1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Incalzire suplimentara cu rezistenta electrica (Supplementary Heating) - la A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de cosmyin2004, 25 Oct 2010.

  1. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    Econ are functia de a opri ambreiajul compresorului de clima sa functioneze, acesta oricum sub o anumita temperatura exterioara nu lucreaza.
    Din meniul CB vezi exact ce "stie" incalzirea sa "faca", sunt mai multe tipuri de incalziri auxiliare, si anume: motorina, cu functii de incalzire habitaclu + motor (incalzeste antigelul) si electric, cu functia de incalzire a habitaclului.
     
  2. ebenize 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2010
    Locație:
    -
    Masina:
    Audi A8 D3 3.0 TDI 2008
    Ma intereseaza foarte mult optiunea PTC. Am inteles cum functioneaza si ca sunt optiuni dar de exemplu pe 2.0 tdi din 2005-2008, vine obligatoriu cu aceasta optiune sau exista si fara ? Este disponibile atat pe MMI High cat si pe MMI Low ?
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    ebenize PTC-ul (incalzire suplimentara cu rezistenta electrica) vine instalat pe toate modelele de Audi fabricate dupa 2004.
     
  4. Bibildocu

    Bibildocu 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 2009 CAGB 136cp
    Buna seara. Care este codul pe sticker pentru incalzire suplimentara cu rezistenta electrica ? Multumesc!
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pentru cea cu rezistenta electrica este 7E6-Electric auxiliary air heater.
     
  6. Copakbana

    Copakbana 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2013
    Locație:
    Neamt - Romania
    Masina:
    A6 C6 4F - 3.0 TDI - Quattro - 232 HP - ASB - Tiptronic - 2008
    Salut. Masina mea este din 2007 si are aceasta optiune. Este setata pe functia de Auto. (in setarile climei) Afara undeva la -5 grade. Motorul pornit am dat drumul la dezaburie si nu mi-a venit aer cald (cu motorul rece, asa cum ar fi fost normal) Nu am avut timp sa ma joc, dar in menu-ul secret gasesesc din nou aceasta optiune acolo si o poti bifa sau debifa. In concluzie, trebuie bifata si in menu-ul secret sa functioneze? Functioneaza pe incalzire normala in masina sau pe butonul de dezaburire?
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pentru sistemul PTC se apasa butonul Setup de pe clima si gasesti acolo optiunea de activare si dezactivare a PTC-ului.
    Auxiliar Heating sau Auxiliar Ventilation, am uitat cum e trecut.

    Nu se poate seta nicio temperatura. PTC-ul lucreaza sau nu asa cum este programat de catre ECU si cum este metionat in mai multe PDF-ui atasate de @Cristi in mai multe topicuri.
     
    Aurel G apreciază asta.
  8. hamza 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B7 Avant 8EC 2.0 BPW 2007 140 HP, A6 C6 4F Sedan 2.0 BLB 2005 140 HP
    Buna ziua,
    Am parcurs toate postarile de pana acum dar nu am gasit raspuns la problemea mea. La mine functioneaza, incalzirea suplimentara electrica, tot timpul pana ajunge apa la temperatura de lucru adica in jur de 8 minute. Poate fi afara si 40 grade ca ea tot porneste.
    Aveti idee care este senzorul care comanda pornirea ? Nu am siguranta sa o opresc, locul de la sigurante pe partea soferului este gol adica nu are conexiuni in zona aceea.
    Indiferent ce setari am la ventilatie, auto, econ sau orice orice setare ea tot porneste. Cred ca este conectata diresct la baterie faca sa treaca prin siguranta.. Se aude un releu in bord cand porneste si se opreste incalzirea. Rezolvarea pe care o folosesc acum este sa nu pornesc ventilatia pana se incalzeste motorul sau sa inchid grilele laterale ca doar pe acolo vine cald si pe la parbriz.
    Masina este un Audi A6 C6 4f 2005 TDI 2.0 BLB, codul caloriferului electric este 4F0 819 011.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Incalzirea auxiliara se poate activa sau dezactiva din meniul climatronicului.

    Cald pe grilele laterale si rece pe grilele centrale este de obicei o problema creata de blocul de valve de sub stergatoare si/sau de anumiti actuatori/clapeti.

    Ai facut o scanare sau Basic Settings pe Auto HVAC ?
     
  10. hamza 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B7 Avant 8EC 2.0 BPW 2007 140 HP, A6 C6 4F Sedan 2.0 BLB 2005 140 HP
    Nu este de la valvele acelea, baga instant cald, se aude releul din bord, si imi dau seama ca este si un consum mare pe baterie, ca incarca slab pina cand se incalzeste motorul si abia atunci taie alimentarea la calorifer.Am facut scanare si nu apare nimic. De fapt asa mi am dat seama de ce la doi ani imi omoara bateria ceva.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai parcurs nimic. Pentru ca ai citit topicul incorect si aiurea nefiind dedicat acel topic, unde ai scris initial, masinii pe care ai mentionat-o in mesajul de mai sus. Mesajul tau a fost mutat unde trebuia sa citesti adica aici unde a fost mutat mesajul. Dezactivezi din climatronic incalzirea suplimentara electrica. Daca ai probleme intai mergi la electrician auto.
    La electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema. Nu mecanicul face diagnoza ci electricianul care iti spune tie si mecanicului ce ai / are de facut.

