1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

ESP si ABS aprins in bord - eroare pe tester la A4 B8 - Codari ABS si ESP - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de djenavar, 15 Ian 2015.

  1. jonnyb_emy 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    a3,2006 sportback 1,9tdi bls 105 mustangi....audi a4 2.0tdi caha 170 cp, stage 1 =》 198cp
    Salut. Am o problema si sper sa ma indrumati spre rezolvare. Masina este A4b8 ,2010 2.0tdi 170cp. Am avut problema la alternator si a trebuit schimbat. Cand am plecat de la mecanic a aparut ESP FAUL PLEASE ...etc. La scanare apare codul de eroare 00778 senzor unghi volan g85. Directia este 1n3. Am incercat sa calibrez volanul cum spune Kul in pag 2. La Activate the Basic Setting [ON/OFF/Next] , cand este pe on totul este verde, dau pe off la fel, cand sa dau next-> eroare group 001, tot rosu. Ce nu fac bine ? Cum pot trece de faza asta? Sau este un coleg priceput din Timisoara si doreste sa ma ajute?. Multu.
     
  2. jonnyb_emy 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    a3,2006 sportback 1,9tdi bls 105 mustangi....audi a4 2.0tdi caha 170 cp, stage 1 =》 198cp
    Salut, momentan am rezolvat problema. Am dat jos volanul, spirala si tot ce era acolo pe motiv sa vad exact ce coduri si ce piese sunt acolo. Am scos toate mufele. Sunt doar manetele si spirala, la a3 8p de ex. este si un "senzor unghi volan"Am montat totul la loc si surpriza , totul este ok, esp-ul functioneaza ok, am facut 100 de manevre si totul ok. Sper sa ramana asa. Nu am pus inca testerul,nu este nimic aprins in bord si totul functioneaza ... ms
     
  3. Maxim

    Maxim 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2016
    Locație:
    Zurich
    Masina:
    Audi A4 B9 Avant 2016 quattro 2.0 TDI 190 CP
    Salut
    Mergand cu masina am observat ca dintr-o data mi s-au aprins mai multi martori luminosi si erori in bord: ABS/ESC, Parking Electric Brake, Headlights range control, Start-stop system.
    Am fost la mecani sa-mi faca o scanare si a reiesit ca problema este de la un senzor de ABS pe roata fata, dreapta. Mecanicul l-a scos, l-a curatat, si a observat ca este ros. Mi-a zis ca e de la mizerie care intrase acolo. Urmeaza sa-l schimb.

    Intrebarile mele:
    1. Sa schimb direct si rulmentul cu campul ala magnetic pe care citeste sensorul sau initial sa schimb doar sensorul?
    2. Daca calculatorul spune in erori ca este sensorul de la roata din fata, dreapta este vreo posibilitate ca sa greseasca si sa fie defapt un sensor de la o alta roata ? (parca citisem pe undeva aici ceva asemenator si nu as vrea sa schimb un sensor degeaba daca nu este cel care trebuie schimbat)

    Multumesc.
     
  4. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    1. Daca ai fi postat si eroare completa.... ti-am fi dat un raspuns.
    2. Daca zice roata fata dreapta , e roata fata dreapta. :laugh:
    3. Daca mecanicu e bun , stie el ce are de facut. :p
     
    Lucasenko apreciază asta.
  5. dilimakis20

    dilimakis20 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2011
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A5 Coupe 2.0tfsi CDNB
    Ma poate ajuta cineva cu o diagramă a mufei de la unitatea abs? Cea cu 38 pini (pentru Audi a4 b8 caga). Am un fir întrerupt de la senzorul abs spate dreapta .
     
  6. BogdanDE Silver Member

    Înscris:
    3 Dec 2015
    Locație:
    Schmalkalden
    Masina:
    AUDI A4 8K , Avant 2.7 TDI (140 kW) 2011
    Steering Angle Sensor (G85) calibrarea nu merge desi initial acum 2 zile cand am schimbat calculatorul de sub volan, a mers Recalibrarea !
    acum imi apare martorul ESP in bord si ABS vrea sa faca un test de sistem , ceva de genul cod 01486 System function Test activated !
    Codul 01486 a disparut dupa ce am condus masina intr-o parcare stanga , dreapta in cercuri la 20 Km/ora, Martorul ABS a disparut din bord !
    Acum a aparut iar !

