1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Distributia si/sau Transmisia/Accesorii/Auxiliare Motor DIESEL 2.0 TDI la A4 B8 - diverse probleme

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 25 Iun 2012.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu pui nici o distributie noua pana nu desfaci motorul.

    Intai desfaci, dupa constatare iti faci o lista cu cele necesare si dupa, e decizia ta daca merita reparat sau inlocuiesti motorul.
     
  2. Andi Man

    Andi Man 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2016
    Locație:
    Suedia
    Masina:
    A4 B8 Avant, 2.0 TDI 110 KW (CJCD), NYM, 2014
    Salut,
    Mi-am bagat nasul sub capota aseara si am vazut pe cureaua de transmisie o ciobitura.
    M-am uitat de curea pe Contitech dar vine pe 1264 mm lungime si nu 1261 (03L903137J) cum apare in ETKA si cum am acum pe masina.

    Intrebarea mea e, pot sa montez Contitech AM cu 1264 mm lungime sau mai bine sa iau pe original?

    Mersi!
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cumperi originala sau alta marca chiar si Contitech (exista din mm in mm ca si lungime) dar cu lungimea corecta. Acei 3 mm conteza foarte mult pentru intinzator. Dar asta trebuia sa-ti spuna mecanicul NU noi pe forum pentru ca masina se repera la mecanic NU pe forumuri sau din tastatura. Bafta.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E curea de accesorii, nu de distributie.

    Ca fapt divers, Gates o face de 1263 pe cand Conti si Dayco de 1264.

    Eu folosesc cred ca de 7-8 ani numai kit-uri Gates pe masinile personale si nu au existat niciodata probleme de uzura prematura, scartaituri, etc.
     
    moroenius apreciază asta.
  5. Andi Man

    Andi Man 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2016
    Locație:
    Suedia
    Masina:
    A4 B8 Avant, 2.0 TDI 110 KW (CJCD), NYM, 2014
    @audi66 Mersi!
    E mai ieftina cureaua Gates, o sa iau una.
    Vreau doar sa schimb cureaua, rolele nu fac zgomote si intanzitorul nu balbie.

    Am intrebat de lungime pentru ca am crezut ca nu gasesc eu pe Contitech AM de 1261mm. Ma gandesc ca nu o sa afecteze prea tare intinzatorul in urmatorii kilometrii, oricum urmeaza sa-l schimb la vara cu distributia.
     
  6. boca petru 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2022
    Locație:
    Gherla
    Masina:
    a4 b8 2011 CAGA SEDAN
    Am mai nou si eu o problema cu masina din semnatura , la rece cu clima pornita motorul are o trepidatie exact la 1100 de turatii . Am schimbat intinzatorul si rola de ghidaj , fulia de la alternator , cureaua dar problema ramane. Daca opresc clima sau trec de aceasta turatie trepidatia nu apare , la cald nu am observat sa faca . Multumesc mult !
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai facut tot ce trebuie si problema NU o rezolvi pe forum. Invatati sa mergeti la mecanic sa va rezolvati problemele. Daca NU existau forumuri ce faceai: ramaneai cu masina in pana sau cu ea defecta ?
    Ma repet pentru ca vad ca NU citesti nimic si din pacate si mecanicul tau NU se pricepe sa repare masini sau sa faca teste:

    Inainte sa scrii pe forum de ce nu ai demontat cureaua ?

    Adica de ce nu ai facut ce am scris eu aici:

    Pentru ca sa verifici zgomotul si/sau cureaua faci proba asta descrisa de mine in mai multe topicuri si citez:

    ........ Uite cum faci o proba:

    Ca sa vezi de unde vine zgomotul demontezi cureaua de accesorii / auxiliare / transmisie pentru ca sa izolezi / elimini din calcul antrenarea rolelor. Daca acel zgomot nu mai este prezent este evident ca ai o problema cu
    - intinzator accesorii/auxiliare/transmisie
    - rola de ghidaj accesorii/auxiliare/transmisie de jos de langa compresorul de aer conditionat
    - rola alternator
    - fulia aer conditionat
    - rola alternator si/sau rola compresorului aer conditionat sau chiar toate rolele pot face probleme.

    Tot ce ti-am spus trebuia sa stie sa faca asta un mecanic adevarat nu un "plapumar"

    Cu acea curea demontata si motorul pornit misti de volan stanga dreapta si daca acel zgomot nu mai este prezent schimbi tot ce ti-am spus eu mai sus.

    Daca tot mai face dupa ce ai schimbat toate rolele si intinzatorul inclusiv fulia de la compresorul de aer conditionat (aici treaba este mai complicata pentru ca metoda de desfacere a fuliei de aer conditionat presupune niste scule speciale si acea fulie nu prea se gaseste de vanzare) te indrepti spre schimbarea pompei de servodirectie sau mai precis chiar spre desfacerea motorului. Bafta.

    In plus daca doar cand este rece face asa NU te-ai gandit ca problema poate fi din alta parte adica NU de la accesorii / auxiliare / transmisie ci din motor si/sau cele 3 elemente (valve) care coordoneaza presiunea combustibil dinspre injectoare sau dinspre pompa de inalte ? Sau chiar probleme cu injectoarele pana intra in parametrii normali de functionare ? In loc sa faceti ce trebuie facut scrieti degeaba pe forum. Tot ce ti-am spus eu este scris pe forum de zeci de ori si voi tot intrebati ce trebuie sa faceti.
     
  8. boca petru 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2022
    Locație:
    Gherla
    Masina:
    a4 b8 2011 CAGA SEDAN
    Sa sti ca am citit forumul si celelate postari dar nu am gasit o postare asemanatoare nu am probleme cu zgomotul la care faci referire. Am mentionat ca numai cand cuplez clima la rece masina incepe sa tremure exact la acea turatie fara sa pornesc de pe loc, daca decuplez si mentin turatia tremuratul dispare. O zi buna.
     
  9. Peto

    Peto Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8
    Salutare
    Se pare ca nici piesele originale numai sunt ce au fost. Acum 8-9 luni am schimbat distribuția cu piese OE si la aproximativ 15.000 km pompa de apa și-a dat duhul. Deja e al doilea caz de când montez pompe OE. A inceput sa piardă lichid de răcire pe lângă și-a făcut joc excesiv și am mai auzit destul de mulți mecanici care s-au plâns de ele, așa ca am cumpărat o pompa pe HEPU. M-am chinuit unpic sa o schimb fără sa demontez fata masinii, am scos doar rola mare de ghidare.
    Sănătate și numa bine tuturor !

    upload_2023-1-23_18-56-49.jpeg upload_2023-1-23_18-57-0.jpeg upload_2023-1-23_18-57-9.jpeg
     

Distribuie pagina asta