1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Distributia si/sau Transmisia/Accesorii/Auxiliare la A4 B7 - motor diesel - interval de schimb - etc

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de dolores, 5 Feb 2010.

  1. Eduard86 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2018
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A4, 1.9 tdi, 2007, BRB
    Revin...sunt ceva schimbări daca se compară valorile anterioare..
    Poate nu ma pricep sau poate emit ceva...
    Distribuția facuta..ca la manual cu cale de blocare..totul pe producătorul specificat..
    Valorile sunt atașate! Este normal? "Unghiul de torsiune la -3.4" ?
    Multumesc
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da pentru ca valorile la tipul asta de ECU si motor sunt intre minus 6 si plus 6. Am mai spus si ma repet: nu mai cautati probleme acolo unde nu sunt. Cand se regleaza o distributie lucrurile nu sunt asa simple si reglajul si montajul unei distributii nu inseamna ca montam niste piese la loc si gata. Trebuie tensionat intinzatorul distributiei cu o anumita tensiune / reglare si asta se face dupa anumite masuratori si experienta de zeci de ani de reparatie. Asa oricine stie sa inlocuiasca o distributie dar "ca sa nimereasca" distributia exact la minus 1.5 sau minus 2.5, cum vine motorul setat si calat din fabrica la 0 Km, trebuie sa ai o experienta de zeci de ani in spate de reparatii auto.
     
    Eduard86 apreciază asta.
  3. Pixel 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2021
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 2.0 BRE, 2007
    Salutari.
    Audi A4 B7 2.0 TDI cod motor BRE Masina mea avea torsion value +2.9. si consum de 0.8 L/h fara consumatori.
    Am reglat din axa de langa admisie, in sensul opus acelor de ceasornic si acum am -0.5 grade, dar consumul a ramas la 0.8 L/h. Diferente la motor nu am simtit. Stiu ca am EDC16, si stiu ca trebuie sa am intre -1 si -2.5. Sa mai scad sau sa umblu si la axa opusa (stiu ca ea actioneaza injectoarele). Dar ce valoare trebuie sa urmaresc ?
    Credeti ca distributia a fost pusa prost, ma gandeam sa o desfac si sa ii pun calele, pentru a verifica macar. Credeti ca risc daca o detensionez si o tensionez iarasi fara sa o schimb ?

    Atasat poza cu valorile. Conform balonului afisat pe vcds, toate valorile se afla in parametrii, mai putin "Injection Start" unde ar trebuii sa fie 2.0 BTDC ....4.0 BTDC idle - iar eu am 0.0 BTDC
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Vad ca esti in Bucuresti chiar nu ai gasit un mecanic competent care sa schimbe o distributie ca la carte sau ai nimerit tu la toti prostii ?
    In plus, ce e aia axa opusa ? Vorbim de axa pentru cantitatea de motorina injectata si axa pentu avans. Daca nu stii care sunt alea gasesti explicatiile pe net, mai precis este plin youtube de astel de explicatii. Si nu in cele din urma cauta un bun mecanic, nu prost facut gramada, care sa iti regleze din nou distributia iar pe urma verifici, cu VCDS-ul, la cineva competent (care NU este mecanic ci doar diagnostician ce are VCDS original = exista asemenea persoane in Bucuresti) avansul si reglezi ulterior daca mai este cazul avansul si cantitatea de motorina injectata. Verificarea distributiei inseamna demontarea completa a distributiei, scoaterea celor doua pinioane mari ale axelor cu came, cele de la avans si motorina, calarea = punerea la punct si ulterior montarea distributie asa cum trebuie. Dupa ce faci ce ti-am spus eu mai scrii pe forum. Vad ca nu vreti sa cititi nimic si din pacate va bateti joc de masinile astea mergand la toti prostii. Bafta pentru ca ai mare nevoie.
     
