1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

(Inca un) Nou membru - A6 C7 BiTDI - in familia Audi a familiei mele

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de bx3m, 29 Mar 2021.

  1. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Salutare,
    Azi, pe langa revizia motor careia ii venise vremea, am schimbat uleiul in cutie, diferentiale, cutie transfer si lichidul de frana :arco:
    @cata181 - Multumesc! Mare om, mare caracter :beerchug:
    L.E. Uleiul la transmisie tot OE, uleiul motor Miller's, iar lichidul de frana BRF 660 Motul ;)
     
    Ionut Stancu apreciază asta.
  2. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Ohoho, cat timp a trecut. Din pacate, timpul liber imi cam lipseste, asa ca nu am facut mare lucru in ultima vreme. Asta toamna i-am demontat injectoarele pentru inlocuirea kitului de saibe + restul, injectoarele duse la verificat. Am avut mare noroc, la un injector se cam dusese saiba si era atat de afumat incat omul de la atelierul de injectoare a zis ca e dus, dupa verificare a iesit bine, pfiu. Din pacate, la vreo luna dupa asta, am gasit ulei pe langa injectoare, la revizia care urmeaza in maxim 2 saptamani o sa rezolv si asta.
    Ah, i-am pus Android Auto :)
    Si am in plan si un upgrade hardware, dar nu zic nimic acum, sa vedem daca iese :3sadwalk:
     
    Oudi și arazvan2002 apreciază asta.
  3. Lucian189

    Lucian189 Bronze Member

    Înscris:
    3 Ian 2011
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    BMW 335d
    Sunt curios cum poți "supravietui" cu patinajul convertizorului în treptele 1 .. 2 .. 3.. Aici poți sa vezi.



    Dacă nu ști despre ce vorbesc .. poate nu te deranjează.
     
  4. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Ah da, e un comportament normal, in D. Din ce am inteles, este un fel de protectie, cuplul este puternic si face asa ca sa protejeze cutia. Pe de alta parte, in S senzatia este muult diminuata. Ca sa nu mai vorbim de cum la 220km/h masina inca trage bine. Ah, si ca nu se strica precum DSG. Si nici service la 60k nu ii trebuie, eu i-am facut schimbul de ulei la 275k, sigur nu ii facuse nimeni inaintea mea (inainte sa judeci fostii proprietari sa stii ca la Audi nu exista in planul de mentenanta schimb ulei la cutia asta...) dar nu se simtea nimic ciudat. Si daca ti se pare ciudat asta, sa vezi ce "senzatie" ai pe economy :p Una peste alta, motorizarea si cutia sunt senzatie, si nu le-as da pe niciun DSG :arco:
    Dar, aluia din videoclip cred ca ii face un extra slip, la mine nu e asa de accentuat.
     
  5. Lucian189

    Lucian189 Bronze Member

    Înscris:
    3 Ian 2011
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    BMW 335d
    Este o prostie
    Greșeală de soft.
    Facelift nu are astfel de problema.
    Dar..se poate rezolva.
    Și pe S face la fel ,depinde de cum accelerezi...
     
  6. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Posibil. O sa incerc sa fac o filmare si la mine si o postez.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  7. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Cum ziceam, si filmarea. Mie mi se pare ca nu aluneca asa rau... Accelerarea a fost normala, nu kick-down.


     
    Oudi și DonDoneL apreciază asta.
  8. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Dragi colegi, a venit vremea unui update. Am fost destul de ocupat in ultima vreme, inclusiv cu diverse modificari pe la masina... Sa incepem:
    1. Luna trecuta a venit vremea schimbului de ulei, de data asta am optat pentru Motul Specific 5w30. Pana acum, nicio plangere...
    2. Amortizoarele spate au fost schimbate, erau curse si incepusera sa fie destul de zgomotoase la unele denivelari. Si cum in Ploiesti nu ducem lipsa de denivelari, devenisera extrem de enervante. Avand amortizoare electromagnetice, am ales amortizoare reconditionate cu cele vechi la schimb. A fost cu un pic de emotii, surubul de la stanga s-a rupt la prima incercare, am ajuns la un prieten care m-a ajutat cu scoaterea lui. Apoi, amortizorul dreapta avea o eroare, asa ca pana mi-au trimis alt amortizor, cateva zile mi-au clantanit dintii, avand o suspensie extrem de dura. Dar, totul s-a rezolvat foarte repede cu furnizorul. Am fost foarte multumit de interactiunea cu ei, s-au miscat exemplar, ii recomand cu caldura. Nu le postez numele aici pentru a nu face reclama, dar cine are nevoie ii dau detalii pe privat.
    3. Cireasa de pe tort :) Dupa schimbarea kitului de la injectoare anul trecut, la aproximativ o luna am constatat o scurgere de ulei in zona, concluzionand ca este vorba de garniturile de la capac, cele de la injectoare, nu cele de jos. Am luat iar tot kitul pentru injectoare + garniturile alea si cu tot pachetul am ajuns la Sibiu, la @Lucian189. Asta dupa ce, acum vreo 3 saptamani, facusem inca un drum la el pentru a resofta cutia si motorul ;) Dupa operatiunea de atunci, la recomandarea lui, am achizitonat alte injectoare, mai potente, iar sambata le-a si montat, dupa care a urmat si ajustarea softului la motor. Rezultatul? Alta masina!!!! :undwech: De la plecarea de pe loc, trecand prin toate vitezele pana la a 8-a, totul e schimbat. No more slip! Cutia se comporta ca un S-tronic, in conditii normale de trafic (75-80% din totalul nr de km pe care eu ii fac) consumul a scazut cu aproximativ 1-1.5%. Multumesc @Lucian189 !!!
    In perioada imediat urmatoare, am de schimbat: mansoane de la toba intermediara, pivotii de jos pe fata (au burduful rupt) si placutele de frana fata/spate, am gasit ATE ceramic. Masoanele si pivotii le am deja, urmeaza si placutele si o sa fac toate operatiunile deodata.
    Va urez tuturor mii de kilometri fara evenimente :arco::arco:
     