    In plus fa ce a mentionat @audi66 si verifica ce am mai repetat pe alte topicuri adica sa controlezi clapete / flapsuri / servomotorase / voleti / actuatoarele care dirijeaza aerul. Trebuie sa mergi la electrician pentru ca sa faca diagnoza la sistemul de AC mai precis la clapete / flapsuri / servomotorase / voleti / actuatoarele care dirijeaza aerul. Trebuie sa faca un Basic settings la sistemul AC si la sistemul HVAC. Mergi la un profesionist care te poate ajuta.

    Si nu in ultimul rand pentru a nu iti fi sterse mesajele direct si fara explicatii vreau sa apara la tine in profil masina despre care vorbesti aici in aria asta adica A6 C6. Mai precis te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina ce o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.

    Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte piese noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema. Bafta.
     
    hamza apreciază asta.
  12. hamza 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B7 Avant 8EC 2.0 BPW 2007 140 HP, A6 C6 4F Sedan 2.0 BLB 2005 140 HP
    Am bagat la cap, scuze. Multumesc.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cand ajung acasa o sa ma uit prin ELSA/ETKA si o sa iti atasez schemele necesare verificarii sistemului.

    Ceva nu e in regula daca functioneaza continuu, poate chiar si un senzor temp. antigel defect.
     
    Ultima editare: 10 Mai 2021
  14. hamza 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B7 Avant 8EC 2.0 BPW 2007 140 HP, A6 C6 4F Sedan 2.0 BLB 2005 140 HP
    Am fost la electrician (electricieni agarici probabil), nu i-au dat de cap. Am verificat clapetele, motorase, si toate sunt ok. M-am decis sa ma ocup singur pentru ca nu mai am incredere in mecanici/electricieni (am exemple) chiar si prieteni fiind. Probabil o sa ajung sa desfac bordul de mai multe ori. Schema aceea mi-ar fi de super ajutor, multumesc.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sigur ai fost aici
    si nu ai nimerit unde trebuie. Vezi ca aici in acest topic in prima pagina este o schema PDF cu functionarea incalzirii suplimentare electrice si legaturile electrice ale traductorilor de stare.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @hamza Sari direct la ilustratia no. 46/14.

    Z35 - Auxiliary heater element este ce te intereseaza pe tine.
    Vezi ca ai si 2 relee de luat in considerare si verificat, J359 si J360.
     
  17. hamza 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B7 Avant 8EC 2.0 BPW 2007 140 HP, A6 C6 4F Sedan 2.0 BLB 2005 140 HP
    Multumesc pt schema, intre timp am cautat manual toate informatiile cu vcds pe care le afiseaza la modulul 08 Auto Hvac si la pozitia 078 am gasit niste valori dubioase cel putin.Erau 20 grade afara, Este vorba de modulul de la motor acela cu doua valve cilindrice sau modulul de climatronic din masina?
    Address 08: Auto HVAC (4F0 910 043 )

    19:47:21 Group 078: Calculated Code Numbers
    -14.0°C Heat Regulation Valve Left (N175)
    -14.0°C Heat Regulation Valve Right (N176)
    3.0°C Specified Out-Flow Temperature Left
    3.0°C Specified Out-Flow Temperature Right
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai intuit bine, este blocul de electrovalve din compartimentul motor, sub stergatoare.
     
  19. hamza 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B7 Avant 8EC 2.0 BPW 2007 140 HP, A6 C6 4F Sedan 2.0 BLB 2005 140 HP
    ideea este ca am pornit motorul si de la -14 cum afisa el, iar cand apa a ajuns la 80 grade a taiat alimentarea la caloriferul electric afisa -8 grade. Se poate curata, sau se schimba direct?
    Cred ca acesta este modulul original ::SUPAPA CONTROL AGENT FRIGORIFIC BOSCH 0986338200

    Address 08: Auto HVAC (4F0 910 043 )

    19:55:10 Group 078: Calculated Code Numbers
    -8.0°C Heat Regulation Valve Left (N175)
    -8.0°C Heat Regulation Valve Right (N176)
    3.0°C Specified Out-Flow Temperature Left
    3.0°C Specified Out-Flow Temperature Right

    19:55:10 Group 019: Temperatures III
    26.0°C Dash Panel (G56) Temperature
    Not Occup. Temp. Sensor Blower Speed
    81.0°C Coolant Temperature
    OFF Idle Speed Increase Request
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se poate curata, dar nu iti garanteaza reusita.
    Pentru unii n-a functionat deloc curatarea, pentru altii doar i-a mai prelungit viata cateva luni sau 1 an.
    Citeste tot topicul dedicat ca s-a discutat acolo pe indelete.
     

Distribuie pagina asta