1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtru aer la A6 C6 (4F)

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de audi66, 21 Oct 2014.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    A montat cineva filtru K&N in cutia originala ? Din cate am inteles filtrele K&N nu se schimba, se curata cu un spray special.
    Ceva pareri pro/contra, ca ma bate gandul ... :)
     
    Ultima editare: 21 Oct 2014
  2. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Era un topic dedicat pe aici, dar vad ca din "Cautare" nu apare. Trebuie un pic rasfoit forumul.
    Păreri multe pro și contra, personal înclin ca mai mult contra.
    Ca lasă mai mult aer, dar implicit mai viciat, ca nu obții vreo putere în plus, sau cel puțin de luat în seamă, ba ca o sa crească consumul, ba ca nu, discuții în contradictoriu.
    Cred ca dacă ți s-a pus pata sa-ți pui, dacă îți place, apăi pune-ți, ca dacă ceri detalii o sa auzi și ce nu-ți place. :)
    Apropo, sunt cu ulei, se spală, nu ai cum sa le cureti cu aer. Asta doar dacă e vreo varianta "normală" a lor. Este un ulei special. De aici și discuții despre eficienta lor, ca cica în primele sute de km, pana se mai încarca uleiul cu impuritati, lasă să treacă mai puțin curațat. Se vorbea de micronii avuți de hârtia pe care o știm cu toții și cea de la K&N, care la început este mai permisiva, apoi se îmbunătățește. Ei, unii nu vor sa auda de vreo perioada în care sa ajungă aer mai viciat în motor și de aici, discuții.
    A, la benzinare, mai ales dacă e amplasat în fata, spre grila, se aude acel fâsâit specific la acceleratie. Varianta pentru cutia originală nici nu prea se aude și nici nu prea are adepți, pentru ca un filtru sport trebuie sa fie pus așa cum îl știm cu totii, ca sa dea randament. În rest, cica nu prea se merită, raportat la costuri, mentenanța, etc.
    Mai caută, ca informații găsești...
     
    Ultima editare: 21 Oct 2014
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Am rasfoit google aseara putin, in afara de un consum usor marit se pare ca nu ajuta la nimic ...
    Da, am zis ca se curata cu un spray special, nu cu aer. Am si pus poza cu spray-ul pe care scrie Air Filter Oil.
    Renunt la idee, dau banii degeaba pe el ... Poate doar ptr. un efect placebo.
     
  4. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu cred ca ori te inseli ori ai cumparat filtrul nepotrivit pentru masina ta pana acum.
    Filtrul pe C6 arata ca in al 2-lea link. De ce ? Pentru ca se prinde in suruburi pe carcasa de plastic.
     
  6. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Eu le vad in variante diferite, cu acelasi cod. Si cum am pus in primul link, si ca in al doilea. Cert e ca nu am avut probleme pana acum. La nicio revizie pana acum, nu mi-a prins nimeni filtrul ala in niciun surub :)
    http://autoservlujerului.ro/piese-auto/search/4F0 133 843/
    Si cand google images iti da ambele poze, e derutant pentru utilizatorul final
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Esti un mare om !
    Filtrul tau de aer are cod 4F0 133 843 A, nu 4F0 133 843.
    Deci, rectific, la tine nu se prinde in nici un surub si ai filtrul ca in poza de mai jos.
    Filtrul cu prindere pe surub si cu gat de plastic este la C6 diesel.
     
    Roger25 apreciază asta.
  8. Baroon

    Baroon 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    a6, 2.0 tdi , 2011
    Salut. Am incercat sa desfac acel racord de la filtrul de aer, si am stricat filetul la un surub (cel incercuit in poza). Are cineva sa-mi dea o solutie despre cum sa-l scot.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In primul rand discutam aici in acest topic, unde ti-am mutat mesajul, pentru ca problema ta are legatura cu filtrul de aer.
    Surubul ala intra si se infileteaza in plastic pur si simplu deci nu are ceva metalic (clema fixa/mobila sau piulita) ca si parte de fixare a surubului. Prin fata (dupa ce scoti niste plastice de pe grila) daca ai niste maini cu degete mai subtiri impingi de surub si in acelasi timp desfiletezi cu surubelnita in cruce pentu ca acel surub are cap cruce. Sau folosesti o surubelnita cu cap foarte lat ca sa apesi de jos in sus pe surub si in acelasi timp desfiletezi. Daca erai in Bucuresti ti-l scoteam eu in 5 minute. Bafta
     
    Baroon apreciază asta.
  10. Baroon

    Baroon 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    a6, 2.0 tdi , 2011
    Merci. Am reusit sa-l demontez tinand contra cu o surubelnita cu cap lat asa cum ai spus. :)
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Deci, se poate. :)
     
  12. ClaudiuR

    ClaudiuR 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B9,2.0TDI quattro,2016 DeTA
    La cati km se inlocuieste filtrul de aer? Eu pana acum il inlocuiam la 15.000 la revizie unde schimb ulei si toate filtrele. Am intrat in aplicatia myaudi.com iar acolo imi spune ca aerul si motorina la 60.000km. Ce parere aveti?
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce parere sa avem ? Stim cu totii ce scrie in manuale. Daca cineva vrea sa lase filtrul de aer 60.000 km pe masina, isi poate lua adio de la debitmetru si turbina.
    In Romania e praf cat pentru toata Europa.
     
    VLAD407A6 apreciază asta.
  14. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Eu am filtru BMC,il spal cand schimb uleiul 12000km.Sunt in Milano,nu merg pe camp,dar,iese multa mizerie cand spal filtrul de aer.E mai rau ca in tara.

    Sent from my PRO 5 using Tapatalk
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pentru cei care intreaba si carora le este lene sa caute pe internet si sa se foloseasca de internetul asta nemarginit, atasez procedura pentru schimbat filtrul de aer la A6 C6 (4F):

    A6 C6 2.0 TDI:



    si A6 C6 3.0 TDI:

     
    laurentziuke și lucaflo26 apreciază asta.

Distribuie pagina asta