1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si AdBlue - SRC (Selective Catalytic Reduction) la A4 B8 si B8.5

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 28 Mai 2012.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fa diagnoza cu VCDS original si atat. Pe urma afiseza aici exact cum arata diagnoza pe campurile si blocurile de masura dedicate DPF. Vezi ca diagnoza trebuie sa o faca cineva care face doar diagnoze si atat NU mecanciul. Mecanicul repara masini nu face diagnoza si daca nu ai aflat asta pana acum e grava teaba.
     
  2. DariusPDM 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2019
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 b8 , 2.0TDI. 2008
    O sa merg din nou la o diagnoza si o sa revin cu un raspuns.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Lasa facturile, ca au relevanta 0 (zero).

    Cat esti de sigur ca s-a inlocuit DPF-ul, senzorii si ca s-a facut adaptarea acestora fara sa se fi umblat la soft inainte ca masina sa fi ajuns la tine ?
     
    Mihnea.Radu apreciază asta.
  4. DariusPDM 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2019
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 b8 , 2.0TDI. 2008
    Pentru ca se vede DPF-ul ca e nou. Masina e cumparata din Franta inmatriculata in Romania cu ce are acum pe ea exact asa cum e filtrul pe ea acum 30.000 km masina a fost la RAR.
    Am mai discutat cu cineva si banuia la fel, ca sunt anulati senzorii din soft dar am scos din curiozitate senzorul MAF si 2 senzori de pe DPF si am avut eroare imediat pe toti.
     
  5. Cosmin Coco

    Cosmin Coco 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, 2.0TDI, 2013, CGLC
    Salutare,

    DPF-ul meu are oil ash volume 0.21 imediat dupa regenerare. Merg preponderent pe autostrada si masina isi face regenerari cam la 250km. In manualul tehnic al masinii am gasit ca valoarea maxima de incarcare a dpf-ului este 0.175, dupa care trebuie schimbat teoretic.

    Intrebarea la care nu am gasit un raspuns concret este: se merita sa se faca curatare DPF ? Ce fel de curatare ?

    Multumesc.
     
  6. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Merita sa faci curatare! Eu am facut curatare la cei de la Odorheiul Secuiesc care se lauda ca o fac fara nici un fel de lichid, insa daca ar fi sa aleg acum, as face curatare chimica la cei care le spala. Cenusa de ulei se cam pietrifica in timp si imi e tare greu sa iese la o suflare cu aer fierbinte. Dupa regenerare aveam 10 mbar presiune, iar acum dupa curatare, imediat dupa regenerare am 4-5-6 mbar. Cat despre regenerari, la CGLC sa nu te astepti la minuni... n-o sa vezi regenerari peste 400 km precum se intampla la CFF, CBA, CBB, CJC... indiferent de stilul de mers.
     
    Horatius apreciază asta.
  7. Cosmin Coco

    Cosmin Coco 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, 2.0TDI, 2013, CGLC
    DeViAnS apreciază asta.
  8. Angel27 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2021
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI, CAGC.
    Salut,
    Ma poate ajuta cineva cu o interpretare a valorilor de pe DPF ? Vreau sa stiu daca corespund cu km si daca sunt in stare buna.
    Masina este un Audi A4 B8 2.0 TDI cu 180.000 km in bord. Multumesc.
     
  9. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    @Angel27 valorile sunt excelente avand in vedere km pe care ii are masina in realitate. Dupa valoarea Oil Ash, are bine peste 300.000 km
     
    Gabriel Caragata, Ionut Stancu și Angel27 apreciază asta.
  10. Angel27 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2021
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI, CAGC.
    Mersi mult.
     
  11. Sechila Cristian 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Dec 2013
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    AUDI A4B8 , 2009 , CAGA
    Salutare,
    Poate sa imi zica cineva mai exact in ce stare se afla filtrul meu de particule ? Am atasat o poza.
    Multumesc

    valori fp a4b8.jpg
     
  12. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Ai inlocuit filtrul de particule? Adică ai montat altul nou?Cantitatea de cenușă din filtru din ce se vede este de 0,00,asta inseamna ca este nou filtrul.
     
  13. Sechila Cristian 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Dec 2013
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    AUDI A4B8 , 2009 , CAGA
    Nu am inlocuit filtrul de particule, nu am idee daca a fost inlocuit.Valorile sunt OK ?
     
  14. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Ai cumparat recent masina? A fost resetat la 0 de catre fostul proprietare probabil. Presiunea diferentiala e cam mare...
     
  15. Sechila Cristian 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Dec 2013
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    AUDI A4B8 , 2009 , CAGA
    Am cumparat masina acum un an, a fost adusa din Germania dar nu am circulat cu ea. Am circulat cu ea aproximativ 1000 km de cand o am. Care ar putea fi cauza faptului ca presiunea diferentiala este mare ?
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sunt zeci de cauze la intrebarea ta. Inainte sa tot intrebi pe forum ai invatat ceva despre DPF ? Vezi ca orice intrebare, care se repeta aici pe forum, dispare instant fara alte explicatii asa ca apuca-te si citeste integral acest topic si toate topicurile despre DPF existente in toate ariile inainte sa mai intrebi ceva.
    In plus citesti integral acest topic: https://vwforum.ro/topic/44032-filtru-diesel-de-particule-dpf/ si iei notite pentru ca sa inveti singur.
     
  17. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    In general presiune diferențială mare ai in momentul cand se apropie momentul regenerarii.Deci in mod normal ar trebui ca in urmatorii km sa ai o regenerare.
     
  18. Sechila Cristian 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Dec 2013
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    AUDI A4B8 , 2009 , CAGA
    OK, multumesc mult !
     
    Butuc Marius apreciază asta.
  19. p.m.serban

    p.m.serban 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2014
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    Audi A4 Avant, 2.0TDI CJCA - 105kW / 143CP - WAUZZZ8K4DA037329
    Ceva păreri ?
     
  20. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Da. Eu as pune obligatoriu sa postati si nr de km pe care ii are masina, modul de utilizare al masinii si alte detalii.
    In poza ta se vede ca este restat oil ash volume. Ai luat masina recent sau l-ai resetat tu?
     

Distribuie pagina asta