1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Incalzire stationara - Webasto - Eberspacher la Audi A6 C6 - discutii diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de nitubogdan111, 25 Iun 2008.

  1. dorutzu74 5th Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2009
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    A6, 2011, CAHA, 125 KW, A4,2009,CAGA,105KW
    Eu am un pitic pe creier.Am pe masina un eberspacher pus ulterior.Asa am cumparat-o. Am remarcat ca atunci cand este extrem de frig afara, si am pornit incalzirea in prealabil, masina porneste mult mai greu. Logic , din punctual meu de vedere, si explic...Senzorul de temperatura este pe blocul motor. Blocul este cald...insa uleiul, electromotorul si bateria tot -25 de grade au. Bujiile se incalzesc in functie de temperatura motorului, care, in cazul meu este cu+.
    Intrebarea vine acum:
    La instalatia originala face la fel?
     
  2. rradu95

    rradu95 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 C6 2.0 tdi -2011; 170ps, multitronic 7+1 LDV, motor CAHA, motorul cu softul smenuit de nemti
    dorutzu74 Nu nu este logic ce spui tu :)

    Adica iti porneste mai greu, cand pornesti tu masina cu Eberspacher inca functionand sau Eberspacher este oprit de ceva timp si atunci iti face pornirea mai grea ?

    Si DA, asa face si la cele cu Eberspacher de fabrica. Adica daca tu vii la masina si vrei sa o pornesti in timp ce Webasto functioneaza sau programul s-a terminat de curand, da, porneste mai lung.

    Cauza pornirii mai lungi se face din cauza menajarii bateriei, adica calculatorul masinii nu mai da comanda sa incalzeasca buziile ( chiar daca pe bord le vezi functionand), deoarece eberspacher a mers destul timp unde au fost consumatori ( mini pompa motorina, pompa apa, ventilator clima, bloc lumini climatronic) si de aceea protejeaza bateria.

    Daca vrei sa scapi de acest inconvenient poti face in felul urmator: cand vii dimineata la masina, o deschizi, bagi cheia, pui contactul, dupa aceea scoti cheia, inchizi masina, o deschizi si dai comanda de pornire din cheie si o sa vezi ca porneste perfect. Sau trebuie sa astepti 5-10 minute dupa terminarea programului de incalzire, ca sa nu mai faca figuri la pornire.
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Noi 2015
  3. silvyu

    silvyu 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2012
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 Avant, 2.0TDI, cod CAHA, 170CP, manual.
    hai noroc,
    am posibilitatea sa cumpar un Kit complet de incalzire auxiliara de la un coleg de pe forum dat jos tot de pe un audi A6 C6 doar ca lui nu i s-a potrivit deoarece vroia sa puna pe A4.
    Ma puteti ajuta cu scheme, informatii, tutorial cu aparatura, conductele, pompele si partea electronica care cum vin?
    Colegul imi da kitul complet zice el, tot cu conducte pompe prinderi, modul contol si telecomanda....
    Cine ma poate ajuta cu documentatia raman dator!
     
  4. Silaghi cristian

    Silaghi cristian 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iul 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    Audi a6 2.0 tdi 2010 caha
    Cel mai simplu ar fi să-l montezi ca să nu aibă legătură cu instalația mașinii adica să funcționeze individual de instalatia masinii cu o telecomanda sau un programator de timp și-l programezi sa porneasca cănd vrei tu, iar cănd a încălzit apa oricum se decuplează automat, Eu așa l-am montat pe un A6 C6 și sunt mulțumit.
     
  5. silvyu

    silvyu 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2012
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 Avant, 2.0TDI, cod CAHA, 170CP, manual.
    Oricum nu vreau sa fac ca din fabrica... vreau sa pun pe retur un "borcan" sau cum i se spune ca sa nu ma mai duc pana in rezervor. Ca 1.5 l de motorina ii ajunge...
    Dar partea electrica vreau sa o fac cum trebuie ca nu mai vreau sa cumpar programator separat ca da urat... teoretic am vazut ca activez din meniu ascuns incalzirea stationara, si acolo am programatorul. Si ar trebui sa fie o mufa unde sa iau comanda si sa o duc la webasto sau modulul pt telecomanda...
     
