1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Distributia si/sau Transmisia/Accesorii/Auxiliare Motor DIESEL 2.0 TDI la A4 B8 - diverse probleme

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 25 Iun 2012.

  1. Gica Florian

    Gica Florian 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2020
    Locație:
    Darasti Ilfov
    Masina:
    A4 B8 2.0 Tdi CJCB
    Va salut,
    Sunt proaspăt posesor de A4 B8 2. 0 tdi 100 kw din 2013. Mașina are 261.000 km și zilele trecute am înlocuit distribuția cu pompă apa și simering vibrochen. Constatarea făcută de mecanic fiind aceea ca nu a mai fost schimbata pana acum distributia.

    Am cumparat Kit stribuție Dayco, pompa de apa Hepu, cureaua este made în China iar rolele sunt din Korea în kit-ul distributiei Dayco
     
  2. l3moN

    l3moN 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2012
    Locație:
    Bihor
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 TDI 150 CP 2014 CJCD
    A4 B8 2013 150 CP.

    Distributie sarita dupa maxim 80.000 km de la schimb, respectiv 4 ani si 1 luna.

    Deci degeaba se recomanda la 180.000 km (la masina mea) al doilea schimb, se poate intampla si mai repede, probabil si anii conteaza :faint:

    O sa revin cu mai multe info, poate nu din cauza kitului de distributie a sarit cureaua totusi.
     
    flawyl31 apreciază asta.
  3. l3moN

    l3moN 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2012
    Locație:
    Bihor
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 TDI 150 CP 2014 CJCD
    A4 B8 2013 2.0 TDI 150 CP.

    Verdict final curea rupta la 79.000 km, 4 ani si 1 luna. Ca interventii, distributie noua si 16 culbutori noi.

    Se recomanda urmatorul schimb la maxim 120.000 km cu o verificare vizuala la fiecare revizie, pentru ca DA, conteaza si varsta.

    Am intrebat incolo incoace legat de intervalul asta de 180.000 km, nu mi-a recomandat nimeni asa ceva cu atat mai mult, mi sa ras in fata cand le-am zis ca am "citit" ca nu conteaza varsta.
     
  4. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Un caz atipic .Cauta problema .
    Nu monta nimic pana nu identifici cauza
    Distributiile tin lejer 210.000 km si 5-8-10 ani ,pompele de apa nu prea.
    Se recomanda inspectie viziala la fiecare 30.000 km

    Nu as monta cureaua aia made in prc (china)
    Cauta dayco made in italy sau pune contitech
     
    l3moN apreciază asta.
  5. Dragos florea 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2018
    Locație:
    Italia / Slobozia
    Masina:
    Audi A4 B8 CAGA
    Salut,
    Am si eu o intrebare legat de cureaua de accesorii. De ce imi tocesc toate curelele in maxim 30.000 km ? Nu scartaie, rolele sunt bune si cea de alternator. La reprezentanta Audi aici in Italia imi spun ca e de facut o modificare la alternator. Iar in ETKA imi arata ca altfel vine montat cureaua. Cureaua este de 1580 mm. O are cineva montata ca-n imagine si ce marine este ?
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu te supara dar se poate sa stim ce an este masina ta inainte sa ne dam cu parerea ?
     
  7. Dragos florea 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2018
    Locație:
    Italia / Slobozia
    Masina:
    Audi A4 B8 CAGA
    2009 2.0 tdi cod motor CAGA 143 cp. In imaginea din ETKA arata intr-un fel iar la mine pe masina este altfel. Mentionez ca le uzeaza pana incepe sa arunce cauciuc si asta in 20-30.000 km.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai asa ? Comanda-ti un kit INA/Conti/Gates (ce gasesti mai ieftin) si inlocuieste tot, inclusiv fulia de la alternator.
    Totodata verifica cu motorul pornit daca fulia mare are joc (are rol de amortizor si daca are joc iti strica cureaua).

    upload_2020-12-18_22-15-10.png
     
    stelian_pop apreciază asta.
  9. Dragos florea 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2018
    Locație:
    Italia / Slobozia
    Masina:
    Audi A4 B8 CAGA
    Asa este! Multumesc mult!
     
  10. WPW

    WPW 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2018
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 B8 2012 2.0 TDI Stage 1 si A4 B8 FL 2013 2.0 TDI quattro Stage 1
    Buna seara, La multi ani!

