1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Inchidere centralizata din telecomanda After Market si Alarma After Market la A4 B5

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de TTs, 14 Feb 2009.

  1. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    In functie de cat de stralucita e alarma, poti avea un releu cu un singur fir ce se ramifica, cu siguranta sau nu, 2 relee cu fir individual, cu siguranta sau nu. Sau varianta cu diode.
     
  2. Ceausescu Albert

    Ceausescu Albert 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    audi a4 b5 , 1.6 ,1998
    Salut. Am montat o inchidere centraliata pe masina dar nu mi se inchid geamurile din telecomanda ci doar din cheie .
    Nu am legat firele corect? Este cineva care stie?
     
  3. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Nu e obligatoriu sa se inchida geamurile. Depinde daca inchiderea montata de tine stie sa inchida geamurile din telecomanda, Nu toate fac asta.
     
  4. Ceausescu Albert

    Ceausescu Albert 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    audi a4 b5 , 1.6 ,1998
    Da inchiderea are aceasta optiune dar nu merge si cred ca nu am legat o eu bine .
    Ma poti ajuta cu ceva indicatii pt a lega firele bine ?
    Multam !
     
  5. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Pai nu stiu nici ce inchidere ai, nici unde ai legat firele ca sa te pot indruma.
    La inchiderea ta ar trebui sa ai, de regula, un fir verde care se ocupa de ridicarea geamurilor. In instalatia masinii, firul care ridica geamurile se afla in mufa maro pe stalpul din stanga (fir rosu cu maro sau maro cu alb in functie de anul de fabricatie),
    Citeste si tu macar primele 10 pagini din acest topic.
     
  6. Ceausescu Albert

    Ceausescu Albert 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    audi a4 b5 , 1.6 ,1998
    Gata mi am dat seama unde am gresit ....am legat inchiderea pe butonul de se inchide masina din interior si cred ca de asta nu merge .
    Uite un tutorial care functioneaza :)

    Merci !
     
    Silviu23 apreciază asta.
  7. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Da, cred ca imi dau seama ce ai facut. Ai legat inchiderea in paralel cu butonul din interior, iar firul de inchidere a geamurilor l-ai legat impreuna cu cel de inchidere a usilor. Varianta asta mergea daca legai inchiderea pe butucul cheii.
     
  8. Ceausescu Albert

    Ceausescu Albert 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    audi a4 b5 , 1.6 ,1998
    Da, exact asta am facut. Merci de pont si sper sa ajute link-ul cat mai multa lume.
     
  9. Eminem 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5 1997 1.6
    Salut, unde gasesc firul pentru portbagaj ?

    20161117_205916.jpg 20161117_205951.jpg 20161117_210029.jpg
     
    Ultima editare: 17 Noi 2016
  10. Ceausescu Albert

    Ceausescu Albert 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    audi a4 b5 , 1.6 ,1998
    La audi b5 nu ai functia aia cu deschiderea porbagajului.
     
  11. calyn25

    calyn25 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4, 1.9 TDi, AJM 2001
    Salut, Vreau sa achiziționez o alarma Avital 3100L și nu prea știu ce ar fi mai indicat pentru un Audi A4 B5. Nu doresc nu știu ce funcții, as vrea ridicarea geamurilor din telecomanda dar trebuie sa mai iau un modul de comfort separat chiar dacă la mașină se ridica geamurile când incui cu cheia. Dacă puteți sa mi dați un sfat și ce as putea alege! Adică ceva care aveți voi și funcționează ok :)
     
    Ultima editare: 3 Ian 2017
  12. A(u)di

    A(u)di 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2012
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A4 B5,1.8 NA 20v,125CP,12/1999, Cod motor ARG , FWD
    Salut,
    Sunt posesor de Audi A4 B5 din luna 12/1999 (facelift). Am cumparat o inchidere centralizata PNI288. Am urmat pasii colegilor, atat instructiunile pentru pre-facelift cat si cele pt facelift. Sub panoul cu relee am o mufa roz, insa nu are 6 locasuri de pini, iar din cele 6 doar 2 sunt ocupate de comenzile de inchidere si deschidere, ci am o mufa cu 10-11 pini si sunt conectate vreo 7-8 fire.
    Am legat modulul la alimentare, am 2 fire:galben si galben/negru-legate la masa (-) si cablurile de comanda sunt alb, respectiv alb/negru.
    Le-am legat la firele rosu/albastru, alb/negru din mufa roz de sub relee in speranta ca nemtii au pastrat aceleasi fire de la pre-facelift la facelift, insa nu merge.
    Precizez ca am mai montat pe vw golf 3 inchidere centralizata la fel, insa firele galben si galben/negru le-am pus la plus (+). Spun asta pentru ca si inchiderea centralizata pe Golf 3 se facea tot vacuumatic. Atasez mai jos schema PNI 288 a modulului.

