1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Indicator nivel combustibil - Litrometrul sau pompa din rezervor - Rezervor combustibil la A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de xaby69, 2 Apr 2008.

  1. xpLLLLL

    xpLLLLL 5th Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 2.5 TDI FULLLL, A4 2.0TDI CAGA 2009 143CP

    da`mi shi mie un pm te rog cu detalii de unde l`ai comandat !
     
  2. mircea_suba

    mircea_suba 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2008
    Locație:
    Deva
    Masina:
    audi a4 b8 2.0 tdi CAGA
    cum se scoate acel litrometru ca si eu am incercat sa-l scot azi si nu am reusit. are ceva cleme sau doar se trage de el.
     
  3. claubcc

    claubcc 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2008
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi a4 1.8l 125ps 97
    daca ai avea unul in fata ....ti-ai da seama cum e prins.......are o clema pe lateral cumva ....se apasa pe ea iar apoi se trage in sus(IESE RELATIV USOR DIN SUPORTUL ACELA).....(trebuie sa bagi un pic mana in rezervor )....
     
  4. mircea_tatomirescu 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9 tdi 66kw an 2001
    probleme cu sonda litrometrica

    salut! am si eu o problema cu sonda litrometrica are momente in care ceasul imi arata nivelul de motorina si momente in care nu afiseaza........sonda a fost schimbata este in garantie........am dus masina la porsche vest 2 care mi-au spus ca sonda este buna ceasul de asemenea si ca probleme ar fi cu martorul din bord si pentru asta trebuie schimbat tot bordul .... ma poate ajuta cineva cu o sugestie
     
    Ultima editare: 4 Feb 2009
  5. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Litrometrul asta la audi este cu plutitor cum sunt cele clasice,sau cum?Daca este cu plutitor trebuie verificat sa nu intre benzina in el.Asa am patit eu la dacia si i-am schimbat doar plutitorul(un butoias gol pe dinauntru)pentru ca se umpluse cu benzina.
     
  6. mircea_tatomirescu 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9 tdi 66kw an 2001
    eu spuneam de disel
     
  7. mircea_tatomirescu 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9 tdi 66kw an 2001
    intrebam de disel
     
  8. Darius-TM

    Darius-TM 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 1.6 110cp 95
    litrometru

     
  9. Radu Coman

    Radu Coman 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 ,2.0
    raspuns martor aprins in bord

    Martor portocaliu aprins in bord mai poate sa fie de la calitatea proasta a motorinei sau benzinei si va explic de ce : conducta care pleaca de la rezervorul principal intra intr un alt rezervor mai mic acolo este buba de fapt pentru ca in acel mic rezervor se afla un senzor .benzina sau motorina avand o calitate proasta la noi emana mai multe gaze care se acumuleaza in acel rezervor si activeaza acest senzor care la randul lui aprinde martorul in bord .
    La un test Vag -Com va aparea : sistem to rich ,tank full
    De fapt nu este o problema grava , in schimb trebuie sa cautati alta statie de alimentare , eu am un A4 2000cc benzina tip motor ALT si m am confruntat cu problema asta 5 luni ,nimeni nu stia de ce sta aprins , teste peste teste si nimic ,mai aveam putin si schimbam toate sondele .Raspunsul mi la dat un mecani de la Audi din Cehia care mi a explicat toata traeba.
    Din Romania am folosit toate tipuriile de benzina si doar cu cea de la Shell se stinge , acum nu stiu , incercati si voi
    Bafta
     
  10. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Ar incerca...da unde mai gasesti Shell in Romania ca eu nu am mai vazut?...au vandut tot si au plecat
     
  11. ZyKon 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 1.8T 2002
    Indicator nivel benzina

    Salut,

    Am si eu aceasi problema, va cer si parerea voastra, la mine acul de la benzina sta peste maxim, uneori isi revine la normal, alteori imi arata ca e sub nivelul de gol, la toate aceste modificari ale acului km de parcurs cu benzina din rezervor nu se modifica niciodata haotic, scad normal(cum o calcula computerul acest lucru) ba mai mult daca alimentez nr de km ramasi se modifica, cresc normal.
    Avertizarea pentru rezervor gol nu se aprinde cu indicatorul in pozitia gol.
    Cand nu este contactul pus acul ramane pozitionat undeva la maxim, ba la jumatatea, ori peste maxim.
    Cand pun contactul se aude cum lucreaza bobina cu pricina in bord "tac tac" si acul se loveste de capat (peste maxim).
    Inca nu am verificat nimic la ea.
    Voi ce parere aveti?
     