    Vin si eu cu o mica problema, dupa ce am citit acest topic: am schimbat in primavara kitul de accesorii (curea + role), iar la venirea frigului a inceput sa scartaie ceva cateva secunde la pornire. Am schimbat fulia la alternator si din nou intinzatorul fara nici o imbunatatire. Dupa o studiere mai atenta si mai indelungata a problemei, am constatat un comportament: daca pornesc masina fara nici un consumator pornit, nu scartaie nimic, daca dupa aceasta pornesc incalzirea scaune si dezaburirea luneta, incepe sa scartaie, adaug si farurile aprinse scartaie bine, urmand ca dupa ce opresc consumatorii sa nu mai scartaie nimic. Am observat, ascultand cu un furtun ca scartaiala se aude in portiunea in care cureaua paraseste fulia de la vibrochen si urca pe rola intinzatorului. Sincer, nu stiu ce sa mai schimb, daca aveti vreun sfat sau ati trecut prin situatii similare va rog sa ma ajutati.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce curea ai pus, Conti ? Daca da, n-ai ce-i face.
     
  12. Dragos florea 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2018
    Locație:
    Italia / Slobozia
    Masina:
    Audi A4 B8 CAGA
    Cauta o curea care sa fie fina pe spate cum arata asta din poza. Cele de la Continental fabricate in Romania si nu numai, sunt cauciucate si au niste zimti pe spate, iar daca nu ai totul perfect acolo scartaie la rece, cu timpul se si toceste si incepe sa arunce negreala.

    20210103_180521.jpg
     
  13. WPW

    WPW 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2018
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 B8 2012 2.0 TDI Stage 1 si A4 B8 FL 2013 2.0 TDI quattro Stage 1
    Cureaua este produsa de dayco. Am uitat sa specific, masina are servo electric, pe accesorii am doar alternator si compresor ac.
     
  14. WPW

    WPW 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2018
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 B8 2012 2.0 TDI Stage 1 si A4 B8 FL 2013 2.0 TDI quattro Stage 1
    Astazi la 7"C nu a scartait nimic, indiferenet de consumatori. M-am uitat la curea, este oarecum lucioasa:

    IMG_20210104_092351.jpg

    Celalat b8 care are servo hidraulic, are curea, cu proeminente pe spate, si nu scartaie deloc.

    IMG_20210104_093222.jpg

    Sa comand o curea originala sau o alta marca anume?
     
  15. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Ai bani de dat aiurea?!las-o asa.
    Daca chiar te deranjeaza asa mult incearca sa dai cureaua jos si sa mai verifici o data toate rolele. Au fost cazuri de piese cu defect de fabricatie(in special pe INA).
    Poti incerca cu Gates, si eu am avut 'probleme' cu Dayco la un b7.
     
  16. WPW

    WPW 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2018
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 B8 2012 2.0 TDI Stage 1 si A4 B8 FL 2013 2.0 TDI quattro Stage 1
    Cred ca am rezolvat-o. De vreo saptamana am schimbat cureaua de accesorii cu una continental, cu proeminente pe spate, exact cum sunt cele originale. De atunci, inclusiv acum pe ger nu a mai scartait nimic.
     
    Sorin87 apreciază asta.
  17. stelco1968 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2016
    Locație:
    Norvegia
    Masina:
    Audi A4 B8 2008 CAGA , Audi A3 8P 2008 BSE
    Buna seara!
    Am un Audi A4 B8 2008 cod motor CAGA cu 174500Km si tocmai ma pregateam sufteteste pentru schimbul curelei de distributie si rolelor aferente, iar cand am vrut sa vad ce curea am originala, am apelat ceva poze de acum un an. Uitandu-ma la poze, am observat ca acum un an ,rola intinzatoare era mult deplasata de la semn. Pe atunci masina avea 158000Km. Cand vremea o va permite o sa verific statusul actual al rolei intinzatoare.

    Ce ma sfatuiti sa fac?

    Multumesc!

    20200119_140028.jpg
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sa o lasi asa si o sa o schimbi la termen adica la km. Este normala acea deplasare in timp. Nu va mai faceti de lucru aiurea si inutil
     
  19. stelco1968 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2016
    Locație:
    Norvegia
    Masina:
    Audi A4 B8 2008 CAGA , Audi A3 8P 2008 BSE
    Multumesc frumos!
     
  20. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    E normal sa se deplaseze ,mai ales ca e oprita. Verifica la relanti, daca e in mijlocul 'catarii' e f bine sau cat mai aproape. Important e sa nu-l depaseasca, atunci e prea intinsa dar nu cred ca e cazul.
    Curea se vede ca e dusa cand apar fisuri intre caneluri.
     

Distribuie pagina asta