  9. Lucian189

    Lucian189 Bronze Member

    Înscris:
    3 Ian 2011
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    BMW 335d
    Cu plăcere!!
     
  10. bubu182

    bubu182 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A7 2014 BiTDI S-line Exclusive
    Ai pus injectoare de competition cumva?
    Spui ca masina s-a schimbat mult dupa softul initial ECU + TCU sau dupa schimbul injectoarelor + ajustari soft ? sunt curios .. :)
    Ai masurat masina pana acum (dyno sau draggy)? sunt curios :p
     
  11. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Injectoarele sunt de pe SQ5 motor DEHA, 250kw. Nu pot spune ca sunt de competition, dar nici ca nu sunt.
    Masina s-a schimbat in 3 trepte - prima, dupa soft cutie + motor, cu injectoarele stock. Apoi, iar schimbare dupa schimbul de MAF (care nu era chiar defect de tot, doar ca nu dadea valori corecte). A treia si ultima oara s-a schimbat dupa injectoare si bineinteles, ajustarea obligatorie de soft. Nu am apucat sa fac dyno, sper sa pot ajunge sa ii fac la un moment dat...
     
  12. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Cui ii pasa de cifre atâta timp cât mașină mișcă și merge bine
     
    Lucian189 apreciază asta.
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Iti pasa, deoarece pe Dyno vezi daca mai trebuie ajustat sau nu si cat de bine e facut.

    Daca citesti soft-ul, cifrele pot avea impact diferit de la masina la masina.
     
    Beetle94 și lowlife apreciază asta.
  14. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Absolut, si o sa il fac, e vorba de optimizare. Sa vad unde, daca stiti dyno de quattro dati-mi si mie un link ceva ;)
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Era unu in Pipera parca, la Racing Code.
    Si cei de la RBN parca aveau Dyno 4x4.
     
    bx3m apreciază asta.
  16. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Mersi! O sa caut dupa Paste, inainte este exclus...
     
  17. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Racing Code ar fi ultimul individ caruia sa-i dai bani, un coleg de pe forum a patit-o total random.

    In fine, parca si TCM sau CompleteChip au dyno 4x4 in bucuresti. Si exelixis ca tot veni vorba de RC :)
     
  18. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Hai ca n-am mai scris de multa vreme, dar intre timp am mai facut una-alta :D I-am schimbat placutele de frana fata-spate, am pus ATE ceramic pentru ca nu mai lasa praf. Ieri i-am schimbat si parbrizul, am pus Benson heliomat, din pacate n-am mai prins soare sa vad cum se vede, dar oricum e alta viata, fata de vechiul care nu are 1 centimetru patrat neciupit.
     
  19. Nicotine

    Nicotine 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2020
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI CVUB 2016
    Salut, cand o fi vremea de discuri ce ai in vedere ? In ETKA apare la BITDI FL pe planse cu desene la sistemul frana : ATE fata si TRW spate. Or fi lucrat si cu alti producatori de-a lungul timpului ?
     
  20. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Din cate stiu si eu, doar cu ATE si TRW au lucrat, dar posibil sa nu stiu exact 100%. Ca si discuri, cand o veni vremea, m-as indrepta catre TRW, inclusiv fata. Din ce am mai citit la colegi, au fost destul de multi nemultumiti de discurile ATE, si banuiala generala este ca e vorba de marfa care se vinde in Romania, nu neaparat o problema cu producatorul. Ori sunt fake, ori vand alta calitate in Romania, ceea ce nu e deloc exclus, Romania este groapa de gunoi pentru multe, de ce nu ar fi si pentru asta? Mai sunt ca optiuni si Ridex si Zimmerman. Oricum, nu vreau cu gauri, din cauza ca produc si sunet pe langa franare, sau, de ce nu, EBC. O sa vad atunci cand va fi cazul.
     

Distribuie pagina asta