1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Inchidere centralizata la A6 C6 - yala / broasca usa - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de silvio, 30 Noi 2010.

  1. Daniell78

    Daniell78 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2018
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Audi A6, 2.0 tdi, CAG, 100kw, 2010
    Mulțumesc audi66, într-un final am reușit. Cel mai greu a fost cu protecția de plastic albă ce vine peste broască. Am spart jumătatea de jos, după care totul a mers va pe roate.
    Menționez că am căpătat un pic de îndemânare de la broască ușii spate dreapta, dar acolo este spațiu mult mai mare.
    După ce am curățat cele 2 motorașe din fiecare broască, am și eu acum funcțională închiderea centralizată!
    Vă mulțumesc pentru ajutor!
     
  2. ianculets

    ianculets 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2017
    Locație:
    Buzau/Ploiesti
    Masina:
    A6 C6 3.0TDi Avant /A̶4̶ ̶B̶8̶ / A̶3̶ ̶8̶L̶
    Salut
    De cateva saptamani se incuie portbagajul singur (nu face asta tot timpul). Las peste noapte masina descuiata iar dimineata il gasesc incuiat si nu il pot descuia din cheie .. doar de pe usa soferului.
    Se intampla numai cand NU incui masina, daca o incui si apoi o descui peste X timp este in regula
    Nu am erori pe diagnoza legate de inchidere. Masina in cauza este un A6 C6 Avant nonfacelift.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu am o retinere in a crede asta.
    Deci, descui masina, portbagajul e descuiat, ai probat sa il deschizi, deschizandu-se fara probleme si dimineata e incuiat ?

    Cand opresti motorul, inchizi usa si te duci in casa, nu inseamna ca ai lasat masina descuiata. Totul tine de selectia din MMI.
     
  4. ianculets

    ianculets 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2017
    Locație:
    Buzau/Ploiesti
    Masina:
    A6 C6 3.0TDi Avant /A̶4̶ ̶B̶8̶ / A̶3̶ ̶8̶L̶
    Uneori il gasesc incuiat alteori nu ... sincer nu am verificat daca este incuiat de cand opresc motorul.O sa ma uit maine.
    Setarile au ramas aceleasi de cand am cumparat masina.
     
    Ultima editare: 6 Iul 2020
  5. Marin Luculescu

    Marin Luculescu 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2017
    Locație:
    Italia / Neamț
    Masina:
    A6 C6 4F 2.0BLB
    Salutare dragi colegi de cerculețe,

    Am o întrebare pe care o adresez tuturor celor care au vrut și poate au și reușit, să aibă ceva mai "altfel" pe mașină.

    Am intenția de a "duplica" comanda de închidere a portierelor spate (childproof lock) ce se află pe portiera șofer (LHD), copiind această comandă și pe portiera dreapta față, evident cu montarea unei fețe de portiera tip RHD (sau mai pe scurt "de Anglia").

    Pentru aplicarea acestei idei am luat de pe o mașină volan dreapta mânerul cu toate butoanele, am refăcut cablajul făcând referire la schemele ElSA am legat totul, făcut codări pentru a accepta comanda de închidere a ușilor spate și din păcate ... nimic. Ba mai mult, am incercat și cu varianta de a coda acest molidul de pe ușa dreapta pentru RHD dar tot nimic.

    Poate cineva are vreo idee.

    La final, este vorba de o dublă comanda pe un singur pin (27/32 in cazul modulului driver) care ar trebui dublată pe modulul pasager.

    Foarte probabil funcția (deși activabila prin codări) nu poate să fie îndeplinită de acest modul. Mă gândeam să vin cu o înlocuire a modului de pe dreapta cu un modul de DRIVER, care sigur suportă funcția, daaaaaaar, cred că vor apărea conflicte de adrese.

    Mai departe, aș mai avea o întrebare la care nu aștept răspuns de genul "nu se poate" :)
    Înlocuirea eepromului care gestionează coduri de acces și log, ar rezolva problema CP-ului ? Când zic înlocuire mă refer la "transportarea" eepromului de pe modulul existent pe mașină și lipirea lui pe modulul "nou".

    Aștept cu încredere orice idee si / sau raspunsuri constructive. Multumesc.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pentru cei ce mai opteaza pentru yale AM, uitati un exemplu.

    Dezavantaje Blic :
    -nu are nici un fel de garnitura
    -microswitch-urile nu sunt invelite in mastic
    -circuitul si placa nu sunt protejate in niciun fel
    -cositoritul facut este o gluma proasta
    -nu exista cele 2 tampoane de cauciuc pentru o buna fixare a motoraselor

    Deja se vad urme clare de coroziune la pinii mufei si pinii unde vin incastrate cele 2 motorase.
    Nah, lipsa garniturii si a masticului.

    De functionat, functiona, dar se crease un joc atat de mare intre 2 rotite dintate incat se uita toata parcarea la masina cand o incuiam. Genera un sunet infiorator.

    Am luat o yala de SH de pe un A3 (are acelasi P/N ca pe C6) cu 8€, 2 motorase cu 10€ si dupa curatare, gresare si montare, functioneaza impecabil.
    Blic-ul l-am gasit montat pe masina, nu stiu de cat timp.

    Sus Blic, jos OE.

    upload_2022-8-4_15-37-16.jpeg
    upload_2022-8-4_15-37-58.jpeg
     
    NonoGe, turbo_diessel și seba18 apreciază asta.

Distribuie pagina asta