1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Distributie - Curea si Role Accesorii / Auxiliare / Transmisie la motor diesel 2.0 la A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de vasilefarcas2003, 14 Ian 2013.

  1. Alex-F1

    Alex-F1 Silver Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (2005)
    Ma cam enerveaza ca scartaie putin o rola de pe traseul curelei de accesorii, dar nu-mi dau seama exact care. Stie cineva daca este vreo rola care isi cam da duhul pe la km astia (251.000)? Sa fie cea de la alternator?
     
  2. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    De obicei cea de la alternator - fulia, caci de ea este vorba toceste cureaua datorita faptului ca i se ascut canelurile......eu a-si zice ca de vina este rola de la intinzator. Nu e o palarie de bani, daca poti fa o proba - da cureaua jos- usor cu grija si verifica. Sau urmareste rola intinzatorului. Daca fuleaza sau se invarte mult , aceea este vinovata.
    Eu in prima faza ca sa pot scoate cureaua ca sa o schimb, fara sa trag fata de pe pozitie - mi-am facut o prelungire dintr-o platbanda pe care am sudat-o de o cheie de 16. A mers perfect!
     
  3. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    Răsfoind cateva tutoriale referitoare la schimbarea distributiei la A6C6 DE 2,0 2006 am retinut un aspectdestul de important zic eu, vis a vis de prezonul intinzatorului de curea. Stim evident ca acesta se schimba, se livreaza de altfel la pachet in cele mai multe kit-uri de schimb al distributiei......dar am observat ca unii din ce in ce mai multi, prefera sa monteze un prezon majorat pe sectiunea in care se infileteaza in blocul motor. Astfel s-ar reduce semnificativ sansele de smulgere a prezonului datorate filetului marunt. Atasez un link catre un clip pe Youtube in care se poate vedea aceasta operatiune de la minutul 52:12 De fapt de aici si conteaza. Ideea este ca un pic de siguranta in plus nu strica niciodata, iar acest prezon pare sa fie ceva mai sigur ca cel AM din kit.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Acel prezon nu se schimba daca filetul nu este intins si daca piulita de strangere lucreaza corect la strangerea intinzatorului. Se schimba cu unul majorat doar in caz de probleme. Doar asa se procedeaza. Nu va mai luati tot timpul dupa ELSA si nu mai dati sfaturi gresite daca nu cunoasteti exact ce tebuie facut. Bafta.
     
  5. Valentin19832

    Valentin19832 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 2.0 TDI, CAHB, 163CP, Multitronic
    Buna seara,
    Dupa ce am.schimbat azi kit distributie, pompa de apa si tot ce tine de accesorii si auxiliare la masina din semnatura. La final, imi pare ca un racord de racire a fost montat incorect. Atasez niste poze pentru o imagine clara. Eu stiu ca initial era montat plan, nu "gatuit" ca acum, adaugat fiind un colier nou. Voi ce parere aveti, e o greseala de montaj ? Daca e incorect puteti sa incarcati niste poze cu montaj corect la auto similare ? Multumesc

    IMG_20180705_210014.jpg
     
  6. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    Din cate stiu, cred ca acel l furtun trebuia sa stea in plan orizontal. Acum daca ma uit bine pe stutul de plastic se vede marcajul unei sageti - acea sageata trebuie sa corespunda cu marcajul de pe furtunul respectiv. Colierul nu stiu de ce l-au pus deoarce acolo furtunul este lipit de teul propriuzis, dar am impresia ca trebuia rotit axial, astfel incat furtunul mic de preaplin sa stea mai aproape de mufa galbena. Ma uit pe manual sa vad daca gasesc indicatie, ceva....
     
  7. Valentin19832

    Valentin19832 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 2.0 TDI, CAHB, 163CP, Multitronic
    Multumesc pentru raspuns Mariano. E grav (dauneaza) daca ramane asa? Baietii de la service sustin sus si tare ca doar asa se monteaza. Si eu stiu ca furtunul era in plan orizontal, dar nu le.o pot dovedi. Trebuia sa fac ceva poze inainte, dar e tardiv acu. Poate cineva sa puna o poza cu pozitia corecta a acelui racord? Motor CAHA sau CAHB?
     