  5. Pixel 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2021
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 2.0 BRE, 2007
    Axa pentru avans este cea de pe partea cu admisia, iar axa pentru motorina injectata este pe partea cu evacuarea.
    Asa am cumparat masina. Am citit incontinuu de 2 zile, am si un tabel in excel facut cum unii zic ca torsion 0 este bun la 20 16v, iar altii zic ca -2.5. Am inteles ca difera de la motor la motor, tot din ce am citit.
    Imi permit sa imi stric masina, daca prin asta inseamna sa invat ceva. Nu am facut nimic de capul meu si am studiat inainte, atat pe ELSA, cat si m-am asigurat ca am schimbat oringurile si suruburile, reglajul la 180 grade, capacul culbutori. In trecut am avut un 1.9 BSV (8v) unde am facut aceeasi treaba din cauza consumului marit, si am aflat ca la -2.5 era foarte bine.
    Intreabrea mea inofensiva a fost doar pentru a afla daca valorile sunt ok, si de ce e consumul asa mare, avand in vedere ca sunt in valori. Oricum am in plan sa schimb distributia, am si cale, nu iti face griji. Multumesc pentru raspuns.
     
  6. Siegfriedbrunnen

    Siegfriedbrunnen 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2015
    Locație:
    Mannheim - Germania
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 116CP cod motor BRB 2007-Golf 5 2007 1.6 benzina 102cp
    Bună ziua Domnilor
    Distribuția la masina din profil a fost schimbată acum 4 ani si are 70000 de km efectuați, păreri împărțite, am citit topicul, să o schimb preventiv sau mai merge un an, nu are zgomote suspecte dar.... Mulțumesc.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se schimba la numarul de km parcursi si atat. Restul sunt povesti. Nu va mai repetati cu aceleasi intrebari deja explicate si care au deja raspuns pe forum. Multumesc pentru intelegere.
     
    Siegfriedbrunnen și george_gopo apreciază asta.
  8. Iulianlulian

    Iulianlulian 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2017
    Locație:
    Courmayeur - Valle d'Aosta
    Masina:
    Audi A4 b7 BRE 2006
    Salutare,
    As avea nevoie de o schita cu cuplul de strangere suruburi si prezon rola intinzatoare distributie, pompa apa si tot ce tine de auxiliare/transmisie/accesorii pentru motor cod BRE 2.0 tdi Ma poate ajuta cineva ? Multumesc anticipat.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca o sa strangi, la cuplul dat de ELSA, prezonul (pentru ca este prezon adica surub ingropat) de la rola intinzatoare a distributiei o sa iti rupi motorul pentru ca se rupe ulterior acel surub si implicit distrugi motorul sarind cureaua de pe rola. Este o greseala in ELSA privind cuplul de strangere la acel prezon.
    Trebuia deja sa stii asta pentru ca s-a mai discutat pe forum asta de mai multe ori. Acolo se face altceva adica se scoate acel prezon din blocul motor, se mareste gaura cu tarod 9 mm cu pas cat mai mic, pas 1 sau maxim 1.25 si se confectioneaza alt prezon cu 2 dimensiuni: una pentru intrarea prezonului in bloc si alta care ramane afara cu metric de 8 mm si pasul normal pentru piulita de 13. NU face tu asta si mergi la profesionisti care doar asta fac.
    Mecanica este "o stiinta" foarte grea si trebuie facuta de cunoscatori. NU mai face experimente daca NU stapanesti bine o anume tehnica mai ales cu privire la lucruri sensibile adica in ceea ce priveste o distributie de masina. Experimente mecanice faci in alta parte pe/prin motorul si masina ta. O zi buna.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se gasea la un moment dat prezon OE de M10xM8.
    Daca mai gasesc codul il las aici.

    EDIT: Codul prezonului este N0146341 (M10xM8x68mm), dar am impresia ca este doar pentru 1.9 TDI.
    Cred ca prezonul de pe 2.0 TDI este de 72-73mm.

    upload_2023-1-14_16-32-32.jpeg

    Procedura si cuplurile din ELSA pentru inlocuirea distributiei la BRE.
     
    Ultima editare: 14 Ian 2023
  11. Iulianlulian

    Iulianlulian 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2017
    Locație:
    Courmayeur - Valle d'Aosta
    Masina:
    Audi A4 b7 BRE 2006
    Salut,
    Multumesc @audi66 pentru fisierul din ELSA. Si da @Cristi, masina si motorul sunt ale mele, sunt doar pasionat de mecanica la fel cum sunt si de meseria mea actuala (tamplar). Nu exista nici o legatura intre ele dar am fost mereu pasionat de amandoua. Eu sunt genul de persoana care imi place sa fac tot cu mana mea si nu pentru a economisi ci doar din placere, asta e caracterul meu. Poate este gresit dar eu asa consider plus ca deja am facut alte reparatii, singur, la masina.
    Eu va multumesc pentru ca mi-ati fost de ajutor amandoi.
     