    Acum am si eu Erroarile
    00778 - Steering Angle Sensor (G85) 013 - Check DTC Memory - Intermittent
    La Activate the Basic Setting [ON/OFF/Next] apare erroare

    00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527)

    Si nici Audi Hold Assist nu mai poate fi activat desi in long coding este activat !

    Ma poate ajuta cineva ?
     
    Ultima editare: 25 Mai 2021
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Rezolva 01486 prima si vezi ce ramane dupa. Sa fii undeva intr-o parcare/spatiu mai liber. Pornesti masina, apesi tare frana, va incepe sa clipeasca mai repede. Ponesti inainte cu viteza constanta cam 20 metri, apoi virezi stanga un sfert cu aceeasi viteza , parcurgi iar 20 metri dupa care virezi iar stanga un sfert si parcurgi inca 20 metri. Acum ar trebui ca martorul sa se stinga. Toata treaba asta sa o faci in 30-40 secunde.
     
  8. BogdanDE Silver Member

    Înscris:
    3 Dec 2015
    Locație:
    Schmalkalden
    Masina:
    AUDI A4 8K , Avant 2.7 TDI (140 kW) 2011
    Multumesc

    Nu pâlpâie martorul. O făcusem ieri inainte sa scriu pe forum , dar imediat a reapărut!

    Acum nu mai pâlpâie martorul !
     
  9. BogdanDE Silver Member

    Înscris:
    3 Dec 2015
    Locație:
    Schmalkalden
    Masina:
    AUDI A4 8K , Avant 2.7 TDI (140 kW) 2011
    Cred ca am aflat ce este ! Se pare ca problema este din cauza CAN Gateway-ului si a voltajului slab al bateriei !
    Bateria nu se mai incarca de ceva timp ! Imi tot apare in MMI ca se inchide daca nu pornesc motorul si mai tin mult MMI-ul aprins fara cheie pusa !
    Nu stiu cum am ajuns aici dar, din ce cauza din cauza CAN-ului si a baterie slabe care nu mai tine voltajul , au aparut probleme la ESP , ABS , Steering Angle ( care inainte era doar Erroare la unghi , transformandu-se ulterior in Mechanical Fault )

    Ungiul de directie nu poate fi invatat din cauza Erorrilor DTC de pe ESP si ABS , iar cele de pe ABS si ESP nu pot fi terninate (Testul de care spune @nugugheri ca trebuie terminat cu OK) nu poate fii efectuat atata timp cat eroarea de Steering Angle arata DTC-uri si pe alte calculatoare !!!
    Imi aparea la scanare uneori " check DTC errors on other control units "
    Se pare ca erorile se invart intr-un cerc si dupa schimbarea CAN G. ului de catre un coleg din USA , el a scapat de erorri si nu trebuie schmbat unitatea de control a manetelor de sub volan !

    O am inca pe cea veche , originala masinii , dar mi-e teama sa o pun inapoi , pana nu scap de celalte erori !

    Inainte sa apara ceva in bord , tin sa mentionez ca am recalibrat volanul , dupa schimbarea monoblocului de comenzi ! Totul a fost ok , pana in momentul in caare LANE ASSIST era bifat in calculator si incercam sa-l debifez , fara succes !
    Poate de aici a plecat eroarea de unghi desi initial , dupa montaj a functionat , dar persista eroarea de codare defectuasa a sistemului de calculaor LANE ASSIST !
    ERa bifat si ACC , dar l-am pus doar pe Tempomat normal !

    CALCULATORUL NU A FOST DESCHIS , foarte frumos si profesional SIGILAT de vanzator si insemnat frumos cu un marker , montat cu grija de mine , fara miscari bruste .Testat si funtional :(

    Vre-o idee , cineva ? am vre-o sansa sa resetez totul ?
     
    Ultima editare: 28 Mai 2021
  10. BogdanDE Silver Member

    Înscris:
    3 Dec 2015
    Locație:
    Schmalkalden
    Masina:
    AUDI A4 8K , Avant 2.7 TDI (140 kW) 2011
    Dupa inlocuirea Monoblocului de comenzi cu cel original (vechi) , am rezolvat problema.

    Iar 16 Steering angle - A fost reinvatat in basic settings ,
    03 ABS + security code + plus Canalul 03 In Basic settings + OFF a rezolvat eroarea de ABS , ESP !
    Monoblocul cu ACC si Lane assist va fii pus la vanzare pe ebay.de
     

Distribuie pagina asta