1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Inchidere centralizata cu pompa vacuum si alarma din fabrica OE cu inchidere centralizata la A4 B5

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de eminence, 28 Apr 2009.

  1. sambadii 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4,1.9TDI,1995
    Multumesc audi66, o sa incerc azi sa masor .
     
  2. LuryAudiA4

    LuryAudiA4 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2015
    Locație:
    Roman/Neamt momentan ( Spilamberto Modena it )
    Masina:
    AudiA4 B5,1,8Benzina Gpl,2000
    Salut " sambadii " verifica burdufurile de la incuetoarea unei portiere si dupa vei descoperi daca e de acolo sau nu.Incepe cu portierele din spate ,e mai usor si de demontat si de gasit acel burduf.,sau supapa ( nu stiu cum sa-i spun exact )
     
  3. sambadii 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4,1.9TDI,1995
    O sa verific si burdufurile, mersi de sfat. :)
     
  4. sambadii 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4,1.9TDI,1995
    Am rezolvat problema, intr-un final. M-am apucat sa masor firele din fata in spate, babeste: era un fir intrerupt in pragul usii dreapta-fata.
    Va multumesc pt ajutor.
     
  5. caddyduro 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2010
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4 B5,1998,Motor 1.6 AHL
    Va salut. Am si eu o nelamurire cu privire la clipirea avariilor la inchidere/deschidere. Tot ce tine de inchiderea centralizata functioneaza ok, nu am nici o eroare nici cu vag-ul. Am facut setarea de inchidere a usilor la peste 15 km/h in schimb cu clipitul ... nimic. Exista posibilitatea sa nu fie legate din modulul de inchidere la MT 150 sau ceva asemanator ? Va multumesc
     
  6. freemind 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5 - 1,9 TDI / 66 kW - 1998
    Atentie la o componenta a pompei de vacuum... "oala" in timp face un umar si din aceasta cauza se sparge discul din grafit. Pompa de pe Golf 3 are o alta geometrie, mult mai putin solicitata la efort.

    20170208_124656.jpg

    Am cumparat ieri un modul de inchidere de pe Golf 3 - asa arata, iar codul este 1H0 962 257 F.

    Am extras motorasul impreuna cu sistemul de pompare si am verificat rotita buclucasa. Este cu cca 3 mm mai inalta, acelasi diametru si are alt sistem de antrenare - Vad doau avantaje, rezistenta mai buna si randament mai bun - in plus circuitul pe care-l urmaresc cele 4 palete este mult mai cursiv, practic nu mai are cum sa faca acei "umeri".

    Alta diferenta este diametrul tevii si unghiul acesteia fata de ansamblu. Intentionez sa sectionez tevustele si sa folosesc capatul celei de la Audi prin intermediul unui furtun siliconic la pompa de pe Golf. Am probat static pompa si face treaba buna. Cand obturez capatul, aproape se opreste motorasul.

    Negru - Audi
    Alb - Golf

    Revin cu rezultatul final cand fac rost de un capatai de furtun.
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Feb 2017
  7. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Furtunul de retur motorina sau turbo, ce ce iti trebuie (de 3.2).
    Tai capatul de la pompa ta lasand loc sa tragi si furtunul, adaugi furtunul (cam 1 cm + cate 0.5 cm cat intra pe fiecare capat) si apoi tai din pompa de Golf si bagi furtunul. Faci teste dupa ce ai taiat ca sa nimeresti lungimea furtunului.
    Eu faceam dinastea acum 5 ani, si nu numai 1 data am facut.
    Si sa stii ca nu din cauza umarului aluia s-a spart la tine.
     
    paul14 apreciază asta.
  8. freemind 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5 - 1,9 TDI / 66 kW - 1998
    #ovidiutm - fix din aceasta cauza se sparge discul din grafit. In acel umar format in timp, paletele, intampina o opozitie concentrata. De ce incidenta defectului la pompele de pe Golf 3 este mult mai mic? vezi geometria oalei.
    In alta ordine de idei, am terminat transplantul, iar rezultatul final se vede in poze.

    daca informatiile sunt benefice, rog un moderator sa uneasca ultimele mele 2 postari, astfel ca solutia sa fie intr-un singur loc.
     
  9. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Na, sa stii ca si asta o poti sparge. Mai greu, dar se poate. E suficient sa ii dai comanda descuiat, cand pompa inca invarte pe incuiat.
     
