A montat cineva filtru K&N in cutia originala ? Din cate am inteles filtrele K&N nu se schimba, se curata cu un spray special. Ceva pareri pro/contra, ca ma bate gandul ...
Era un topic dedicat pe aici, dar vad ca din "Cautare" nu apare. Trebuie un pic rasfoit forumul. Păreri multe pro și contra, personal înclin ca mai mult contra. Ca lasă mai mult aer, dar implicit mai viciat, ca nu obții vreo putere în plus, sau cel puțin de luat în seamă, ba ca o sa crească consumul, ba ca nu, discuții în contradictoriu. Cred ca dacă ți s-a pus pata sa-ți pui, dacă îți place, apăi pune-ți, ca dacă ceri detalii o sa auzi și ce nu-ți place. Apropo, sunt cu ulei, se spală, nu ai cum sa le cureti cu aer. Asta doar dacă e vreo varianta "normală" a lor. Este un ulei special. De aici și discuții despre eficienta lor, ca cica în primele sute de km, pana se mai încarca uleiul cu impuritati, lasă să treacă mai puțin curațat. Se vorbea de micronii avuți de hârtia pe care o știm cu toții și cea de la K&N, care la început este mai permisiva, apoi se îmbunătățește. Ei, unii nu vor sa auda de vreo perioada în care sa ajungă aer mai viciat în motor și de aici, discuții. A, la benzinare, mai ales dacă e amplasat în fata, spre grila, se aude acel fâsâit specific la acceleratie. Varianta pentru cutia originală nici nu prea se aude și nici nu prea are adepți, pentru ca un filtru sport trebuie sa fie pus așa cum îl știm cu totii, ca sa dea randament. În rest, cica nu prea se merită, raportat la costuri, mentenanța, etc. Mai caută, ca informații găsești...
Am rasfoit google aseara putin, in afara de un consum usor marit se pare ca nu ajuta la nimic ... Da, am zis ca se curata cu un spray special, nu cu aer. Am si pus poza cu spray-ul pe care scrie Air Filter Oil. Renunt la idee, dau banii degeaba pe el ... Poate doar ptr. un efect placebo.
Salut, Pentru filtrul de aer la masina mea, codul OE e 4F0133843. Toate filtrele pe care le-am avut arata asa: http://image.made-in-china.com/2f0j...dge-4f0133843-for-Audi-From-China-Factory.jpg , insa am gasit si asa https://www.europaparts.com/media/c...bf391659d174786a025a2b/4/f/4f0133843-back.jpg De ce unele au si chestia aia in plus ?
Eu cred ca ori te inseli ori ai cumparat filtrul nepotrivit pentru masina ta pana acum. Filtrul pe C6 arata ca in al 2-lea link. De ce ? Pentru ca se prinde in suruburi pe carcasa de plastic.
Eu le vad in variante diferite, cu acelasi cod. Si cum am pus in primul link, si ca in al doilea. Cert e ca nu am avut probleme pana acum. La nicio revizie pana acum, nu mi-a prins nimeni filtrul ala in niciun surub http://autoservlujerului.ro/piese-auto/search/4F0 133 843/ Si cand google images iti da ambele poze, e derutant pentru utilizatorul final
Esti un mare om ! Filtrul tau de aer are cod 4F0 133 843 A, nu 4F0 133 843. Deci, rectific, la tine nu se prinde in nici un surub si ai filtrul ca in poza de mai jos. Filtrul cu prindere pe surub si cu gat de plastic este la C6 diesel.
Salut. Am incercat sa desfac acel racord de la filtrul de aer, si am stricat filetul la un surub (cel incercuit in poza). Are cineva sa-mi dea o solutie despre cum sa-l scot.
In primul rand discutam aici in acest topic, unde ti-am mutat mesajul, pentru ca problema ta are legatura cu filtrul de aer. Surubul ala intra si se infileteaza in plastic pur si simplu deci nu are ceva metalic (clema fixa/mobila sau piulita) ca si parte de fixare a surubului. Prin fata (dupa ce scoti niste plastice de pe grila) daca ai niste maini cu degete mai subtiri impingi de surub si in acelasi timp desfiletezi cu surubelnita in cruce pentu ca acel surub are cap cruce. Sau folosesti o surubelnita cu cap foarte lat ca sa apesi de jos in sus pe surub si in acelasi timp desfiletezi. Daca erai in Bucuresti ti-l scoteam eu in 5 minute. Bafta
La cati km se inlocuieste filtrul de aer? Eu pana acum il inlocuiam la 15.000 la revizie unde schimb ulei si toate filtrele. Am intrat in aplicatia myaudi.com iar acolo imi spune ca aerul si motorina la 60.000km. Ce parere aveti?
Ce parere sa avem ? Stim cu totii ce scrie in manuale. Daca cineva vrea sa lase filtrul de aer 60.000 km pe masina, isi poate lua adio de la debitmetru si turbina. In Romania e praf cat pentru toata Europa.
Eu am filtru BMC,il spal cand schimb uleiul 12000km.Sunt in Milano,nu merg pe camp,dar,iese multa mizerie cand spal filtrul de aer.E mai rau ca in tara. Sent from my PRO 5 using Tapatalk
Pentru cei care intreaba si carora le este lene sa caute pe internet si sa se foloseasca de internetul asta nemarginit, atasez procedura pentru schimbat filtrul de aer la A6 C6 (4F): A6 C6 2.0 TDI: si A6 C6 3.0 TDI: