1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Grupul VAG implicat in scandalul emisiilor de noxe - Dieselgate

Discuție în 'Stiri auto generale' creată de vibeup, 21 Sep 2015.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Orice imbinari ar suferi de la aceste contractii si dilatari termice cu siguranta sunt mult mai ieftin si mai simplu de remediat decat filtrul de particule in sine.
    Iar, din punctul meu de vedere, regenerarile mai dese inseamna practic un filtru mai curat, mai tinut din scurt, poate o viata mai lunga a lui.....pe termen lung asta poate evita inlocuirea filtrului care ar presupune sume considerabile.
     
  2. Dolfin 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Seat Altea
    Nu, si DPF are un numar limitat de regenerari la care a fost gandit sa reziste din punct de vedere constructiv, stresul termic il afecteaza si pe el.
    Softul "dieselgate" nu face altceva decat sa modifice caracteristicile de injectie a motorinei (afecteaza si injectoarele) astfel incat arderea se face cu rezultat mai mic de oxizi de azot dar cu mai mult cenusa, de aceea si regenerarile mult mai dese, pentru ca se produce mult mai multa cenusa.
    Nu toata cenusa poate fi arsa, restul (oil ash) se acumuleaza in DPF si creste presiunea diferentiala.

    Este pe net un document de la autoritatea rutiera din USA unde se mentioneaza ca daca in mod normal un filtru DPF este gandit de catre VW sa reziste in jur de 250.000Km, cu noul soft durata de viata se injumatateste si ar trebui schimbate filtrele DPF, montate unele mai mari, ca sa se poata extinde durata de viata a masinilor din nou pana la limita de 250.000Km.
    Asta este si unul din motivele pentru care VW a preferat sa despagubeasca proprietarii de masini cu probleme din USA, pentru ca era prea scump sa schimbe filtrele DPF la sute de mii de masini, injectoare, si poate nici atunci nu se incadrau in norme.
     
  3. Tamas22 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2019
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A6 , 326 competion
    Sa NU faceti update 23*6 !!!!!
     
  4. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    Tamas22 de ce? eu intentionez sa fac acest update, am progamarea in mai. Am trimis mail si m-au sunat cei de la porsche, le-am zis ca masina are peste 250mii km si au zis ca nu este problema.
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Tamas detaliaza aici, daca nu e un mare secret.
     
    flawyl31 apreciază asta.
  6. sorinel 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 cjcb 2014
    Doamne, cate aberatii vorbiti ? Cat de destepti sunteti sa vorbiti despre acest filtru si acest update ? De unde le scoate-ti ? Nu veniti cu argumente, nu mai vorbiti. Am facut acest update de cativa ani si totul este perfect: consum fantastic de mic, regenerarea se face in maximum 1000 de km., regenerari muuuult mai putine, etc., etc., etc., etc. Aberati asa de mult incat aceste masini cu filtru de particule sunt considerate cele mai jegoase, uzate, harburi, si tot ce este mai rau. POTOLITI-VA, iar cine este in masura, sa nu mai lase ca acesti ,,meseriasi", sa scrie asa ceva.
     
    flawyl31 apreciază asta.
  7. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    @sorinel , pai si atunci de ce vw nu a pus de la inceput acest soft, si a platit amenzi de sute de milioane? Si daca tu la masina din semnatura ai regenerare la 1000 km inseamna ca noi restul posesorilor suntem cu capul.
     
  8. sorinel 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 cjcb 2014
    Nicidecum nu am vrut sa jignesc pe nimeni dar asta este adevarul. Am masina din semnatura si mai am o octavia 2 din 2010. La octavia am schimbat EGR-ul la reprezentanta la 145000 Km. Ambele merg perfect. Poate ca merg mult in afara Bucurestiului si din cauza asta sunt asa de rare regenerarile. Poate tu, sau altii , nu lasati masina sa-si faca regenerarea pana la capat si, o opriti atunci cand stati pe loc. Sau mergeti foarte spotiv in orase cu franari dese si accelerari .Sau bagati combustibil inferior. Sunt multe motive pentru regenerari dese. Oricum, scuze daca se simte cineva jignit. Bafta!!!
     
  9. unrealist

    unrealist 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 2.0 tdi CGLC
    Salutare,

    Am un A6 2.0tdi CGLC 177cai si am vazut ca am versiunea de software 9978. Toata lumea stie ca ce este trecut de versiunea 9977 inseamna ca are update de soft pt Dieselgate.
    Vreau sa ma intorc la softul ei e fabrica, aveti idee unde pot afla ce versiune de soft a avut inainte de 9978?