  10. rosu_ghe Bronze Member

    Înscris:
    2 Aug 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi a4 b5 avant ajm 2000, Audi a4 b8 avant CAGA 2010
    Da, studiez de mult acest fenomen si principala cauza de spargere a rotorului este cea expusa de Ovidiu !
     
  11. DraQuTzU

    DraQuTzU 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi b4
    Salut, ai reusit ceva in privinta asta? Aceasu problema o am si eu, cheia nu comunica cu centrala, 8D0 862 257 B, cheie cu 3 butoane.
    Cu vcds nu reusesc sa imprechez chaia si centrala, canalele 03/21 nu sunt "functionale"., desi apar imperechiate 2 chei, pe vcds nu reactioneaza cheia la apasarea butoanelor.
    Pompa zici ca nu vede cheia, desi sunt cu ambele pe masa :))
     
  12. mariuss_dumi 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4, 1996
    Salutare! Am patito si eu, ca multi alti posesori de audi a4 . S-a spart discul de grafit din centralizata. Am citit mai sus ca s-ar potrivi cel de pe golf 3. Intrebarea mea este daca se poate schimba doar discul de grafit cu paletele sau trebuie schimbat cu tot cu motoras, soclu, etc. Daca este facelift centralizata este la fel cu modelul anterior ? (al meu este a4 b5 facelift an 2000)
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sunt toate explicatiile aici in topic. Citeste-l integral.
     
  14. mariuss_dumi 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4, 1996

    Salut! Ai schimbat doar discul sau ai schimbat motorasul cu tot cu disc, soclu etc? Din cate am citit nu merge schimbat doar discul pt ca e mai gros decat cel original. Multumesc
     
  15. pinga_zlg

    pinga_zlg 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2012
    Locație:
    Sighișoara
    Masina:
    AUDI A4 1.9 TDI 116CP BKE 2005
    Eu am înlocuit doar discul si s-a potrivit perfect. Modulul il aveam de la un vecin ce zicea ca e de Golf 3. Ulterior am avut si eu probleme cu modulul si surpriza. Am făcut rost de modul de G3 si intradevar era mai groasă rotita. E posibil sa fie si la G3 mai multe modele de motorașe cred. Dar in principiu daca il schimbi cu totul ar trebui sa meargă. Șanț la fel ca prindere.
     
  16. Liviu.Ang 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iul 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A4 B5, ANB, 2000
    salut. am un A4 B5 ce are probleme cu pompa de vacuum 8D0 862 257 B ( are discul de grafit spart) nu am gasit o pompa cu partea electrica defecta. pentru a il inlocui.
    am incercat sa caut si niste detalii tehnice, dimensiuni, pentru el dar nu gasesc nimic. daca cineva imi poate da dimensiunile lui as fi profund recunoscator.

    am nevoie de ele pentru a face unul din plastic la o imprimanta 3D sau din metal la strung.
    astept raspuns pe adresa anghel.liviu11@gmail.com sau aici.

    Va multumesc
     
  17. AndreiFr8x

    AndreiFr8x 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Dec 2016
    Locație:
    Iaşi
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9 tdi 1999
    Salut colegi, dețin un audi a4 b5 s-line 1999 , iar nu de foarte mult timp am sesizat ca mi se blochează doar portiera de la șofer, am verificat centralizata, iar aceasta am văzut ca lucrează. Imi puteți spune care ar putea fi problema? Mulțumesc!
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si dupa ce ai citit topicul asta integral tot nu ai aflat ?
     
  19. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Exista kit de reparatie pe ebay, $60. Stiu, nu merita.
    Discurile din pompele de Golf 3, Audi 80 B4, Corrado etc sunt mai groase si implicit mai rezistente. Trebuie doar facuta adaptarea.

    Daca o sa mai crape la mine, vreau sa adaptez ceva de genul la electronica originală.
     
    Liviu.Ang apreciază asta.
  20. 56ATI

    56ATI 3rd Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2013
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    AUDI A4 Avant facelift, 1.9 TDI PD - motor AJM, 2000
    Buna, s-a confruntat cineva cu o problema....faptul ca alarma porneste fara nici un motiv, total aleator (inclusiv noaptea)? Eventual, exista o solutie de a o dezactiva? Multumesc,
     

Distribuie pagina asta