  6. Borda Lucian 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2016
    Locație:
    Gherla
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI 140 HP 2005
    Buna . a mai intampinat cineva aceasta eroare ? imi porneste din telecomanda si dupa cateva minute se opreste singur

    Address 18: Aux. Heat Labels: None
    Part No SW: 4F0 910 105 D HW: 4F0 265 081 H
    Component: Heizgeraet H01 0050
    Revision: A Serial number: 09011480
    Coding: 0000111
    Shop #: WSC 12345 123 12345
    VCID: 1E3338F3C9420EEE86F-804B

    1 Fault Found:
    01412 - Glow-Plug with Flame Monitoring (Q8)
    008 - Implausible Signal
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01101000
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 2
    Reset counter: 73
    Mileage: 235368 km
    Time Indication: 0
    Date: 2017.03.03
    Time: 20:03:14

    Freeze Frame:
    Start
    Temperature: 66.0°C
    Temperature: -48.0°C
     
  7. SALAMANDRA ALBASTRA

    SALAMANDRA ALBASTRA 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2009
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A6 2.0 TDI 2005, motor BLB
    Pana acum am inregistrat 3 surse ca motive de nefunctionare a webasto :
    1. senzor de temperatura blocat (defect) pe 140 grade (parca, dar nu asta conteaza !), indicand incalzirii suplimentare ca nu este cazul sa functioneze ;
    2. sistemul de management al bateriei indica baterie uzata, motiv pentru care va suspenda alti consumatori care pot afecta pornirea motorului (fireste, prioritatea computerului !)
    3. trei functionari defectuoase/intreruperi ale webasto duc la suspendarea functionarii acestuia (dar nu este cazul tau, intrucat afirmi ca porneste).
    Nu detin expertiza in domeniul diagnozei computerizate. De-am fost de ajutor, ma bucur. De nu, scuze pentru timpul consumat (pentru a citi !)
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Are eroare pe bujie el.
     
    Borda Lucian apreciază asta.
  9. Borda Lucian 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2016
    Locație:
    Gherla
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI 140 HP 2005
    DA..bujia este defecta..si din cate vad nu este prea ieftina una noua.
     
  10. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    E in jur de 500 de lei, numai ca in procedura de schimbare scrie ca se inlocuieste toata unitatea de monitorizare a flame-ului cu bujie cu tot... Eu am schimbat la un Q7 doar bujia. A fost destul de complicat dar am reusit. Au trecut aproape 2 ani de atunci si nu sunt probleme.
     
    Borda Lucian apreciază asta.
  11. Borda Lucian 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2016
    Locație:
    Gherla
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI 140 HP 2005
    Cu tot cu eroarea aceia la bujie, functioneaza. Dar scoate destul de mult fum de sub motor partea stânga. Este in regula sa scoată fum ?
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    krono și Borda Lucian apreciază asta.
  13. Borda Lucian 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2016
    Locație:
    Gherla
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI 140 HP 2005
    va multumesc pt sfaturi . apreciez :hi:
     
  14. designer 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Q7, 3000cc, 2007
    Am si eu aceasi problema! Tu cum ai rezolvat-o?
     
  15. bogmol 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2007
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    Audi A6 2005 3.0 TDI 224 CP
    designer Nicicum, am decuplat webasto si asa a ramas. Problema apare din cauza controller-ului sau asa ceva si nu se rezolva decat prin schimbarea lui. Nu mi-am mai batut capul pentru ca nu am avut cand. Sa-mi spui daca la tine e altceva, sunt chiar curios.
     
  16. Copakbana

    Copakbana 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2013
    Locație:
    Neamt - Romania
    Masina:
    A6 C6 4F - 3.0 TDI - Quattro - 232 HP - ASB - Tiptronic - 2008
    Salut. In prima faza am avut Unitatea/sistemul blocat. Aveam erori si nu ma lasa sa le sterg. Am deblocat si am sters erorile. Singura ramasa e despre comunicarea cheii cu sistemul. Am incercat sa adaug cheia doar ca CHANNEL 004 E BLOCAT. Nu ma lasa sa il accesez. O parere, un sfat va rog cum pot coda cheia sau debloca canalul 004?
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Incerci cu alt VCDS.
     
  18. Copakbana

    Copakbana 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2013
    Locație:
    Neamt - Romania
    Masina:
    A6 C6 4F - 3.0 TDI - Quattro - 232 HP - ASB - Tiptronic - 2008
    Cu doua am incetcat. Ce e drept versiuni un pic mai vechi cred. Dar asta ar fi singura problema cand nu citeste sau e blocat un canal?
     
  19. Copakbana

    Copakbana 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2013
    Locație:
    Neamt - Romania
    Masina:
    A6 C6 4F - 3.0 TDI - Quattro - 232 HP - ASB - Tiptronic - 2008
    Avand in vedere ca nu a fost pornit de un an, e normal ca sa scoata atat de mult fum cand am pornit azi dimineata Webasto? Cand spun fum, spun fum ca atunci cand pornesti un Golf 2 si il turezi:) Fumul venea din partea dreapta, dar era atat de mult incat iesea de sub masina pe toate partile. Un fum albastru. Erau pornite si Heating si Ventilation. Nu stiu de ce amadoua. Asta sa fi fost problema? Practic cand am pornit motorul, a pornit si Webasto.
     
    Ultima editare: 24 Oct 2017
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu, este raspunsul la intrebare si da este normal sa ai fum la prima pornire dupa atat timp. Dar daca se repeta episodul fa niste investigatii mai ample, bujia, camera de ardere, diagnoza, etc.
     

Distribuie pagina asta