1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Distributia si/sau Transmisia/Accesorii/Auxiliare Motor DIESEL 2.0 TDI la A4 B8 - diverse probleme

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 25 Iun 2012.

  1. stelian_pop

    stelian_pop 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca / Pfarrkirchen
    Masina:
    Audi A4 B8 11.2012, CJCA,143 CP.
    adi_bm tin sa te contrazic. Cureaua originala era Dayco asa ca am pus kit complet distributie si accesorii tot Dayco.
    Sunt foarte multumit de el, funtioneaza perfect.
    Spor.
     
  2. raducosmin77

    raducosmin77 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4, B8, 2.0 tdi, 2009, motor CAGA
    Multumesc pt sfaturi, cureaua ii Continental, pusa o data cu distributia acum 8.000 km si nu a facut probleme. Cand am pus distributia am zis mecanicului sa schimbe tot ce tine de curele , role . Din pacate a schimbat la transmisie doar cureaua. A trebuit pe parcurs sa cumpar si rolele plus intinxatorul(INA, cred ca cu doi de N). Acum dimineata am trecut pe la mecanicul care mi-a schimbat distributia( unul foarte priceput si care nu a facut schimbul si la rolele de la transmisie din motive ca nu a fost in tara, pt role am fost in alta parte), care mi-a zis ca ii posibil sa nu fie strans bine intinzatorul de unde si tacanitul specific. Mecanicul care mi-a schimbat rolele si intinzatorul, a facut operatiunea fara dat jos botul. Lucru care la facut foarte curios cum a reusit punerea noului intinzator fiind un loc foarte mic. Maine ma duc sa se uite la masina si sa de-a jos botul sa aibe loc si sa fie convins ca totul ii inregula. Am sa revin cu deznodamantul. Multumesc inca o data. Duminica placuta!
     
  3. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC - 2016 - sedan)
    Nu toți mecanicii dau trager-ul jos. Acesta se depărtează și după părerea mea este loc suficient, mai ales dacă operațiunea este făcută pe elevator.
    Ce e drept, cam incomod.
     
  4. raducosmin77

    raducosmin77 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4, B8, 2.0 tdi, 2009, motor CAGA
    Exact așa a făcut și mecanicul la care m-am dus a doua oară. Intinzatorul nu era modelul potrivit și a făcut joc, capacul din spatele intinzatorului era diferit. Acum aștept unul exact ca cel care a fost sa îl pună. Mașina a rămas la mecanic. Bani, manopera de pomană. Nu mai zic de timp fără mașina, făcând naveta am nevoie de mașină ca de aer. Nu vreau sa fiu răutăcios dar unii mecanici sunt pe lângă. Putea să-mi zică din start ca nu ii bine ce am comandat.
     
  5. raducosmin77

    raducosmin77 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4, B8, 2.0 tdi, 2009, motor CAGA
    Misiune indeplinita, am schimbat intinzatorul si cureaua( ca sa fiu sigur) originale si totul ii OK. Motorul toarce ca o pisicuta. Multumesc de sfaturi, nu as fi schimbat cureaua dar se pare ca era cea cu 3mm mai lunga, asa ca am luat alta ca sa fiu impacat. Drumuri lungi si fara reparatii!
     
  6. ador13

    ador13 4th Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8.5 Avant 2013, motor 2.0 CGLC/177 hp, Multitronic
    Aveti idee daca, cureaua Contitech CT1139 este identica cu cea OEM, care teoretic este tot Contitech?
    Nu ma refer la dimensiuni pentru ca sunt identice, ci la compozitie/proprietati mai degraba.
    Prima costa 160 ron, cea OE 360 ron.
    Inteleg ca cea OE are un fel de teflon pe deasupra (fiind si mai rezistenta) iar cealalta nu?
    Multumesc
     
    Valentin Dobrican apreciază asta.
  7. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Pune dayco dacă vrei cu teflon și aia e.
     
    ador13 apreciază asta.
  8. Poleuca

    Poleuca 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2017
    Locație:
    Franţa
    Masina:
    Audi a4 B8 break an 2011 2.0 tdi 170cv quattro cod motor CAHA serie sasiu WAUZZZ8K7BA165111
    Salut.Am citit tot topicul,am inteles ca la masinile 2.0tdi CR nu se regleaza avansul.Am vazut ca sunt colegii care au avut consum de 06,07,08etc si sa zis ca este ok.Eu la masina am consumul instant cu motorul cald (90°)de 1.0,mi se pare cam maricel.Imi puteti spune daca este ok acest consum sau ceva este in neregula.Tin sa precizez k distributia am facuto acum aproximativ 1 an
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Atata timp cat masina functioneaza in parametri, n-ai probleme cu pornirea, etc, nu-ti bate capul si nu cauta probleme acolo unde nu sunt.
     
