1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si AdBlue - SRC (Selective Catalytic Reduction) la A4 B8 si B8.5

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 28 Mai 2012.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este "normal" uneori sa patesti asta. Lasa "joaca" privind interfetele pentru diagnoza si mergi la cineva care doar asta face adica diagnoza. Sunt destui prin Pitesti care sunt profesionisti pe treaba asta.

    O intrebare aiurea. Poate fi motorina nearsa si altele. Lasa masina in pace si vezi-ti de viata. Nu mai cauta probleme acolo unde nu sunt.
     
    Bogdan123 și vladsorin apreciază asta.
  2. Voicu Sorin 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 cnha, quattro, 2.0 tdi, 190cp, 2015
    Pentru cei care au problema cu "adblue system fault no restart 1000 km" am rezolvat folosind metoda postata de Serban.Daniel 92. Multumesc frumos cu aceasta ocazie.
     
  3. florin241ro 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    a4,2.0.tdi ,2013
    Va salut, mă puteți lumina cu starea dpf-ului?tind sa cred că e duca după valoarea oil ash volume- 0.23.masina se comportă bine.cod motor cjca 2013, km in bord 225.000(reali cred că mult mai multi)
     
  4. ador13

    ador13 4th Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8.5 Avant 2013, motor 2.0 CGLC/177 hp, Multitronic
    La 0.40g să te gandesti la înlocuire, acum este ok.
    In mod normal ajungi la 0.40g undeva in jur de 500,000 km.
     
    florin241ro apreciază asta.
  5. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    florin241ro si eu cred ca ai mai multi. Eu am 255k si incarcarea e 0.19.
     
    MadalinR și florin241ro apreciază asta.
  6. ador13

    ador13 4th Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8.5 Avant 2013, motor 2.0 CGLC/177 hp, Multitronic
    Horatius, si eu am tot la fel ca tine, o medie de ~ 13,000 km la 0.01g incarcare.
    Forin241, asta inseamna (teoretic) ca masina ta are in jur de 300k luand in calcul incarcarea de 0.23g.
    Acum probabil ca depinde si pe unde faci km acestia, preponderent urban, sau extraurban....ma gandesc, nu stiu exact.
    Eu, de exemplu, merg doar extraurban cu A4-ul meu.
     
    florin241ro și Horatius apreciază asta.
  7. mdanu

    mdanu 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0 TDI Ultra 2015 Motor CSUB
    Salutare,
    Ieri mi-a aparut si mie eroarea "adblue system fault no restart 1000 km" si am rezolvat folosind metoda postata la #922 de Voicu Sorin. Multumim.
    Am alimentat complet cu AdBlue si motorina dupa care am iesit pe autostrada si am incercat de mai multe ori procedura iar intr-un final am reusit si eroarea a disparut.
     
    MadalinR și Voicu Sorin apreciază asta.
  8. Gabi13

    Gabi13 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2019
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a4 b8 2009, CAGA cutie de viteze automata
    Și eu am valorile aceste, ori fi bune?
    Audi a4 b8 din 2009 ,280000 km
    Cutie de viteze automata, multitronic...
    (Dacă nu am postat corect rog admin să o șteargă sau să o mute.)
    Vă mulțumesc
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E inca ok.
     
    Gabi13 apreciază asta.
  10. Robert Manea 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI, 2011
    Salut! Imi puteți spune va rog la ce parametrii ar trebui sa ma uit penteu filtrul de particule, am atasat poza cu ce gasit prin vcds. Va mulțumesc!
     
  11. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    cam la toate in afara de 144 si 145. Din ce vad acolo, se poate ca senzorul tau de presiune diferentiala este defect intrucat nu se poate sa ai presiune 0 (zero) absolut decat daca filtrul este spart/anulat.
     
  12. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Sau este motorul oprit.
     
  13. Robert Manea 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI, 2011
    Da, imi cer scuze nu am specificat, motorul este oprit
     
  14. hrinmarius 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2018
    Locație:
    Sighetu Marmatiei
    Masina:
    Audi A4 B8 2011 ( 2.0 TDI, CAGA)
    Salutare,
    Detin si eu un Audi A4 B8 din 2011, recent am fost in service pentru anumite lucrari care nu aveau legatura cu DPF si dupa ce a fost gata lucrarea, mi s-a aprins in bord martorul spirala si check engine. Dupa o diagnoza cu VCDS, imi arata 2 erori la un senzor de la filtru de particule (am atasat si poze cu erorile respective). Aveti vreo idee ce ar putea fi ? E posibil sa fie defect el sau ceva mufa sau are vreo legatura cu regenerarea filtrului de particule ? Vreau sa mentionez ca inainte sa intru in service nu aveam nici o eroare si nici un martor la bord. Multumesc.

    IMG_20200519_192850.jpg IMG_20200519_192844.jpg
     
  15. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Cand decuplezi mufa apare sceasta eroare. Verifica daca este pusa bine si apoi sterge erorile. Ar trebuii sa dispara.
     
  16. hrinmarius 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2018
    Locație:
    Sighetu Marmatiei
    Masina:
    Audi A4 B8 2011 ( 2.0 TDI, CAGA)
    Unde am avut acces, in stanga motorului este un senzor, mufa este pusa bine, nu stiu exact daca este senzorul 4 sau 1 ?
    Influențează regenerarea filtrului ? Mulțumesc inca o data
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sterge erorile si gata, nu influenteaza nimic, sunt erori intermitente.
    Numai cautati probleme acolo unde nu sunt.
     
  18. hrinmarius 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2018
    Locație:
    Sighetu Marmatiei
    Masina:
    Audi A4 B8 2011 ( 2.0 TDI, CAGA)
    Problema este ca am sters erorile si reapar imediat. Trebuie sa aflu si sa verific si mufa celuilalt senzor, doar ca nu stiu exact unde este. Multumesc mult pt raspunsuri
     
  19. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Atunci nu este intrata sau sunt inversate intre ele.
     
  20. hrinmarius 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2018
    Locație:
    Sighetu Marmatiei
    Masina:
    Audi A4 B8 2011 ( 2.0 TDI, CAGA)
    Am inteles, o sa caut locația si verific. Multumesc
     

Distribuie pagina asta