1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si sistemul AdBlue cu SRC la A6 C7 (4G) - curatare - inlocuire

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Cristi Florin, 4 Noi 2016.

  1. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    Transilvania
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Deci ai cheltuit 17.000 lei și te aștepți la încă 15.000 lei ? Păi cei 17.000 lei pe ce s-au dus ?
     
  2. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu prea inteleg eu cum este cu LEI astia, dar eu cu 1.200 €uro am pompa noua, doi ani garantie si masina ceas. Am preferat sa merg direct la reprezentanta deoarece alte service-uri, inclusiv VW, nu m-au convins ca sunt capabili. Cei de la Audi au incercat diferite metode inainte sa imi inlocuiasca pompa, dar din pacate nu au fost alte cauze ... era chiar pompa defecta.
     
  3. audi66

    audi66 Banned

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    17.000 lei = 3.500 €uro :)
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  4. valentinageo20 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi a6 ultra 190cp
    Completam antigel si am făcut distribuția cu pompa de apă,complet
    1.distribuția 3000 lei,ulei filtre etc
    2.Tot consuma antigel
    3.chiuloasa 4300 lei
    4.supape 500
    6.egr+racitor 2300lei-praf
    7.turbina reparată +filtru spălat 2500lei
    8.pe evacuare s-a gasit antigel..ne-am gandit ca senzorul plin de antigel nu avea cum sa citească noxele,de asta si eroarea adblue
    8.garnitura chiuloasă,garnituri diverse-evacuare,turbină,egr,oringuri,etc,alta curea distribuție,din nou ulei filtre încă 2000lei parcă..
    9.manopera 2500..cam puțin..4 zile de lucru,hmm,nu e floare la ureche,pana seara târziu,super meseriaș mecanicul.
    10.eroare adblue inca prezentă.
    Intre timp un amortizor fata si unul pe spate un pic scurse,schimba-le si pe alea..cu flanșe, cu manoperă si nu stiu ce bucșe braț 2000lei.
    11.In timp ce scriu un prieten a ajuns cu mașina la reprezentanță..sa rezolvăm si cu adblue,debia aștept să aflu ce va face reprezentanța acum,vă țin la curent
     
  5. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    Transilvania
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Păi așa spune, că ai schimbat/reparat mai multe repere. Tu ai lăsat impresia că ai cheltuit 3.500 Euro pe partea de Adblue/DPF și mașina tot nu merge.
     
  6. valentinageo20 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi a6 ultra 190cp
    Da, scuze, chiar nu mi-am dat seama, emoții, nervi, gânduri. O sa revin cu detalii si o sa aflăm cu toții in zilele următoare ce anume se va schimba si cât va costa, in conditiile in care nu apare nici o eroare statică. Sunt convins că vor face investigații asupra cauzei, sa zicem 8 ore cu 170 lei/h plus TVA, plus testerul renumit 260 lei si la final vor spune sa schimbăm tot sistemul ... ar fi ideal. :)
     
    borsy apreciază asta.
  7. gabi______________ 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2019
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A6 C7 CGLC 2013
    @Cristi
    Afecteaza ceva aceste regenerari dese ? Din ce stiu si codul motor CGLC isi face la fel de des regenerarile (aproximativ la 200 km).
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  9. gabi______________ 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2019
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A6 C7 CGLC 2013
    @Cristi merci pe raspuns.
    Posibil sa spun o aberatie din lipsa de informatii dar am citit undeva ca in timpul post injectiei ar fi posibil sa sjunga motorina in baia de ulei si sa creasca nivelul acestuia, recomandandu-se a se umple cu 100-200 ml ulei mai putin la schimburi (tocmai din acest motiv). Daca este asa, inseamna ca avand regenerari mai dese (la fiecare 200 km), cu acel ulei (in care s-a mai scurs ceva motorina si i-a afectat proprietatile de ungere), implicit ar afecta si motorul.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    @gabi______________ Este o afirmatie neverificata si doar o supozitie a unor "mecanici" cu ghilimelele de rigoare. Cu un ulei de calitate si schimbat la timp nu sunt probleme. Nu trebuie sa pui mai putin ulei iar cine ti-a spus asta este un idiot. Trebuie schimbat uleiul mai des daca ai multi km cu masina. In general problemele contaminarii cu motorina sunt din alte cauze nu din cauza regenerarilor DPF-ului si la masinile abuzate in bataie de joc, cu multi km la parcursi (dar nu si in bord vizibili), neintretinute la timp si asa mai departe. Bafta
     
  11. gabi______________ 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2019
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A6 C7 CGLC 2013
    Merci de reply. Foarte buna argumentare.
     

Distribuie pagina asta