    Iulian06 și Poleuca apreciază asta.
  10. Sergiu waly

    Sergiu waly 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2019
    Locație:
    Marea Britanie
    Masina:
    Audi A4 , 2.0 TDI , 2015 , cod motor CGLC, serie şasiu WAUZZZ8K2FA098813
    Buna seara tuturor. Sunt posesorul unui Audi A4 cu motor 2.0 TDI, an 2015 , cod motor CGLC cu seria WAUZZZ8K2FA098813 si vreau sa cumpar tot ce trebuie schimbat pentru distributie si transmisie. Am citit si observat ca sunt diferite modele si marimi la curele si nu numai, role, intinzator, pompa de apa si altele. Am vazut ca sunt si anumite coduri de care trebuie tinut cont. Tin sa precizez ca e prima oara cand schimb distributia si nu cunosc suficient de bine la ce sa ma uit cand cumpar piesele. Vreau sa le comand din Germania si nu vreau sa risc sa cumpar ce nu trebuie. Am dat codul motor in speranta ca cineva ma va putea ajuta. Multumesc.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Piesele nu le cumperi din Germania ci le cumperi de la cel mai apropiat magazin de piese de langa tine pentru a fi returnate daca nu corespund. Asa se cumpara, anumite piese pentru reparatie, nu de pe internet. Cu seria de sasiu te duci la magazin si stiu cei de acolo ce sa comande.
     
  12. Sergiu waly

    Sergiu waly 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2019
    Locație:
    Marea Britanie
    Masina:
    Audi A4 , 2.0 TDI , 2015 , cod motor CGLC, serie şasiu WAUZZZ8K2FA098813
    Multumesc pentru raspuns Cristi !
     
  13. CB927MF

    CB927MF Audi Expert

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    **VrAnCeA®**
    Masina:
    AUDI A6 1.9TDI AVF 131Cp 2002
    Sergiu ai in pdf tot ce-ti trebuie pentru distributie. Apropo modifica si la profil codul motor.
     
    Sergiu waly apreciază asta.
  14. Sergiu waly

    Sergiu waly 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2019
    Locație:
    Marea Britanie
    Masina:
    Audi A4 , 2.0 TDI , 2015 , cod motor CGLC, serie şasiu WAUZZZ8K2FA098813
    Multumesc pentru efort CB927MF !
     
  15. Emil V

    Emil V 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2016
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A4 Avant, 150 CP (DEUA), 2016
    Salut! Eu am un Avant 2.0 tdi, 136 cp din 2016. Acum am 209000 km si trebuie sa schimb distribuția. Am cerut oferta la reprezentanța audi din zona mea pentru două situatii (schimbat tot, curea, accesorii, etc):
    1 - piese originale
    2 - piese contitech
    Manoperă ramane aceeasi si vin următoarele preturi:
    1 - 4250 lei
    2 - 2900 lei
    Am cerut să-mi spuna garantie oferita în ambele cazuri si mi-a venit raspunsul.
    1 - 15 ani sau 210000 km
    2 - 4 ani sau 60000 km
    Am întrebat de doua ori pentru varianta 1 daca garantie e 15 ani si raspunsul a fost același (probabil se bazează pe faptul că fac km până sa o schimb).
    Nu e mult mai buna afacerea sa plătesc acum mai mult cu 1400 lei, si nu mai plătesc peste 3 ani (fac vreo 20000 km pe an eu) la 60000 sa o schimb iar?!
     
  16. CB927MF

    CB927MF Audi Expert

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    **VrAnCeA®**
    Masina:
    AUDI A6 1.9TDI AVF 131Cp 2002
    Ai inteles gresit sau au inteles aia gresit ce ai cerut tu, nu am auzit pana acum de garantie pe 15 ani. Si distributia la a ta se face la fiecare 210000Km. Eu unul nu am auzit ca o reprerzentanta sa lucreze cu piese aftermarket, poate in RO exista sa ai doua optiuni de alegere la reparat intre original si aftermarket.
     
    Ultima editare: 17 Iun 2020
  17. Emil V

    Emil V 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2016
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A4 Avant, 150 CP (DEUA), 2016
    Eu am fost foarte exact cu ce am cerut în cererea de oferta. Nu am inteles gresit, am totul pe mail. Poate sunt ei tâmpiti, si eu am rămas șocat sa vad 15 ani :)). Dar ma gandesc si 7, 8 ani sau 210000, tot e ok decât să o schimb iar la 4 ani sau 60000 km, cat imi garantează cu piese contitech. Văd mai exact săptămâna viitoare. Ma duc la ei sa discut exact cat si cum.

    Edit:

    Păi eu în România traiesc si imi repar mașina. :) Referitor la montarea pieselor aftermarket, mi-au spus că acceptă directorul si optiunea asta atata timp cat eu mi am mai facut la ei o reparație de înlocuire a unei pompe de recirculare în trecut (nu stiu daca contează. M-a costat 2.700 lei). Eu oricum am acceptat pentru piese originale, acum vad cu garanția aia de 15 ani cum o fi. :)
     
  18. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Acum un an si jumatate aproximativ, am primit deviz de 3500 lei, distributie si lichid de frana. Piese originale, garantie 2 ani.
     
  19. Emil V

    Emil V 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2016
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A4 Avant, 150 CP (DEUA), 2016
    Mi-am schimbat distributia. Era vrajeala cu garanția de 15 ani. Azi o balbaia, cum ca garanția la distributie e conform legii si cu recomandare de înlocuire la 210.000 km.
     
  20. ador13

    ador13 4th Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8.5 Avant 2013, motor 2.0 CGLC/177 hp, Multitronic
    Am schimbat si eu distributia, cam devreme ce-i drept, la 160.000 km, imi huruia insa o rola de la accesorii si nu am vrut sa mai astept.
    Cost piese: 1,140 ron: set distributie Dayco, curea si role accesorii Contitech/Ina, pompa apa OEM, antigel 6L si fulie alternator.
    A fost un pic deranj :) dar totul merge in regula acum.
     

Distribuie pagina asta