1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Inchidere centralizata cu pompa vacuum si alarma din fabrica OE cu inchidere centralizata la A4 B5

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de eminence, 28 Apr 2009.

  1. cozmin-vali 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2016
    Locație:
    Roman
    Masina:
    a4 b5 quatro, 2.5 tdi, 1999
    salutare! am un audi a4 b5 si de când o am se deschide doar usa de la sofer din telecomanda. Pompa de vacuum functioneaza insa deschide numai o usa. am deconectat conducta care duce la porbagaj, de langa telescop....am suflat usosr si inchide si deschie porbagajul.....am suflat si spre pompa si pierde aer. imi poate spune cineva unde este distribuitorul....din pompa pleaca doar 2 furtune. probabil sunt anualte din distribuitor
     
  2. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Sub banchetă, partea dreaptă, aproape de spătar.
     
  3. cozmin-vali 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2016
    Locație:
    Roman
    Masina:
    a4 b5 quatro, 2.5 tdi, 1999
    nu am gasit inca ce ma interesa......
     
  4. devils 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2009
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI, 2001 AJM
    Salut.
    Pentru ca sunt foarte multe pagini, am incercat sa citesc pe sarite dar nu am intalnit o problema asemenatoare. La Audi meu A4 B5 / 2001, de cand a dat putin frigul nu se mai comporta corect. Dimineata la rece, se deschide de pe cheie, merg la drum.. cand ajung la destinatie nu se mai inchide.. nu face nimic. Pot sa o inchid doar cu cheia, manual din usa, din butuc. Cand ies de la munca, afara fiind mai cald... merge. Am schimbat bateria de la cheie... tot asa. Altfel pana acum a functionat bine, daca isi revine la temperaturi ambientale mai mari merge fara probleme. Daca inchid din usa merge fara probleme..
    La rece.... cateodata, dar doar cateodata, daca ma apropii de modulul de inchidere centralidata... ma refer la 20 cm, merge.
    Modulul e in portbagaj... masina e Avant.
    Aveti vreo idee? A avut cineva problema asta?
    Multumesc
     
  5. devils 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2009
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI, 2001 AJM
    Buuuuunn,
    Am citit tot topicul :) si am tras cateva concluzii:
    - nu e de la piesa de grafit - inchiderea functioneaza corect si nu am pierderi - cand functioneaza
    - mai am o cheie cu telecomanda- am probat si cu ea ... merge de la distante mai mari ca si cheia folosita curent, poate aceasta si-a pierdut setarile, am sa incerc o imperechere (o suprascriere sa zic)
    - pot fi lipituri reci la placa integrata - de aceea poate se explica functionarea cateodata doar de la distante mici ...20cm ...posibil contact intrerupt la antena?
    - mufe / pini oxidati
    Din pacate nu am mai putut edita postul anterior.
    Daca mai aveti idei / pareri... va rog ...poate ma ajuta.
    Multumesc
     
  6. Spaiki 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9Tdi 1996
    Ai reușit sa conectezi și firul roz la claxon ?
     
  7. adideac

    adideac Bronze Member

    Înscris:
    17 Apr 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9TDI AFN 97', Audi Coupe B4 Typ89 2.0 ABK 93'
    Va salut,
    De ceva timp am tot avut probleme cu închiderea centralizata care este pe vacuum. Cand dădeam sa închidă usile pompa funcția 15-20 de secunde, pana cand a crăpat partea care face vacuum-ul. Este formată din mai multe plăci din grafit dintre care și o rotita care este prost gândită din fabrica și mult mai subtire ca la modelele din grupul VAG mai vechi. După câteva zile de cautat pe internet, pe la ruși în special, am gasit rezolvarea.
    Am făcut mai multe poze cu modificările necesare pt a schimba motorasul. Am cumparat pompa de Vw Golf 3 care are placa din grafit mai groasă și mai rezistentă. Se potriveste de pe Audi 80, Vw Vento, Vw Polo 6N. Chiar dacă una este VDO și cealaltă HELLA se poata muta motorasul de pe una pe alta fără problema.

    20200326_161239.jpg

    Se scoate motorasul apăsând tampoanele cu o surubelnita lată. Dupa care trebuie tăiat ștutul de pe motorul donator și prelungit cu un furtun la care vine adăugat capătul de pe motorul original pentru a se potrivii pe placa.

    20200326_162114.jpg 20200326_161442.jpg 20200326_162439.jpg 20200326_163039.jpg 20200326_163154.jpg 20200326_164537.jpg

    Mai trebuie sa se cositoreasca firele care au aceeași culoare.

    20200326_165525.jpg

    In ultima poza se poate vedea cum s-a rupt rotita. Aceasta modificare este un upgrade deoarece placa este mai mult mai groasă. Sper sa fie de folos pentru cine mai întâmpină această problemă.

    20200322_171926.jpg 20200326_161300.jpg
     

Distribuie pagina asta