta mecanicului precedent la scoaterea filtrului de ulei crezand ca a varsat el ulei, dupa care am curatat zona.

    Ei bine dupa 3500 de km de la schimb am completat cu 500 grame si acum cred ca ar incapea iar 500 grame.

    Dar acum iar am observat balta de ulei pe scut si balta de ulei pe motor in dreptul flansei/carcasei filtrului de ulei care se lipeste pe blocul motor- aia e zona cu ulei mult. Din ce am bagat mana pe la racitor, nu e ulei de la garnitura racitorului cel putin nu curge prin fata pe unde m-am uitat eu, e posibil sa curga prin spatele racitorului sau chiar pe la flansa care se lipeste de blocul motor.

    As vrea sa stiu daca e o problema comuna pentru 1.8 T si daca are cineva sugestii.

    Din ce m-am documentat :
    - ambele garnituri costa 20 de ron
    - se da filtrul de ulei jos, dupa cu o tubulara de 27 se da jos racitorul si se schimba garnitura lui
    - dupa flansa are 4 suruburi de 10 care intra in bloc

    Cat de greu sunt de schimbat garniturile fara a avea elevator/groapa? oricum pozitia e incomoda
    Multumesc
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta