1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si AdBlue - SRC (Selective Catalytic Reduction) la A4 B8 si B8.5

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 28 Mai 2012.

  1. p.m.serban

    p.m.serban 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2014
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    Audi A4 Avant, 2.0TDI CJCA - 105kW / 143CP - WAUZZZ8K4DA037329
    Masina este luată recent. Sunt 3 poze, una înainte / in timp de / după regenerare forțată pe loc. Audi A4 B8.5 cod motor CJCA 143 cp cu 260.000 km
     
  2. topaul

    topaul 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6, 2.0TDI 2010, CAHA 170HP Quattro, Avant
    Am si eu o intrebare: daca ii fac eu regenerare cu testerul, dupa terminare, trebuie sa ii schimb uleiul la motor?
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  4. Power tdi 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2021
    Locație:
    Abrud
    Masina:
    A4 B8 cjca an 2013
    Am o nelamurire: recent am facut downgrade de soft la ECU.
    Am avut 9978, dieselgate cu regenerari la 200 - 220 km, mers mixt, iarna.
    Am observat ca dupa downgrade Soot Mass Measured creste mai repede ca Soot Mash Calculated.
    Cu dieselgate, erau aproximativ egale. Mai trecea cateodata inainte SMM fata de SMC.
     
  5. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Asa se manifesta Dieselgate pe generatia 2-a de CR, in special pe audi. Acum pe soft fara dieselgate, sa nu te astepti sa ai regenerari la 500-700km asa cum se intampla la CAGA, CAHA, etc. La mine pe CGLC + stage 1 (fara dieselgate), isi face regenerarea dupa soot mass measured intrucat este primul care ajunge la 20-22 grame.
     
    Power tdi apreciază asta.
  6. Power tdi 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2021
    Locație:
    Abrud
    Masina:
    A4 B8 cjca an 2013
    La cati km iti regenereaza ?

    Mie la 120, 130 km, cam repede zic eu. O sa trimit DPF-ul la spalat, are o incarcare de 85 grame oil ash.
     
  7. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Iarna pe oras.. cred ca pe la 200 km. In exterior 300-350km.
     
    Power tdi apreciază asta.
  8. Bolos 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2016
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0Tdi CAGA 2012 WAUZZZ8K8CA020113
    Vă salut,
    Am nevoie de ajutorul vostru. De ceva timp tot încerc să îmi dau seama ce problemă pot avea la mașină, un Audi A4 B8 an 2012. La pornire am la ralanti 800 rot/minut. După ce pornesc, merg puțin si dacă stau la ralanti stă la aproape 1000. Opresc mașina coboara din nou la 800, dar în mers mereu la ralanti stă undeva la 1000 și mereu când verific filtrul de particule când a avut ultima regenerare îmi dă ca s-a efectuat de câțiva km.
    Am pus testerul pe ea, nicio eroare. La deschiderea capotei mereu partea de la DPF este foarte fierbinte, la orice oprire mașina pornește ventilatoarele și functioneaza câte 5 minute.
    Am mai încercat o dată să scot cablul de la senzorul de presiune diferentiala și a mers ok până mi-a apărut martorul Check Engine. Vă las valorile de pe DPF aici. Dacă m-ați putea ajuta cu un sfat ar fi de mare ajutor. Chiar nu știu ce să ii fac.
     
  9. Peto

    Peto Bronze Member

    Înscris:
    14 Iun 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8
    Salut,
    Verifica încărcarea bateriei mașini și dacă nu este peste 14.0 V de aia îți sta turata. Uita-te la mine in topic, am avut și eu problema asta. Spor.
     
  10. Bolos 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2016
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0Tdi CAGA 2012 WAUZZZ8K8CA020113
    Am verificat tensiunea de la încărcare e 14.35V deci nu ar trebui să fie bateria
     
  11. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Tie iti arata 17 grame incarcare si a facut regenerarea acum 1.4 km (1400 metri), deci nu mai face regenerare. Ori e senzorul defect ori DPF plin, mai plin decat 0.17 grame afisat acolo. Posibil sa fi fost resetat inainte sa iei tu masina.
     
    Bolos apreciază asta.
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pe cand toti zic ca este safe sa faci EGR Off, la mine nu isi mai facea regenerarea din cauza unei erori de Insufficient Flow pe EGR.

    Deci, posibilitati sunt mai multe.
     
    Bolos apreciază asta.
  13. Power tdi 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2021
    Locație:
    Abrud
    Masina:
    A4 B8 cjca an 2013
    Salut,
    La A4 B8 an 2013 2.0 tdi, cod motor CJCA, 143 cp, cutie manuala, se poate demonta DPF si scoate pe sub masina, demontand traversa de la cutie sau, iese pe sus, demontand EGR ?
     
  14. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    @Power tdi pe sus, dupa ce demontezi tot de pe langa el, se scoate spre in fata.

    Referitor la EGR Off isi face regenerarea daca nu e flancat cu tabla si e anulat corect, dar ... mai este un dar si anume motorasul sa fie functional si defectiunea sa fie pe senzorul de pozitie. Si aici ar mai fi discutii pentru ca depinde de codul de motor, etc., etc. Ar fi mult de discutat si de detaliat. Treaba asta cu anulatul EGR eu nu o vad bine, in conceptia mea autoturismele se repara inlocuind piesele uzate cu altele noi si pe cat posibil originale. EGR nu este pus degeaba acolo, este pus in mai multe scopuri, in principal incadrarea motorului la o anumita clasa de emisii.
     
    stelian_pop apreciază asta.
  15. Chris1 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2017
    Locație:
    Reșița
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant, 2.0l TDI, 143CP, CAGA, 2010
    Salut,
    Puteți să îmi spuneți va rog daca DPF-ul este ok ? Atașez o poza, mulțumesc.
     
  16. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Conform datelor, pare ok, mai ales pentru cei peste 350.000 km. Trebuie sa mai verifici peste 100-150 km sa vezi cat soot s-a acumulat, fiindca in poza pusa de tine, regenerarea abia se incheiase.
     
  17. N3astY

    N3astY 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2022
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A4-Avant, CNHA,2015
    Salutare forum,
    Am ajuns in punctul in care nu mai stiu ce sa fac cu al meu A4 B8 2015 cod motor CNHA 190 cp. De 3-5 luni de zile sunt tot prin service cu ea, si nimeni nu ii da de cap. Masina nu vrea sa isi faca regenerarea, nici in mers, nici fortata.
    Eroarea constanta e P200200 - Particulate Trap Bank 1 Efficiency Below Threshold static.
    Pana acuma s-au testat urmatoarele: Senzorii de presiune diferentiala, injectoare, senzori temperatura, totul este in parametrii (conform mecanicilor/electricienilor)
    Am curatat DPF-ul si mi s-a cofirmat ca nu este spart sau topit. Am inlocuit racitorul de EGR. La ultima regenerare fortata, electricianul a zis ca nu ajunge la temperatura necesara pentru regenerare, ajunge pe la 500 de grade, dupa care "crapa". Zicea ca posibil ca stratul de metale pretioase cu care e suflata ceramica din DPF s-a dus si de aceea nu ajunge la temperatura necesara.
    Problema persista, masina merge trage fara probleme, dupa care apare martorul de DPF, care indiferent de stilu de condus nu se stinge, iar dupa 50-70 km intra check engine si spirala, iar masina intra in limitare. Ultima eroare inregistrata de mine cu OBD este:
    Car: Audi A4
    Year: 2015
    Body type: Avant
    Engine: CNHA
    Mileage: 219510 KM
    ---------------------------------------------------------------
    01 Engine
    System description: R4 2,0L EDC
    Software number: 04L906021BG
    Software version: 8478
    Hardware number: 04L907309
    Hardware version: H23
    ODX name: EV_ECM20TDI01104L906021BG
    ODX version: 002006
    Long coding: 12034012232401080000
    Trouble codes:
    P200200 - Particulate Trap Bank 1 Efficiency Below Threshold
    static
    Date: 2022-10-28 09:18:18
    Mileage: 219336 km
    Priority: 2
    Malfunction frequency counter: 6
    Unlearning counter: 255
    Engine speed: 1392.50 1/min
    Normed load value: 53.7 %
    Vehicle speed: 82 km/h
    Coolant temperature: 90 °C
    Intake air temperature: 77 °C
    Ambient air pressure: 1000 mbar
    Voltage terminal 30: 14.480 V
    Dynamic environmental data: 20962818F70BF5193E00DD16EC00F716ED00D317F718F617F40D6B196A0060

