1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Inchidere centralizata la A6 C6 - yala / broasca usa - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de florinirimia, 26 Mai 2012.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Eu am o retinere in a crede asta.
    Deci, descui masina, portbagajul e descuiat, ai probat sa il deschizi, deschizandu-se fara probleme si dimineata e incuiat ?

    Cand opresti motorul, inchizi usa si te duci in casa, nu inseamna ca ai lasat masina descuiata. Totul tine de selectia din MMI.
     
  2. ianculets

    ianculets 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2017
    Locație:
    Buzau/Ploiesti
    Masina:
    A6 C6 3.0TDi Avant /A̶4̶ ̶B̶8̶ / A̶3̶ ̶8̶L̶
    Uneori il gasesc incuiat alteori nu ... sincer nu am verificat daca este incuiat de cand opresc motorul.O sa ma uit maine.
    Setarile au ramas aceleasi de cand am cumparat masina.
     
    Ultima editare: 6 Iul 2020
  3. Marin Luculescu

    Marin Luculescu 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2017
    Locație:
    Italia / Neamt
    Masina:
    A6 C6 4F 2.0BLB
    Salutare dragi colegi de cerculețe,

    Am o întrebare pe care o adresez tuturor celor care au vrut și poate au și reușit, să aibă ceva mai "altfel" pe mașină.

    Am intenția de a "duplica" comanda de închidere a portierelor spate (childproof lock) ce se află pe portiera șofer (LHD), copiind această comandă și pe portiera dreapta față, evident cu montarea unei fețe de portiera tip RHD (sau mai pe scurt "de Anglia").

    Pentru aplicarea acestei idei am luat de pe o mașină volan dreapta mânerul cu toate butoanele, am refăcut cablajul făcând referire la schemele ElSA am legat totul, făcut codări pentru a accepta comanda de închidere a ușilor spate și din păcate ... nimic. Ba mai mult, am incercat și cu varianta de a coda acest molidul de pe ușa dreapta pentru RHD dar tot nimic.

    Poate cineva are vreo idee.

    La final, este vorba de o dublă comanda pe un singur pin (27/32 in cazul modulului driver) care ar trebui dublată pe modulul pasager.

    Foarte probabil funcția (deși activabila prin codări) nu poate să fie îndeplinită de acest modul. Mă gândeam să vin cu o înlocuire a modului de pe dreapta cu un modul de DRIVER, care sigur suportă funcția, daaaaaaar, cred că vor apărea conflicte de adrese.

    Mai departe, aș mai avea o întrebare la care nu aștept răspuns de genul "nu se poate" :)
    Înlocuirea eepromului care gestionează coduri de acces și log, ar rezolva problema CP-ului ? Când zic înlocuire mă refer la "transportarea" eepromului de pe modulul existent pe mașină și lipirea lui pe modulul "nou".

    Aștept cu încredere orice idee si / sau raspunsuri constructive. Multumesc.
     

Distribuie pagina asta