  8. Florin Cristea T. 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2018
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    AUDI A6, 2.0 TDI CAHA , 2011
    Salutari, Audi A6, 2.0 TDI, 170, Fabricatie 04.2011, CAHA, citesc din cartea service ca la 180.000 se face schimbul distributiei dar din discutiile voastre reiese ca s-ar face doar la 210.000 . Kilometrii actuali = 186000 . Sa demarez procesul de achizitie sau pot sa mai astept? Multumesc anticipat. .
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mai asteapta. Lasa ce a scris unul cu pixul acolo. Fabrica nu a scris ce ai mentionat tu. Citeste toate topicurile despre distributie existente pe forum indiferent de arie. Asa inveti multe lucruri.
     
    mariano și Florin Cristea T. apreciază asta.
  10. Valentin19832

    Valentin19832 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 2.0 TDI, CAHB, 163CP, Multitronic
    @Florin Cristea T. poti te rog sa pui o poza cu pozitia furtunului de racire mentionat in postul meu de sus?
    Motorul tau e CR, euro 5 prin urmare schimbarea distributiei se face la 210k (are Cristi un post pe la inceputul topicului).
     
    mariano apreciază asta.
  11. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    Valentin19832 chiar daca motorul meu este PD, cred ca ieri am vazut acelasi sistem de alimentare cu lichid de racire, fac o fotografie si o postez.
     
  12. snapy94 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2018
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi a6 4f C6 2.0 BLB
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Este ok.
     
    snapy94 apreciază asta.
  14. snapy94 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2018
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi a6 4f C6 2.0 BLB
    Multumesc
     
  15. Florin Cristea T. 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2018
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    AUDI A6, 2.0 TDI CAHA , 2011
    @Valentin19832 , uite poza ceruta. Sper ca mai este de folos.

    @Cristi , era vorba de informatia scrisa in Cartea Service de catre producator (acolo era trecut acel 180.000 si de aceea v-am intrebat.) nu e scris de o persoana anume. (pot sa pun si o poza) daca e nevoie. Atasez totodata si 3 poze ce le-am facut pe la curea. Ce parere ai/aveti? Multumesc anticipat.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Florin Cristea T. Du-te la un service, tu inca habar n-ai sa faci diferenta intre cureaua de distributie si cea de accesorii.
     
    mariano și Florin Cristea T. apreciază asta.
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este o greseala in carte. Daca masina este fabricata dupa luna a 6-a 2009 distributia se schimba la 210.000 km. Poza atasata de tine este de la accesorii / auxiliare / transmisie si nu are nici o legatura cu distributia. Vorbim separat si ne intelegem tot separat, din pacate. Invata masina care o conduci si invata ce noi tot repetam pe aici. Citeste toate topicurile din toate ariile despre distributie existente pe acest forum (ca sa inveti).
     
    Florin Cristea T. apreciază asta.
  18. Florin Cristea T. 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2018
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    AUDI A6, 2.0 TDI CAHA , 2011
    @audi66 , merci de info. Nu am cunostiinte de aceea am postat aici. Ce parere ai de cureaua de accesorii? Arata ok?
     
  19. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    @Florin Cristea T. lasa "romanismele" astea deoparte si fa ce au spus baietii.O curea nu se verifica la ochi sau din poze...
    parca vad ca masina nu o ai de mult timp, esti sigur ca Km afisati in bord sunt si cei reali? daca nu esti sigur eu te sfatuiesc sa schimbi distributia.

    Bafta
     
    Ultima editare: 7 Aug 2018
    Florin Cristea T. apreciază asta.
  20. blinki2009 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    audi A6 motor 2.0 TDi 140CP an 2005 motor tip BLB
    Salut,
    Vreau sa schimb intinzatorul de la cureaua auxiliara si cureaua, cu cele din foto atasat. Sper sa fie bune, le-am comandat dupa nr de masina si dupa indicatiile de pe forum .Am inteles din posturile anterioare ca se poate face fara a mai demonta fata masini dar nu am gasit nici o postare exact cum se procedeaza la motoare codl BLB 2.0. Daca nu stie nimeni o postare cu schimbul intinzatorului la motor BLB, imi spuneti cum cum este prins, are ceva carcasa care il fixeaza pe bloc ? Precizez ca nu sunt mecanic dar imi repar singur masina cu ajutorul forumului :) si cum la cureaua auxiliara nu pot deregla nimic, as face eu manopera.

    E51D6CC1-EADF-46A0-BF3C-ACC7CCB892DA.jpeg
     

Distribuie pagina asta