    Vio Bravo apreciază asta.
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    @audi66 am gasit eu codul pentru prezonul de 73 mm - asta este cel corect ca si lungime la toate motoarele montate pe Audi A4 B7 (8E) indiferent daca motorul are o axa sau doua axe cu came: N90905502 (M10 x M8 x 73 mm)

    Codul mentionat de tine este pentru motoare mai vechi montate pana la si inclusiv Audi A4 B6 (8C) motoare exclusiv cu o singura axa cu came.
    Oricum cel mai bine este sa se demonteze prezonul vechi si sa se masoare lungimea pentru a sti exact ce sa cumperi.
    O zi buna

    Prezon marit OE Rola intinzatoare Distributie.jpg
     
    Iulianlulian și audi66 apreciază asta.
  13. Iulianlulian

    Iulianlulian 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2017
    Locație:
    Courmayeur - Valle d'Aosta
    Masina:
    Audi A4 b7 BRE 2006
    Ok Multumesc pentru cod-ul piesei . Il pot cumpara cu acelas cod de la vw in Italia?
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, dar cumpara kit-ul de distributie intai (in majoritatea kit-urilor, prezonul este deja in cutie).
     
    Iulianlulian apreciază asta.
  15. Iulianlulian

    Iulianlulian 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2017
    Locație:
    Courmayeur - Valle d'Aosta
    Masina:
    Audi A4 b7 BRE 2006
    Dupa cum se pare, la mine, in cutia ce contine piesele pentru distributie, nu este acel prezon mentionat de voi.

    7B4131B3-39D6-4E2A-B568-A7C99AFB8DB5.jpeg
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Prezonul mentionat de mine NU se gaseste in cutia cu distributie (daca este distributia OE) pentru ca cel original este si are acceasi masura metrica la ambele capete adica este de M8. Cel mentionat de mine se cumpara separat.

    @Iulianiulian codurile pieselor sunt aceleasi pe toata planeta. Te rog sa nu mai intrebi ceva ce se repeta ca si mesaj scris si existent deja pe forum pentru ca dupa zeci de ani NU are nimeni rabdare sa o ia de la inceput cu lectiile. Tot ce vrei sa stii se afla deja scris pe forum. O zi buna.
     
    Iulianlulian apreciază asta.
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Dar, este in alte kit-uri.

    upload_2023-1-17_9-0-2.jpeg
     
    Iulianlulian apreciază asta.
  18. Iulianlulian

    Iulianlulian 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2017
    Locație:
    Courmayeur - Valle d'Aosta
    Masina:
    Audi A4 b7 BRE 2006
    Multumesc @audi66

    Ai dreptate. Eu am cumparat Continental ca si firma si care in kit-ul complet de distributie se gaseste si acel prezon M10 - M8 x 73 mm.
    Doar ca eu il am deja cumparat de la Bosch.
     
    audi66 apreciază asta.
  19. Iulianlulian

    Iulianlulian 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2017
    Locație:
    Courmayeur - Valle d'Aosta
    Masina:
    Audi A4 b7 BRE 2006
    Distributie schimbata cu succes Multumesc cristi si audi66 mi-ati fost de mare ajutor. Sa auzim nu mai de bine
     
    audi66 apreciază asta.
  20. Siegfriedbrunnen

    Siegfriedbrunnen 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2015
    Locație:
    Mannheim - Germania
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 116CP cod motor BRB 2007-Golf 5 2007 1.6 benzina 102cp
    Bună seara Domnilor
    Azi am înlocuit distribuția, la masina din profil un Audi A4 B7 an 2007 motor cod BRB, după 7 ani si 83.000 km. Cea veche s-a prezentat ok, puțin prematur am schimbat-o dar sunt mai liniștit, masina are 215.000 acum si mai are de făcut ceva drumuri.
     

Distribuie pagina asta