1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Distributie - Curea si Role Accesorii / Auxiliare / Transmisie la motor diesel 2.0 la A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de vasilefarcas2003, 14 Ian 2013.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este o greseala in carte. Daca masina este fabricata dupa luna a 6-a 2009 distributia se schimba la 210.000 km. Poza atasata de tine este de la accesorii / auxiliare / transmisie si nu are nici o legatura cu distributia. Vorbim separat si ne intelegem tot separat, din pacate. Invata masina care o conduci si invata ce noi tot repetam pe aici. Citeste toate topicurile din toate ariile despre distributie existente pe acest forum (ca sa inveti).
     
    Florin Cristea T. apreciază asta.
  2. Florin Cristea T. 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2018
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    AUDI A6, 2.0 TDI CAHA , 2011
    @audi66 , merci de info. Nu am cunostiinte de aceea am postat aici. Ce parere ai de cureaua de accesorii? Arata ok?
     
  3. K3nT Gold Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV; Touareg 7P V6 245HP CRCA
    @Florin Cristea T. lasa "romanismele" astea deoparte si fa ce au spus baietii.O curea nu se verifica la ochi sau din poze...
    parca vad ca masina nu o ai de mult timp, esti sigur ca Km afisati in bord sunt si cei reali? daca nu esti sigur eu te sfatuiesc sa schimbi distributia.

    Bafta
     
    Ultima editare: 7 Aug 2018
    Florin Cristea T. apreciază asta.
  4. blinki2009 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    audi A6 motor 2.0 TDi 140CP an 2005 motor tip BLB
    Salut,
    Vreau sa schimb intinzatorul de la cureaua auxiliara si cureaua, cu cele din foto atasat. Sper sa fie bune, le-am comandat dupa nr de masina si dupa indicatiile de pe forum .Am inteles din posturile anterioare ca se poate face fara a mai demonta fata masini dar nu am gasit nici o postare exact cum se procedeaza la motoare codl BLB 2.0. Daca nu stie nimeni o postare cu schimbul intinzatorului la motor BLB, imi spuneti cum cum este prins, are ceva carcasa care il fixeaza pe bloc ? Precizez ca nu sunt mecanic dar imi repar singur masina cu ajutorul forumului :) si cum la cureaua auxiliara nu pot deregla nimic, as face eu manopera.

    E51D6CC1-EADF-46A0-BF3C-ACC7CCB892DA.jpeg
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cu o cheie inelara simpla (nu cu cot) de 13-15 (nu stiu acum cat este acolo) tragi de piulita intinzatorului ca sa il tensionezi si cu cuiul blocator care apare in poza si iti vine in kit-ul intinzatorului cel nou il blochezi. Recomandat este sa lasi blocat intinzatorul cel nou si sa folosesti tu alt cui blocator. Scoti cureaua dupa ce iti faci desen (ca sa stii traseul) asta daca nu ai memorie fotografica si mai departe scoti vechile piese, le montezi pe cele noi. Lasi blocat intinzatorul cel nou, montezi cureaua cea noua si deblochezi = scoti cuiul blocator tinand contra cu cheia pe piulita intinzatorului. Asta este tot.
    Vezi ca mai trebuie sa schimbi si rola de ghidaj de la AC si rola frei = cu ambreiaj de la alternator altfel "nu este treaba" ce faci tu acum. Pentru rola alternator te sfatuiesc sa mergi la profesionisti. Nu pot sa-ti explic ce ai de facut pentru ca este mult de scris si in plus iti trebuie niste chei si scule speciale pentru ca acea piulita de la rola are filet pe stanga.
     
  6. blinki2009 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    audi A6 motor 2.0 TDi 140CP an 2005 motor tip BLB
    Da ai dreptate, am sa schimb si rola de la compresor. Alternatorul este schimbat si verificat la un profesionist cam de o luna (montat si demontat de mine asa ça am traseul de la curea in memorie bine intiparit, oricum este foto si pe forum cu traseul). Neavand vizibilitate la intinzator nu stiu sistemul lui de prindere pe motor si pozitia exacta a suruburilor (apropo trebuie schimbate si suruburile de prindere pentru acest intizator sau nu, daca da, ce coduri au suruburile ?) Incerc sa evit demontarea partii din fata a masini. Multumesc.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu. Are doar un surub si nu il schimbi cu altul, pentru ca asta nu se intinde ca si alte suruburi sau prezoane. Bafta.
     
