1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si sistemul AdBlue cu SRC la Audi Q5 - curatare - inlocuire

Discuție în 'Audi Q5' creată de florinwax, 24 Ian 2014.

  1. iulians

    iulians 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2017
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    SQ5,3L\6V-341CP,2021
    Salutare!
    La mine a reaparut problema privind sistemul Adblue. Pe vremuri se aprindea martorul de check engine, puneam AddBlue si totul revenea la normal, martorul se stingea singur. De data asta n-a mai mers. Erorile pe care le am sunt: P203B/P203D.
    Par sa fie probleme cu citirea niveului de adblue.
    Intr-o postare anterioara, s-a sugerat un kit de reparatie de pompa adblue. A mai facut cineva asa ceva ? S-a rezolvat ?
     
  2. Iosif Silviu

    Iosif Silviu 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2018
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi Q5 2013 2.0 TDI
    Aceeasi problema o am si eu. Audi Q5 2013 TDI, 177 CP, mi-a aparut martorul de adblue refill in 1000 km plus cel de check engine. Am completat cu 6l de adblue, insa nu se mai reseteaza martorii.
    Precizez ca folosesc Adblue de la Metro .. un bun prieten care are Audi Q5 din 2011 de 7 ani tot din asta foloseste si nu a avut nici o problema.
     
  3. DSF

    DSF Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi Q5 2.0TDI 190CP CNHA 2015
    Da, este pompa de agent reducator (AdBlue), la reprezentanta este 5.300 lei cu montaj cu tot. Eu am folosit numai ad-blue original VW si tot am patit-o.
     
  4. aga1994 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mar 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q5 quattro 190 HP CNHA
    Aceeasi probelma la mine Q5/2015/190 cp. Solutia: pompa AdBlue noua, in reprezentanta Aud cu garantie 2 ani si cost 4.600 lei.
     
  5. sorin1975

    sorin1975 Silver Member

    Înscris:
    11 Iun 2010
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    AUDI Q5, 2.0 TDI, CNHA, 140 KW, 2016
    Am aplicat astăzi procedura afișată de colegu pe un Q5/2016/automat și a funcționat perfect, cu condiția sa fie ștearsă eroarea de pe modulul 01-Engine
     
  6. klausdiag 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A6 C7 2013 CGLC 177hp
    Va apare din nou pentru ca procedura e creata pentru testarea SCR-ului, DUPA remedierea problemei.
    Practic, ai inlaturat efectul ... dar nu si cauza.
    De regula pentru rezolvarea si remedierea acestor defectiuni recomand studierea TPI-urilor de la Audi.
     
  7. calinbalan 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2008
    Locație:
    privat
    Masina:
    Mercedes-Benz E-klasse 2012,Audi A4/B8 2008
    Aveti nevoie de pompa și cablu care intra la injector și calculatorul Pompei ad blue
     
  8. Marin09 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2022
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Q5, 2 l, 2015
    Eu am înlocuit pompa de Ad Blue pe Q 5 an 2015. Tot din cauza asta
     
  9. sorin1975

    sorin1975 Silver Member

    Înscris:
    11 Iun 2010
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    AUDI Q5, 2.0 TDI, CNHA, 140 KW, 2016
    Va salut,
    Am observat că, de la o vreme mașina din semnatură își face regenerarea filtrului de particule mai des ca de obicei. Am măsurat valorile din filtru cu două interfete, dupa ultima regenerare. Nu am nici un cod de eroare stocat. E nevoie de o regenerare forțată?
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Lasi masina in pace. Cand o sa ai probleme "te anunta" masina. Nu mai cauta tu probleme acolo unde nu sunt. Bafta.
     

Distribuie pagina asta