    Se poate vedea versiunea de soft dinaintea update-ului de emisii cu VCDS?

    Le-am tot dat mail-uri la Audi in Germania, dar se dau loviti si ma suna o pipita de la Porsche Nord ca nu are nici o treaba cu vreo notiune tehnica si nu vor sa imi dea nimci o informatie, nu mai zic sa imi faca vreu roll-back la soft(desi stiu sigur ca update-ul este optional nu obligatoriu prin lege).

    Multumesc,
     
  10. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Ia legatura cu un tuner. Dealerul niciodata nu o sa faca downgrade de soft. Eu sau alti colegi de pe forum te putem ajuta.

    Sent from my HTC U11 using Tapatalk
     
    czone apreciază asta.
  11. unrealist

    unrealist 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 2.0 tdi CGLC
    Ideea este ca AUDI AG mi-au confirmat anul trecut ca masinaa suferit rechemare in service pt emisii dar cand ma uit cu VCDS cand au facut re-flashuirea ECU nu imi apare. Posibil sa fi schimbat ECU, sau nu citesc eu bine datele?

    Aveti idee?
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mergi la un tuner profesionist. O sa intrebi pana maine dimineata pe aici. Sunt multi tuneri in Bucuresti care pot repune vechiul soft.
     
  13. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Da, dar cer aceleasi sume ca pentru stage 1, deci..
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Atunci va asumati consecintele. Si daca 300 Euro este o suma prea mare pentru a dormi linistit asta este fara comentarii.
     
    dentimarius și dvr apreciază asta.
  15. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
    O intrebare: pentru o perioada de cateva luni sunt in Germania (Frankfurt) si as vrea sa-mi fac revizia la cutie la 120k km aici la o reprezentanta Audi - pt masina din semnatura.
    Am vb astazi la un dealer de langa Frankfurt si mi-a spus ca pt masina mea exista si 'actiunea' pt DieselGate. Am toate reviziile la reprezentanta si-n Romania (3 pana acum) si de fiecare data am semnat cum ca nu vreau sa fac acest update de soft. In Romania a fost ok, nu mi l-au facut insa cei de aici mi-au spus ca trebuie 'neaparat' sa il fac. In aceste conditii, n-as mai fi interesat sa fac revizia aici desi, mai ales fiindca e la cutie, as dori sa o fac - e vreo varianta prin care sa semnez si aici ca si in Romania si sa nu ma trezesc cu acest dezastru de soft pus pe masina?
    Momentam am 112k km cu masina si pana ma intorc in Ro as fi ok ca si km sa fac revizia in tara dar mi-as dori totusi sa o fac in Germania revizia.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu. Acolo ti se va face fara acordul tau pentru ca asa ii obliga legea pe ei. La noi nu te obliga legea si de asta este optionala alegerea. Bafta
     
  17. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
    Am inteles. Multumesc mult Cristi pt raspunsul prompt. In acest caz va trebui sa zic pas si sa o fac in tara - se pare ca mai sunt si lucruri bune pe la noi :)
     
  18. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Probabil singurul lucru bun e pentru tine, pt restul nu e, avand in vedere scopul acestei actiuni.
     
    vibeup apreciază asta.
  19. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Salutare,
    Si eu am fost chemat pentru treaba cu gazele. Am dus mașina la reprezentanța si dupa o oră am luat-o din nou fără să simt vreo diferență. Deja au trecut câteva luni de atunci si nu am sesizat nici o diferență de cum era înainte.
     
  20. NEAMTZU

    NEAMTZU 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    Bochum
    Masina:
    Audi A6.3TDI-CRTD.quattro/272. Audi A4. 2Li-ALT.131
    Salut.EU sunt NEMULTUMIT:blahblah1: de acest soft care defapt e un DOWN-grade la motor..Sistemul start-stop opreste motorul chiar si cand acesta e rece,chiar daca ai nevoie de clima.daca opresti incet masina el opretse motorul inainte si de a fi masina oprita efectiv.. Turbo nu mai are aceasi presiune, delay la apasarea acc, kick-down la cutie schimba doar o treapata max 2 ..
    Pe scurt motorul e mai lent ca inainte doar ca sa nu polueze..ma intreb daca o mai avea 272 de caluti:confused:
     
    dvr și flawyl31 apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta