1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Distributie motor 1.6 benzina la A4 B5 - interval inlocuire - piese folosite

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de CIPRIOTTU, 23 Sep 2007.

  1. botika 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2015
    Locație:
    cluj napoca
    Masina:
    a4 b5 1.6 adp 1996
    Buna as avea nevoie de ajutor daca ma poate ajuta cineva cu ceva poze scheme tehnice cum sal trag la semne distributia la un a4 b5 1.6 adp si apoi sa reglez avansul la delcou! Mar ajuta f mult ceva poze cu semnele de la fulii orice sa ma indrume! Multumesc anticipat!!!
     
    dragos01 apreciază asta.
  2. cristi97tm 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2014
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    xxxxxxxxxx
    Motor 1.6 ALZ

    Buna ziua!Am un audi a4 b5 cu motor 1.6 ALZ si sunt curios ce se intampla daca se rupe cureaua de distributie. Am inteles ca unele motoare dupa ruperea curelei se distrug , iar altele pur si simplu sa opresc fara sa mai cauzeze pagube. Multumesc!
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Asa curiozitati ai ? Depinde de la masina la masina, daca debraiezi imediat, reduci pagubele.
    Mai bine pune mana si schimba distributia. Cred ca aici bateai, trebuia sa schimbi distributia si n-ai schimbat-o, acum esti curios ce se intampla daca mergi cu masina asa.
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Mai 2015
  4. cristi97tm 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2014
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    xxxxxxxxxx
    Nici nu e de discutat , distributia oricum o schimb.Era o curiozitate multumesc frumos de informatie!
     
  5. predaoctavian1

    predaoctavian1 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 2000
    Salut, am motor 1.6 alz, am schimbat distribuția după 60k km, am băgat întinzător Ina, pompa apa skf, curea contitech, odată cu asta am schimbat și cureaua de transmisie tot contitech, intinzatorul curelei cureaua de la compresor și intinzatorul de la compresor toate Ina, tot desface partea față a mașinii, vreau sa va zic ca distribuția veche era impecabila nu avea nici un semn pe curea, iar rulmenții de la pompa de apa și de la întinzător mergeau perfect chiar dacă aveau 60k km și 7 ani vechime.
    Ca și concluzie nu cred ca trebuie schimbata la 60 de mii, cred ca duce cel puțin 120000 părerea mea. Eu cel puțin n o mai schimb.
     
  6. capricosti

    capricosti 3rd Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A3, 1,6-75kw, 2001
    Ai dreptate, la motoarele VW-Audi 1,6, 8v, 101-102cp (AVU, BFQ, BFS, ALZ, AEH, etc) intervalul de schimb pt distributie este mult mai mare de 60 000 km.
    In tabelul de mai jos se poate vedea ca pt A4 1,6 (fabr 2001-2008): 74 000 miles, adica vreo 120 000km.
    http://www.mytimingbelt.com/Results.aspx?ModelId=70
    Cei de la Continental recomanda pt A4 o inspectie vizuala a curelei de distributie la 90 000 km, apoi inspectia vizuala se repeta la fiecare 30 000 km..(?). Si in cazul VW Golf 4, la motoarele 1,6 8v apar aceleasi cifre (90 000km+30 000)
    http://aam-europe.contitech.de/pages/downloads/docs/Poster-Wechselintervalle_de_en_es.pdf
     
  7. predaoctavian1

    predaoctavian1 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 2000
    Eu din cate am înțeles la mai multe mecanici, cureaua nu se rupe datorita vechimii și a uzurii ei, se rupe deoarece se gripeaza rulmenții ori de la întinzător ori de la pompa de apa, atunci trage mai greu iar când aceștia se blochează se rupe și ea.
    Îmi pare rău că am schimbat o, vizual am inspectat o am văzut ca e ok dar m am luat după unii fricoși, schimb o ma ca strici motorul. La dezmembrări găsești motor pana în 1000lei și eu am dat vreo 1300 lei cu tot cu manopera.
     
  8. Csabia4b5

    Csabia4b5 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2015
    Locație:
    Simleu Silvaniei
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 95'
    Salut baieti. La Audi A4 B5 1.6 cod motor ADP pompa de apa NU e pe distributie. Eu mi-am cumparat kit de distributie ContiTech (Continental) Curea + Rola 200 lei.
    Daca vreti puteti accesa urmatorul link. lucreaza forte bine si clar. Clipul are 2 parti:


    Dupa cum vad in clip cred ca e un motor de 1.8 dar distributia e la fel ca la 1.6 ADP. La celelalte coduri pompa de apa este inclusa in distributie. Sper ca v-am putut ajuta cu ceva :)

    Saptamana asta daca apuc sa imi schimb distributia va tin la curent cu un tutorial pentru 1.6 ADP
     
  9. dragos01 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2018
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    a4 adp 1996
    Salut,
    Sti cumva unde vine pozitia de la partea aprindere la distributie ?
    Masina am cumparat-o sarita de la punct. Pe rotita de la supape am semnul, pe cea de la arbore cotit are sageata deci stiu unde vine dar la aprindere nu are semn si sunt in ceata ?
     
  10. AudiSport125

    AudiSport125 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, B5, 1781cmc (ADR) 1995
    din cate stiu nu ai nici o roata dintata de aprindere , aprinderea are un senzor pe axa cu came si cam atat , iar a treia roata e de la pompa de ulei.Din cate stiu conteaza doar cele doua roti dintate , axa cu came si vibrochen , dar trebuie sa ai in vedere ca la o turatie axa cu came ai doua turatii vibrochen , deci mai bine ca sa fi sigur bagi o tija lunga la pistonul 1 si cand pistonul 1 ajunge la punctul mort superior acolo e semnul la vibrochen
     
    Ultima editare: 4 Feb 2018
  11. Ferydeva

    Ferydeva Silver Member

    Înscris:
    9 Apr 2009
    Locație:
    deva
    Masina:
    Audi A4 1.6 ADP 1996
    Iti explic cum se face sper sa intelegi.Axu cu came are semn ,pistonu 1 il aduci la punctul mort superior.Desfaci capacul de delcou,pe rotor(lulea)o sa vezi o crestatura in partea metalica.Corpul delcoului are si ea o crestatura,deci aliniezi cele 2 crestaturi si esti pe pozitia corecta cu aprinderea.
     
  12. dragos01 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2018
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    a4 adp 1996
    Mulțumesc. Cred că in cîteva saptămâni devin expert in aprinderea motorului tip ADP. Am comandat o interfata diagnoza. Dupa ce îl studiez şi o rezolv revin. Pînă atunci toate bune tuturor şi numai bine
     
  13. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Offffff. Dacă nu țineți cont de poziția fuliei axului intermediar care învârte pompa de ulei si decoul nu o să vă pornească in veci. Chiar dacă nu e dințată se așază si ea la semn. Dacă nu e pusă la punct tre sa miști si delcoul pt a avea aprinderea pusă la punct.
     
  14. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Fulia axului intermediar este dintata, are semn si se aliniaza cu marcajul de pe fulia arborelui cotit, dar cu toate astea, reglajul avansului se face prin rotirea delcoului si citirea cu vcds.
     
  15. Kapytanu18 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2014
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi A4 1.6 1996
    Salutari,
    Poate explica cineva in mod concret cum se pune la semn roata dintata a axului care angreneaza delcoul la motorul 1.6 ADP ?
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -

Distribuie pagina asta