    78540a9e4decdf5ac6c8d7d4c2e52ecb.jpg alarma-auto-pni-ov288-cu-2-telecomenzi-si-modul-inchidere-centralizata6122-650x489.jpg

    Am incercat sa montez comenzile pe firele gri/alb si maro/gri din mufa maronie din stalp. Am desfacut aseara fata de usa, din comutatorul de inchidere de pe usa pleaca 4 fire, le-am urmarit traseul si ajung fix in aceasta mufa maronie de langa stalp.
    Va rog frumos sa ma ajutati daca aveti vreo idee, modulul functioneaza, cand apas pe inchis /deschis se aude cum comuta releele inauntru, deci transmite semnal pe fire. Am citit TOATE posturile dinainte insa nu merge nimic. Multumesc.
     
  13. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Salut,

    Eu la prefacelift m-am legat pe firele ce vin din butucul de la sofer. Conexiunea am facut-o in stalpul A, jos; din amintire, firele erau maro/gri si gri/alb.
    Foarte important este sa folosesti schema cu declansare pe front negativ. Nu folosi schema pentru inchideri pneumatice; aceasta schema se foloseste doar daca se anuleaza complet modulul de confort. Adica din firele modulului AM se comanda pompa. Nu trebuie sa te legi pe butonul de pe usa deoarece ala e un buton cu actiune separata, comuta plus-minus. Inchiderea din cheie foloseste doar minus pentru comanda.

    Poti incerca sa iei un minus de pe caroserie, ai putin mai sus de relee un surub plin cu fire maro, si atinge scurt pe firele maro/gri si gri/alb. Ar trebui sa auzi modulul de confort din portbagaj.
     
  14. A(u)di

    A(u)di 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2012
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A4 B5,1.8 NA 20v,125CP,12/1999, Cod motor ARG , FWD
    Dupa cum am scris, detin modelul facelift si mufa din stalp contine firele rosu/albastru si alb negru ce se regasesc si in mufa mov de sub relee, dar fara succes.
    Repet, in mufa de la pre-facelift intra 2 fire si sunt 6 locasi pentru 6 pini, eu am 10 locasuri de pini: 4 sus, 4 jos (in loc de 3 cu 3) si 2 la mijoc. Din cele 10 locasuri pentru pini, 10 sunt ocupate.
    Mufa e ca model ca cele din stalp.Am incercat fiecare pin din aceasta mufa insa nu declanseaza nici pe inchidere nici pe deschidere. Raman cu parerea ca ar trebui sa ma leg la butonul de inchidere de pe fata de usa, dar nu stiu cum. Isi schimba polaritatile
    Pentru rezolvare trebuiesc ceva diode cu releu, insa releele nu sunt punctul meu forte si nici inversarea de sens prin dioda. Daca aveti idee cum se face asta sau de semnificatia pinilor din butonul de pe usa va rog sa imi spuneti. Situatie nerezolvata la facelift pana acum ? nu cred ca nu e nimeni cu facelift care sa nu fi facut aceasta procedura. Multumesc
    1 in poza reprezinta mufa unde intra firele de la butonul de pe usa
    2 in poza reprezinta mufa mea de 10 pini sub blocul de relee
     
  15. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Atunci mergi pe varianta clasica, mergi pe fir. Din butuc iti pleaca un cablu cu o mufa cam pana la jumatea usii (pe orizontala). De acolo pleaca alt cablu pana in panoul cu mufe de la picioare. Intr-una din mufele astea o sa-si schimbe culorile la cabluri, dar o sa poti vedea corespondenta. Daca nu se vad usor, dai putin la o parte mansonul/izolatia.
     