  8. blinki2009 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    audi A6 motor 2.0 TDi 140CP an 2005 motor tip BLB
    Ok. Multumesc
     
  9. ionutbld 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 140Hp
    Salut.Ca un mic update,ce-mi recomandati pt kit accesorii 2.0 BLB 103 kw ? Dayco,contitech sau Inna ? Curea si role.Multumesc.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Oricare din ele cumparat din sursa sigura. Bafta
     
  11. Alex-F1

    Alex-F1 Bronze Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (2005)
    Am schimbat rola intindere si rola ghidare curea accesorii, iar la rola de la alternator...tzeapa, ca nu s-a portivit. :wtf: Am luat-o dupa VIN-ul masinii, marca Ina (ca si celelalte). La alt magazin tot asa au gasit si ei. Diferenta dintre ele se vede in pozele de mai jos. Tot Ina e si cea de pe masina, iar cu codul de pe ea, nu s-a gasit nicio echivalenta. Acum eu cum fac ca sa gasesc rola buna? Si de ce nu s-a portivit dupa seria de sasiu? Sa fi fost schimbat oare alternatorul cu totul? :uhm:
     
  12. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Aia veche vad ca are in plus acel inel. Este fix pe fulie sau este detasabil?
     
  13. Alex-F1

    Alex-F1 Bronze Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (2005)
    Pai iti dai seama ca e fix...
     
  14. aidv 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2011
    Locație:
    Romania
    Masina:
    audi a6
    Contitech. Schimbată la 192000 km .Are trei ani și acum am in bord 268000 km. se schimba la 120000 km.
     
  15. horhe 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.0TDI 2010 CAHA 170CP
    Salutare. Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un cod OE pentru rola alternator ? VIN: WAUZZZ4F19N040648. Din ce am putut observa alternatorul ar fi un Bosch 180A cu codul 03G 903 016 L. Multumesc si o zi buna!
     
  16. ionutbld 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 140Hp
    @horhe Intrebarea ta e cu dublu-sens : Vrei sa afli codul OE doar, sau vrei sa afli codul ca sa dai comanda ? Nu mai bine te duci la un magazin de piese auto si in baza VIN (pe care ai si postat-o) afli cod si pret ?
     
  17. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    AR
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF+ powered by arazvan2002
    @horhe acela e codul alternatorului.

    Cod OE fulie: 045 903 119 A
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    @ionutbld Automat colegul cere cod pentru a cumpara fulia respectiva, evident, de unde o gaseste mai ieftin.

    Online este cel mai simplu.

    1. Nu te mai duci sa ceri oferte de preturi, brand-uri si sa stai de vorba cu toate maimutele care s-au angajat vanzatori in magazine de piese auto (ei fiind de profesie tamplari).

    2. Nu mai pierzi timp, nervi, etc. colindand tot orasul si 5-6 magazine.

    3. Pretul, online sunt cu pana la 50% mai ieftine.
     
    AlexPTB apreciază asta.
  19. horhe 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.0TDI 2010 CAHA 170CP
    Multumesc Alex pentru raspuns. Multumesc Audi66 pentru argumentare. Alex eu am pus acolo codul alternatorului pentru ca doar pe ala am reusit sa-l citesc de pe masina si am zis ca poate ajuta. Aveam si eu codul dat de tine si inca unul si nu stiam care este cel care imi trebuie. Multumesc din nou pentru ajutor. O zi buna sa aveti!
     
  20. raul2662x 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    A6, 2.0TDI, 10.2008
    Salutare! Ma poate lamuri si pe mine cineva spunandu-mi ce tip de pompa de apa am nevoie pentru un A6 C6 2.0 BRE?
    Sunt doua tipuri de HEPU... P551 si P654. Majoritatea site-urilor de profil imi dau ca fiind compatibila pompa P551, iar cei de la piese, luandu-se dupa VIN, spun ca trebuie P654! Eu am cautat P654 pentru BRE dar nu am gasit nimic (doar faptul ca e compatibila cu BRF si alte doua coduri, modele de 100kw).

    Inclusiv site-ul de la hepu imi recomanda codul P551!

    VIN-ul masinii este WAUZZZ4F18N030524

    Multumesc anticipat pentru orice raspuns!
     

Distribuie pagina asta