    Un DPF nou costa 3000 Euro, after market am inteles ca nici vorba, dezmemrari gasesc greu, si mi s-a zis ca nu e 100% ca rezolv problema cu un DPF nou. Ce sa mai fac ? De anulat nu is prea incantat, doar chiar ca ultima instanta. Multumesc anticipat
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu invatati nimic, din pacate. Scrieti degeaba si inutil pe forum in loc sa va reparati masinile la un bun mecanic. DPF-ul se distruge din cauza motorului (EGR colmatat, galerie admisie colmatata, alte probleme). Pe cale de consecinta intai remediezi problemele motorului (inlocuiesti EGR-ul cu unul nou si original, inlocuiesti clapeta acceleratie, cureti si/sau inlocuiesti galeria de admisie) si ulterior schimbi si DPF-ul.
    Ala original atat costa si este pretul corect. Dar exista DPF AM nou care costa 250-500 Euro de o calitate foarte buna. Dar iarasi, nu invatati nimic si nu cititi nimic din ce este scris pe forum si asta insemna ca scriem degeaba. Ma repet ce am mai scris si in alte parti prin forum: cumperi de aici: https://jmj.com.pl/en DPF nou. Il gasesti si in Romania la mai multi vanzatori de piese auto.

    Asa ca ai scrie mesajul anterior degeaba in conditiile in care tu nu ai facut nimci de fapt pentru a remedia problema. Vai de mama mecanicilor la care mergeti, din pacate.

    Uite aici un DPF nou pentru motorul tau: https://www.autewo.de/04l131765bp-04l131669h-neu-audi-a4-8k/a5-8t/a6-4g/q5-8r-2.0l-tdi-dpf-kat
     
  19. N3astY

    N3astY 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2022
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A4-Avant, CNHA,2015
    Imi cer scuze @Cristi daca au mai fost postate topicuri similare. Stiu, si toata lumea zice ca acea eroare nu are nimic de a face cu DPF-ul, dar din 3 macanici foarte recomandati in Oradea, 1 dupa o regenerare fortata a solutionat ca trebuie anulat, ceilalti 2 ca DPF-ul e dus. Din nou imi cer scuze, nu sunt mecanic sau electrician auto, iar la service nu merg la nea' Gicu de la coltu strazii, merg la service-uri mari, pe recomandari, service-uri care se ocupa in principal de gama VAG. Ce pot face mai mult de atat, daca acestia sunt incapabili? Am vorbit si la reprezentanta, unde, long story short, mi sa spus ca poti sa vii, verificam,dar nu garantam ca gasim problema, da buzunaru sigur te va ustura pentru diagnosticare. Ce pot face mai mult de atat? Toata lumea imi spun sa anulez DPF-ul si am scapat de probleme, eu sunt gica contra si vreau sa gasesc rezolvarea, anularea fiind last resort. Cu toate astea, nimeni nu a putut sa imi spuna concret unde e problema, si toti spun ca e de la DPF, si cu toate astea imi spun ca daca inlocuiesc dpf-ul nu e sigur ca rezolv problema. Deci oarecum, e DPF-ul problema, da daca il schimbi posibil sa nu fi fost DPF si sa nu scapi de problema. Urmatorul pas e sa incerc la reprezentante prin Ungaria. Citind pe diferite forumuri, ba aici ba pe VWforum, zicea lumea ca cei de la reprezentanta din Ungaria sunt mai profi decat a nostrii.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cat vrei tu sa cheltui este problema ta dar ieftin NU o sa o rezolvi si te va costa peste 1000 Euro rezolvarea. Cand rezolvi scrie cum ai rezolvat pentru ca altfel ai scris mesajul anterior degeaba. O zi buna
     

Distribuie pagina asta