    Ultima editare: 3 Apr 2009
  12. by694bh

    by694bh Gold Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Ivrea(TO)-Baia Mare
    Masina:
    AUDI A4 2.0 ALT 2002
    este ceasul de vina eu l-am inlocuit dar pe urma l-am studiat mai bine si am observat un contact imperfect de sudura cu cositor de la cele 4 fire de la bobinele motorasului asa arata inainte[​IMG]acum merge bine
     
  13. alcaponezz 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    a4 1.6 adp
    am avut si eu probleme cu litrometrul .la mine de obicei arata ca nu am benzina deloc si mi se aprindea becul cu pompa.am desfacut la rezervor capacul unde este si pompa de benzina si am scos sonda afara.aici am canstatat ca nu face contact lamela pe o placuta de cablaj.am indoito putin sa faca contact si acum marge ca noua.plutitorul nu se poate sparge pentru ca estedin material plin.
     
  14. ZyKon 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 1.8T 2002
    Astazi de dimineata cand am pornit pana la serviciu, se auzea in spate de la rezervor, exact unde e pompa o vuiala, tziuiala nush cum sa o descriu, nu era un zgomot continuu, ci se repeta la interval de 30 sec, cu aceasi tonalitate, daca am timp astazi o sa desfac capacul acela sa vad despre ce este vorba.
     
  15. ZyKon 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 1.8T 2002
    1. Am vrut sa desfac aseara capacele de la rezervor, cele de sub canapeaua din spate si surpriza, sub ele, totul este sigilat intr-un carton, un soi de plastic ceva,adica nu se vede pompa nimik, ce trebuie sa sa fac?
    sa ma apuc sa deteriorez pana ajung la firele cu pricina?
    2. Am mai observat ceva, cand rezervorul se apropie si este sub jumatate imi indica corect.
    3. Mai este acel vajait doar dimineata (pana la munca) tot de la pompa se aude, ce inseamana daca stiti?
     
  16. by694bh

    by694bh Gold Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Ivrea(TO)-Baia Mare
    Masina:
    AUDI A4 2.0 ALT 2002
    despre zgomot nu stiu ce sa zic dardespre indicator ar trebui sa-l schimbi ptr ca el este de vina cum am scris mai sus eu aveam acelasi ticait la oprirea motorului si ceasul raminea haotic inter plin si max dar comp de bord imi dadea corect citi km pot parcurge cu benzina din rezervor .am gasit un bord la mina dezmembrari l-am desfacut si am luat ceasul ,l-am pus in locul celui pe care-l aveam eu si de atunci funct perfect am lasat sa vad chiar unde-mi semnalizeaza rezerva de benzina si cind a ajuns pe 50km acul era pe a 2a linie rosie decisfatul meu este sa nu umbli pe la rezervor daca km de parcurs sint indicati corect ci sa cauti un bord de la modelul tau de audi (chiar si diesel deoarece este diferit doar turometrul care nu te intereseaza)
    il desfaci si schimbi ceasul cam aceeasi problema are si cel de la temperatura am sa pun si niste poze daca va fi nevoie de mai multe explicatii:beerchug:
     
  17. ZyKon 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 1.8T 2002
    Conector electric pompa benzina

    Cine poate sa-mi spuna cum se scoate mufa cu fire din soclu, are vreun clips ceva, am tras de ea cat am putut si nimik.
     
  18. mircea_suba

    mircea_suba 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2008
    Locație:
    Deva
    Masina:
    audi a4 b8 2.0 tdi CAGA
    la mine la b 5 nu avea nimic doar trebuia sa tragi mai tare de mufa. daca nui merge incearca sa bagi o surubelnita dreapta intre mufa si capac si sa fortezi.
     
  19. ZyKon 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 1.8T 2002
    Nu merge cu surubelnita normala trebuie ceva la 90grade sa faci parghie, e locul stramt. sper sa nu aiba nici un clips.
     
  20. by694bh

    by694bh Gold Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Ivrea(TO)-Baia Mare
    Masina:
    AUDI A4 2.0 ALT 2002
    are un clips aici unde e sageata rosie
     

Distribuie pagina asta