1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Incalzire Auxiliara (Auxiliary Heater) - Z35 la A3 8P - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de eim_mada, 31 Dec 2013.

  1. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Am reusit sa o demontez, sa o scot de pe pozitie fara sa demontez frana si cu norocul ca nu am rupt nimic :p
    Intradevar sunt lipituri reci la 2 rezistente, am facut mai multe lipituri nu doar la acele rezistente am gasit si condensatori si integrate cu lipituri reci. Datorita carui fapt se intampla asta ? Se intampla asta din cauza temperaturii mari de lucru ?
     
  2. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Cu demontarea franei pare destul de simplu. Eu am demontat toata consola de pe mijloc, torpedo, laterale. A fost groaznic insa a meritat :)
    Daca stiam si eu de faza cu frana, eram boier.
     
    pystha și bc74abs apreciază asta.
  3. DannyDPD

    DannyDPD 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2.0 BKD 2007
    Salut,
    Detin un a3 bkd 2007.
    Cum pot misca acel brat de plastic sa ajung la surub? (poza este de pe vw forum dar aproape la fel.)
     
  4. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    incearca cu vagcom, sa actionezi clapeta poate reusesti
     
  5. DannyDPD

    DannyDPD 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2.0 BKD 2007
    Imi poti spune exact unde sa fac asta in program?
    Multumesc.
     
  6. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    daca nu gresesc aia ar fi clapeta v158, de la aer conditionat, deci ar trebui sa fie pe auto HVAC, nustiu 100% daca e asa dar poti incerca pe output la actionarea clapetei v158
     
  7. DannyDPD

    DannyDPD 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2.0 BKD 2007
    Am reusit intr-un alt mod.
    Am setat clima(temperatura pe Hi) si bratul-clapeta s-a miscat.
     
  8. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    @DannyDPD Inainte sa te apuci sa dai jos incalzitorul auxiliar trebuie in primul rand sa dai drumul la temperatura maxima(HI) din clima.
    Motivul pentru care trebuie sa faci pasul asta mai intai, este tocmai ca sa ti se dea la o parte acel brat de plastic. El inchide o clapeta de aerisire, si culiseaza.

    Dupa ce ai dat clima pe HI, NU UITA SA DECUPLEZI "-" DE LA BATERIE

    Banuiesc ca ai scos deja toate elementele de plastic si pedala de frana.

    Cand o sa scoti caloriferul, ai grija sa izolezi cu ceva cele doua fire din bord "+" si "-".

    Odata ce ai scos caloriferul, ai grija cum demontezi capacul de plastic de pe carcasa, ca este usor casabil, si se desface greu...O sa rupi niste urechi de prindere, dar cand il montezi la loc, poti sa-i pui ceva silicon si o sa tina.

    Legat de refacerea lipiturilor, te sfatuiesc sa mergi la un electronist, ca-ti va trebui un pistol de lipit cu un varf ascutit.

    Spor!
     
    bc74abs și DannyDPD apreciază asta.
  9. DavidKegyes

    DavidKegyes 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4 FL 2013
    Salut,
    Am scos rezistența (caloriferul) de la încălzirea auxiliară. Puteti va rog să ma indrumati pentru ca sa refac lipiturile de la rezistența. Mulțumesc anticipat!
     
  10. bc74abs

    bc74abs Bronze Member

    Înscris:
    1 Noi 2016
    Locație:
    Onești - Bacău
    Masina:
    audi A3 8P, 1.9 TDI bkc, 2005
    Orice service de telefoane mobile te poate ajuta. Asta daca nu ai tu un ciocan de lipit in casa.
     
  11. DavidKegyes

    DavidKegyes 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4 FL 2013
    Am una, dar e prea gros vârful si nici nu stiu sa fac lipituri bune. Si mi frica daca nu fac bine nu cumva sa ia foc masina.

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
     
  12. bc74abs

    bc74abs Bronze Member

    Înscris:
    1 Noi 2016
    Locație:
    Onești - Bacău
    Masina:
    audi A3 8P, 1.9 TDI bkc, 2005
    Poti subtia varful cu o pila. La postul 26 ai o poza cu indicatii. Succes.
     
  13. DavidKegyes

    DavidKegyes 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4 FL 2013
    Yess! Am reusit! A luat putin timp dar o meritat.

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
     
    bc74abs apreciază asta.
  14. Guest 53835 Guest

    Salutare tuturor. Posesor de a3 8p. Dupa ce am citit cele 20+pagini pe forumul vw am ajuns si aici si clar m-am apucat de treaba. Nici macar nu e nevoie de demontarea franei, se poate flexa acel panou in jos si este loc suficient sa iasa. L-am scos, maine refac lipiturile si cu siguranta am rezolvat problema. La mine chiar se vad lipiturile crapate. Multumesc foarte mult pentru idee, nu m-as fi apucat sa desfac toata consola
     
    bc74abs apreciază asta.
  15. cristian16

    cristian16 3rd Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2012
    Locație:
    Dorohoi
    Masina:
    audi a3 sportback 12/2004,1.9 TDI,BKC
    Salut,pot circula cu masina duce ce dau caloriferul(rezistenta) jos?Din posturile de mai sus unde se vorbește de izolarea bornelor inteleg ca da,aș vrea totusi sa fiu sigur de un raspuns clar.Multumesc.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, doar in perioada asta cand nu intra PTC-ul in functiune. Trebuia sa stii deja asta pentru ca este explicat, cum functioneaza PTC-ul, de zeci de ori pe forum.
     
  17. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Desfaci bornele la rezistenta le izolezi bine sa nu faca scurt si atat e suficient.
     
    LucianP apreciază asta.
  18. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Da, poți merge fără el dacă ș-așa nu mergea înainte. Dar să ai izolate acele borne, și poți eventual scoate și rezistența de lângă baterie, ca să n-ai surprize.

    IMG_20180428_1628456.jpg IMG_20180503_1425503.jpg
     
  19. cristian16

    cristian16 3rd Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2012
    Locație:
    Dorohoi
    Masina:
    audi a3 sportback 12/2004,1.9 TDI,BKC
    Mulțumesc mult,acum l-am dat jos si maine il duc la un electronist.Cu ochiul liber nu se vede nimic dezlipit.Am preferat sa dau consola centrala jos pentru mai mult spatiu de lucru.O seara buna.
     

Distribuie pagina asta