  16. A(u)di

    A(u)di 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2012
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A4 B5,1.8 NA 20v,125CP,12/1999, Cod motor ARG , FWD
    Am rezolvat,pentru detinatorii de A4 B5 facelift conexiunile sunt urmatoarele(eu am modul inchidere PNI288,schema modulului se poate vedea la 4 posturi mai sus):

    MODUL PNI 288 Auto Functie Localizare auto

    1)portocaliu neconectat N/A N/A
    2)alb rosu/alb comanda deschidere pozitia 1
    3)galben masa(minus -) legat la minus -(masa) pozitia 3(Ground)
    4)portocaliu/negru neconectat N/A N/A
    5)alb/negru alb/negru comanda inchidere pozitia 1
    6)galben/negru masa(minus -) legat la minus -(masa) pozitia 3(Ground)
    7)albastru sau mov verde/negru semnalizare dreapta pozitia 5 -mufa de culoare maro
    7)albastru sau mov verde/alb semnalizare dreapta pozitia 5 -mufa de culoare maro
    8)rosu rosu +12v(alimentare +12 permanent) pozitia 4(Power)
    9)negru masa(minus -) legat la minus -(masa) pozitia 3(Ground)
    10)roz -nu am realizat aceasta conexiune la propria masina


    Observatie: firul 7) de semnalizare se imparte in 2 pentru a se conecta si la semnalizare dreapta si semnalizare stanga
    In poza atasata mai jos mufele sunt numerotate cu "pozitii" pentru o buna conexiune,localizare si pentru a realiza in timp util montajul. Untitled.png
     
    Ultima editare: 28 Ian 2017
  17. Buhlea Vasilica 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2017
    Locație:
    BACAU
    Masina:
    A4 B5 1.9 TDI 1Z 1996
    Salutare colegi! Sunt nou pe aici, detin un a4 b5 1z ahu.sunt mecanic auto la reprezentanta man de camioane. Am citit toate paginile cu discutiile si am salvat tot ce m.ar putea ajuta pentru a monta o inchidere centralizata am. Ma poate ajuta cineva concret la a4 b5 1.9 TDI din 1996 cu legaturile pentru inchidere? Si daca nu am inteles gresit ce fir se taie si se unesc capetele cu unele ale calculatorului ? Multumesc frumos! Ajutati-ma si revin cu poze cu conexiuni exacte la lucrarea mea!
     
  18. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Citeste si tu macar primele 10 pagini de aici. Vei gasi informatiile de care ai nevoie. Nu trebuie taiat nimic.
     
  19. Buhlea Vasilica 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2017
    Locație:
    BACAU
    Masina:
    A4 B5 1.9 TDI 1Z 1996
    Multam, am rezolvat! La pompa de vid, mai trebuie sa vad daca pot fi pretentios sa leg firul verde la ridicarea geamurilor la inchidere, cum gasesc acel fir sau cum pot vedea daca am asa ceva?
     
    Cristian 88 apreciază asta.
  20. Bucur Gabriel

    Bucur Gabriel Banned

    Înscris:
    13 Feb 2016
    Locație:
    Waldkraiburg, Deutschland
    Masina:
    Audi A4 B5 1996 benzina 1.8
    Eu am montat azi un modul aftermarket FLEXON LD-009-13P. Am platit aprox. 18€, deci nu stiu cat va fi de durabil, in schimb vreau sa fac unele precizari referitoare la modelul masinii mele, pentru a fi de folos altora asa cum mi-a fost mie ceea ce am gasit pe acest topic/forum.
    Montare modul aftermarket valabil pentru A4 B5 1996 1.8 ADR:
    Trebuie demontate panoul de sub volan si cel de pe stalpul stanga fata, partea de jos. Aici sunt toate cablurile pentru legaturile necesare.
    1. Cablul rosu se leaga la plus permanent pe pinul 30 sub volan.
    2. Cablurile negru, galben si galben/negru se leaga la minus, il gasiti pe stalp, e un surub cu 3 cabluri maro groase.
    3. Cablurile pentru comanda inchis/deschis se leaga sub panoul de relee in mufa cu 2 fire, alb la albastru/rosu-comanda inchis si alb/negru la gri/alb-comanda deschis.
    4. Cablul verde pentru ridicarea geamurilor odata cu inchiderea usilor, se leaga impreuna cu firul alb de pe modul, adica la comanda de inchidere descrisa mai sus.
    5. Cele 2 cabluri maro se leaga pe cele ale lampilor de sembalizare verde/negru si alb/negru dar care nu sunt pe mufa maro ci pe una galbena dupa cu se vede in foto.

    Restul cablurilor raman nelegate. Va urez succes si sper sa fie de ajutor.

    20171119_190835.jpg
     

Distribuie pagina asta