1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Distributie - Curea si Role Accesorii / Auxiliare / Transmisie la motor diesel 2.0 la A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de vasilefarcas2003, 14 Ian 2013.

  1. IS55PRO

    IS55PRO 6th Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 175CP
    deci... in devizul lui Pedroo ~1000 lei sunt pt claxon si alte treburi. Manopera la distributie e ~850 care e decent pt reprezentanta (mi-au cerut 800 pt manopera la un service mic). Piesele fiind pe original sunt mult mai scumpe decat producator gen Contitech, Ina, etc.
    Kit distributie pe original e cam 1000 - la ei e 1200 + tva, pompa apa pe original e 230 - la ei e 286 + tva
    Per total e mai mare suma, dar nu exorbitanta.
     
    Schatten05 apreciază asta.
  2. blinki2009 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    audi A6 motor 2.0 TDi 140CP an 2005 motor tip BLB
    Pt audi a6 an 2005 tip motor blb 2 .0 TDI kitul de distributie se schimba la cati km? Prima data a fost schimbata la 130 ooo km acum 4 ani. Acum are 235000 mai pot astepta pana la 250000 sautrebuie schimbata ? Va multumesc anticipat de sfaturi
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se schimba din 120.000 in 120.000. Deci peste aproximativ 5.000 km schimbi distributia. Bine, asta nu inseamna ca fix la 240.000 o sa se rupa sau mai stiu eu ce patesti la masina asa ca mai poti astepta daca ai depasit 240.000 Km, sa o inlocuiesti. Bafta.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  4. floringrigore 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    uk
    Masina:
    A6 2.0 2007
    Problema audi a6 2.0 2007

    Buna seara,
    Am si eu o problema, am fost cu masina astazi sa ii schimb cureaua de distributie

    Iar acum cand am vrut sa plec cu masina .. mi-a dat rateu, nu a pornit din prima.. nu am bagat de seama, am zis ca se mai intampla.. probabil e ceva normal. dupa ce mai merg 2 km se opreste motorul cand stateam la stop, incerc sa pornesc masina de 2-3 ori.. si a 3-a oara cand porneste imi da eroare "esp/esr off". Am oprit motorul si l-am pornit iar.. si nu a mai dat nici un fel de eroare.
    Chestia este ca se aude si altfel, se aude mult mai tare, e mai zgomotoasa masina ca inainte.
    Credeti ca mi-au facut aia ceva la masina? sa stiu sa ma duc de dim sa le dau cu ea in cap
    pe bon scrie ca mi-au pus " Timing belt kit KTB-441"
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La diagnoza se vede imediat daca distributia a fost montat corect.
     
  6. floringrigore 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    uk
    Masina:
    A6 2.0 2007
    Am inteles, dar ce credeti? in principiu asta ar fi motivul nu? le-am mai dat si 480 lire. sa ma duc maine inapoi la ei?
     
  7. floringrigore 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    uk
    Masina:
    A6 2.0 2007
    Deci, am dus masina de dim inapoi la aia, si dupa 4-5 ore ma suna si imi spun ca nu are nimic, ca merge perfect
    Dar simt eu ca e masina altfel, vibreaza.. e mai zgomotoasa
    Si cand acceleres se aude cate un "pâc pâc pâc" nu tare.. dar se aude pe undeva. aveti idee ce poate fi?
     
  8. mircea-teodor

    mircea-teodor Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2008
    Locație:
    Făgăraș
    Masina:
    A6, 2.0TDI, CAHA, 200CP , 2011 , 4FB , SLine int.
    @Cristi, sa inteleg ca la masina mea trebie sa schimb distributia la 210000Km?M-am uitat pe autodata si spunea ceva de 120000Km.
    Am trimis un email la TESS Bv ca sa vad un pret si cand ar trebui schimbata dar inca nu mi-au raspuns.

    Mersi
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, la 210.000. Bafta.
     
    Lupescu apreciază asta.
  10. mircea-teodor

    mircea-teodor Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2008
    Locație:
    Făgăraș
    Masina:
    A6, 2.0TDI, CAHA, 200CP , 2011 , 4FB , SLine int.
    Mersi.Oricum daca cei de la Tess dau vreun semnal o sa postez aici.
     
  11. mircea-teodor

    mircea-teodor Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2008
    Locație:
    Făgăraș
    Masina:
    A6, 2.0TDI, CAHA, 200CP , 2011 , 4FB , SLine int.
    Am primit confirmarea de la TESS Bv, distributia se schimba la 210000Km.In atasament oferta de pret aferenta.
     
  12. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    De banii astia o faci de trei ori :)
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  13. deeJayOg

    deeJayOg 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    EX: A6 C6, 2.0 136CP DPF (CAGB), 2010
    Urmează distracția și la mine. Trebuie schimbată, conform cărții la 180000km. Am deja 187600 :D
    Motor 2.0 TDI e 136CP CAGB.
    Am zis să schimb tot setul, pompa, curele (trebuie și cea de accesorii schimbată?). Mai trebuie altceva schimbat?
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, schimbi tot ce inseamna accesorii / auxiliare / transmisie adica rola alternator care are ambreiaj, rola ghidaj (daca ai), intinzatorul si cureaua accesorii.
     
  15. ionutbld 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 140Hp
    3000 LEI ? LOL

    Nici daca invarti banii cu lopata nu se merita sa dai atat pentru un schimb distributie.
     
  16. aquaria

    aquaria 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mai 2015
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A6, 4F, 2.0tdi, 170cp (CAH), 2010
    Salutare tuturor,
    Sunt nou pe aici şi vă cer un sfat: am un A6 C6 (4F) Avant din octombrie 2010 care a fost înmatriculat prima dată în 2011 şi are 188.000 km caruia nu i s-a schimbat niciodată distribuţia. Ce şanse am să i se rupă cureaua de distribuție în drum spre service (23 km) ? Să o duc pe platformă ?
    Menţionez că acuma am cumpărat-o de la un parc auto (recent adusă din Germania). Eu sunt primul proprietar pe România.
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Mai 2015
  17. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Buna asta :D
    Daca te consideri atat de ghinionist incat fix in acei 23 km sa ti se rupa, atunci du-o pe platforma :D
     
  18. deeJayOg

    deeJayOg 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    EX: A6 C6, 2.0 136CP DPF (CAGB), 2010
    Sunt într-o situație similară. Verifică totuși cureaua. Se poate vedea foarte ușor. La mine clar prezintă urme de îmbătrânire dar nu cred că cedează instant. Abia săptămâna viitoare am programare.
    Încearcă să nu mergi cu motorul în șocuri mai ales și vei fi ok.

    Am 187900km acum.
     
  19. deeJayOg

    deeJayOg 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    EX: A6 C6, 2.0 136CP DPF (CAGB), 2010
    Am atașat o poză cu cureaua veche. 188200 KM.
     
  20. Bibildocu

    Bibildocu 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 2009 CAGB 136cp
    Buna ziua. Doua intrebari pentru cunoscatori:
    1. Dupa montarea distributiei cu calele mai este nevoie de reglat avansul sau se regleaza singura din ECU? (Am gasit discutii ca trebuie sa fie maxim -2.5° dar eu am -4°)
    2. La motorul CAGB a intrat cineva cu VAG.ul la measuring blocks? (sau la motoarele CR nu se poate citi valorile de acolo?)
     

Distribuie pagina asta