1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Distributie A3 8P - motor diesel - interval de schimb - piese folosite - probleme diverse

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de 112, 15 Iul 2012.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Respecti doar numarul de km si atat. Restul sunt povesti.
     
    vladliviu85 și AndreyPH apreciază asta.
  2. Enriquecs2005 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A3, 2.0Tdi, 2010
    Mulțumesc Cristi.
     
  3. amotida 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A3 sportback 2.0 TDI Quattro, 170 PS, S-line, 2010, Cod motor CBBB
    Cristi, te rog mult, am o problema cu masina si, printre altele, itind pe-aici, acest mesaj al tau m-a dat un pic peste cap, in sensul ca nu prea stiu ce sa inteleg.
    O sa-ti povestesc despre problema pe care o am:
    Imi daduse la un moment dat in bord semnalul "martor bujii" aprins intermitent in mers, urmat de o intrare in protectie a motorului (nu se mai tura normal). Dupa o repornire, masina si-a revenit. Am mers imediat la unoarecare mecanic in localitatea unde mi s-a intamplat ce a constatat doua erori, una referitoare la EGR, alta ceva pe la axul cu came. Mi-a zis: motorina proasta (schimba motorina si filtrul). Dupa vreo mie si jumatate de km, martorul s-a reaprins, astfel ca am cautat sa merg la unul dintre mecanicii considerati printre cei mai experimentati pe VAG din orasul meu; acesta, la scanare cu testerul, a descoperit exact aceleasi 2 erori, insa mi-a zis ferm ca cele doua probleme nu pot fi asociate, m-a intrebat cat am de la ultimul schimb de distributie (respectiv cca 40.000 km) si ca eroarea de la axul cu came se refera la faptul ca distributia nu mai este perfect la... punct. Daca nu ma inseala memoria, pe tester (cu care cautase acolo diversi parametri) ii dadea ceva cu minus, vreo 8 parca... M-a intrebat daca primul mecanic a sters erorile, i-am raspuns ca nu pot fi sigur de asta, asa ca le-a sters el, m-a trimis acasa apoi, spunandu-mi sa revin in momentul cand imi mai apare inca odata martorul in bord, iar atunci, daca testerul va indica aceleasi erori, imi va pune distributia la punct si imi va inlocui valva EGR. Evident, intre timp eu stau cu "morcovul" sa nu fie ceva grav.
    Dat deci ca am motor CR, cum si ce oare a vazut el acolo pe tester ca distributia e de vina? Nici mcar nu s-a uitat sub capota.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    De la asta si-a dat seama si a presupus ca distributia este decalata. Si nu stiu ce a vazut el acolo ca si valoare cand te referi la minus 8.

    Iar fraza asta este perfect adevarata.
     
  5. amotida 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A3 sportback 2.0 TDI Quattro, 170 PS, S-line, 2010, Cod motor CBBB
    Multumesc pentru raspuns Cristi.
     
  6. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Pune si tu erorile asa cum le a gasit ca nu prea vad legatura!
    Martorul spira poate fi de la EGR dar cu axul m ai dat pe spate. Putea sa aiba eroare de senzor ax came dar nu de ax in sine!
     
  7. amotida 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A3 sportback 2.0 TDI Quattro, 170 PS, S-line, 2010, Cod motor CBBB
    romy.b@
    Din pacate nu am avut inspiratia sa cer mecanicului si sa notez erorile respective pentru a le putea afisa aici.
     
  8. Enriquecs2005 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A3, 2.0Tdi, 2010
    Cristi dintre Dayco, Conti sau Gates ce recomanzi ca si kit de distributie? Am inteles ca la Conti se aude un "vajait" dupa inlocuire? Ai idee care e cauza? S-au kit original diferenta fiind mica (100ron). Se poate schimba distributia fara pompa de apa? (in cazul meu nu am 210.000 ci 128.000). De ce vreau sa o schimb? La o inspectie vizuala cureaua de accesorii prezinta fisuri si necesita inlocuire si imi e teama sa nu fie si cea de la distributie la fel. Multumesc.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cureaua aia e pe ultima suta de metri.
    Ptr. 100 ron diferenta, mergi linistit pe OE.

    P.S Este diferenta mare intre o curea dintata si una cu caneluri.

    Stai linistit, daca cea de distributie avea fisurile asteia, era rupta de mult.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  10. Enriquecs2005 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A3, 2.0Tdi, 2010
    Pot păstra pompa de apa dacă schimb distribuția?
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  12. Enriquecs2005 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A3, 2.0Tdi, 2010
    În legătură cu zgomotul produs de curelele Conti cauza e cunoscută? Ca am înțeles ca pe original poate veni tot Conti. Mulțumesc
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu se cunoaste cauza. Nu toate curelele Continental fac zgomot. Depinde de lotul de fabricatie. De cativa ani prima echipare la grupul VAG este Dayco. Oricum si asta uneori difera pentu ca fabrica face = incheie contracte cu cine ii face pret mai bun. Nu-i mai intereseaza pe ei fiabilitatea. Fiabilitatea la grupul VAG s-a dus de mult.
     
  14. Enriquecs2005 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A3, 2.0Tdi, 2010
    Pe original (Conti) se poate manifesta zgomotul? Între Conti și Dayco ce recomandați? Mulțumesc.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, se poate, la prima intrebare si Dayco la a 2-a intrebare.
     
  16. Enriquecs2005 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A3, 2.0Tdi, 2010
    Kit-ul complet Dayco(nu știu cu ce role vine) sau role ina sau skf. Mulțumesc

    P. S. Pe Dayco nu se manifesta zgomotul nu?
     
  17. Enriquecs2005 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A3, 2.0Tdi, 2010
    Ma refer la ce role recomandati Skf sau Ina cu, cureaua Dayco.Multumesc.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Esti anapoda rau.

    Chiar tu ai zis ca un kit OE costa cu 100 ron mai mult decat unul aftermarket.
    De ce nu cumperi OE si ai terminat balciul ?
     
  19. Enriquecs2005 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A3, 2.0Tdi, 2010
    Știu... as vrea sa găsesc o variantă sa nu facă zgomotul specific Conti. Și pe OE dacă am noroc sa nimeresc Conti... Sau și Dayco face la fel?
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca daca ... si daca iti face si Dayco aftermarket acel zgomot, ce faci ?

    Cumpara kit-ul OE linistit.
     

Distribuie pagina asta