1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare 2.0 TDI motor Pumpe Duse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de SIERRA, 13 Iul 2009.

  1. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    Este adevărat, într-adevăr spațiul este destul de limitat in zona aceea și necesită o oarecare dexteritate și experiență pentru a putea demonta cablajul aferent chiulasei ( dacă pot spune așa) Plus că trebuie atenție la poziționarea și strângerea in chiulasa în partea din spate a acestuia.
     
  2. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Ca sa poata fi introdus fara a fi crapat trebuie cablaj nou ,la cele sh plasticul e casant si se crapa
     
  3. Singeorzan florin

    Singeorzan florin 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    Bistrița-Năsăud
    Masina:
    Audi a6 2.0 2008 cod bre
    Salutare,
    După cum am zis mai sus am găsit cablaj și mi-a si venit numai ca, cred ca nu au scule sa il demonteze si au cam zgâriat piulita ce fixează cablajul. Mi-am facut o cheie sa pun piulita de pe al meu cum trebuie. Incă ceva: se scoate se înlocuiește cu celălalt și gata sau ... ?
     
  4. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Cum a spus si @EEXCALADE, sansele sunt mici sa l inlocuiesti cu unul second"copt"care este casant.
    Trebuie indoit destul de mult sa l poti baga. Daca reusesti altceva nu ai de facut, poti doar sa intaresti contactele din mufe cu ocazia asta.
     
  5. Singeorzan florin

    Singeorzan florin 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    Bistrița-Năsăud
    Masina:
    Audi a6 2.0 2008 cod bre
    Am reușit să schimb cablajul si oringurile la injectoare, dar am o problema la injectoare ,cel putin asa cred ,arcurile ce vin pe injectoare nu mai stau fixate pe injectoare,dacă prinde de el se iau jos ,funcționează și asa in parametri ?sau ar trebui sa schimb injectoarele...
     
  6. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Sau rupt sigurantele care tineau arcurile/poti sa le folosesti si asa dar nu e ortodox.
    Cel mai bine cauta 4 inj.stricate si inlocuiesti sigurantele.
     
  7. letkuteb

    letkuteb 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2016
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    A4 B7 AVANT 2.0tdi BRD 170CP
    Salutare,
    Trebuie sa schimb cablajul injectoarelor de pe masina. Este vreo diferenta intre cablaje in functie de producatorul injectoarelor ?

    Am gasit cablaj dar vanzatorul ma intreaba daca am injectoare siemens sau continental, a zis ca difera cablul, de aceea am intrebat sa vad daca difera ai cablul in functie de injectoarele montate.
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Oct 2017
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    letkuteb nu te supara dar tu esti praf la mecanica si vanzatorul este mai prost decat prevede legea. :) Fugi cat mai departe de el si de prostia lui din cap. Injectoarele Siemens nu mai exista pentru ca divizia de injectoare a fabricii Siemens a fost cumparata de catre Continental si in consecinta este acelasi producator acum si cablajul este identic la motoarele de 170 cp. Tu comanda ce ai pe masina sau codul revizuit. Nu intreba ce inseamna cod revizuit ca am scris pe forum de ne-am plictisit. Bafta ca ai mare nevoie.
     
  9. letkuteb

    letkuteb 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2016
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    A4 B7 AVANT 2.0tdi BRD 170CP
    Stai linistit ca nu ma supar, dar praf la mecanica nu sunt, cam hazardata acuzarea, suntem pe forum sa ne ajutam nu sa ne insultam. Am intrebat pentru ca nu stiam daca difera cablajul, nu am dat cu parul in cap nimanui. Imi cer scuze daca am suparat pe cineva de pe acest forum.


    Sent from my HTC Desire 828 using Tapatalk
     
    BogdanM1977 și Cypryan apreciază asta.
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In loc sa zici multumesc, sa o iei ca atare si sa bagi la cap ce spun pentru ca tu iti luai o mare teapa comentezi aiurea si inutil. Comentarii ca cel mentionat de tine ma fac sa nu va spun nimic si sa va sterg prostiile scrise fara sa va ofer explicatii. Sa-mi fie invatara de minte data viitoare si nu va mai spun nimic ca sa faceti voi ce vreti si cum considerati de cuviinta. Ar trebui sa sterg ultimele mesaje pentru ca imi racesc gura de pomana (efumestic vorbind) si imi tocesc degetele pe tastatura inutil la modul serios. Pacat.
     
    Luygy79 și letkuteb apreciază asta.
  11. letkuteb

    letkuteb 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2016
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    A4 B7 AVANT 2.0tdi BRD 170CP
    Apreciez sinceritatea, am apelat la acest forum tocmai pentru a ma informa corect, nu toti suntem specialisti.

    Sent from my HTC Desire 828 using Tapatalk
     
  12. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    letkuteb moderatorul Cristi are dreptate....s-a scris pe acest forum de iti obosesc ochii daca stai sa citesti, dar - comoditatea si neinformarea costa. Inainte de a intreba, de a posta pe forum haide sa citim un pic ce au scris unii si altii. Nu de alta dar aflam informatii si ocolim anumite probleme mai grave. Moderatorul Cristi a vrut sa te ajute - este bine intentionat chiar daca uneori limbajul este mai taios si direct.....acum acesta, nu este un forum matrimonial sau de poezie. Intrebam aici, postam probleme, evitam greseli si da, ne ajutam unii pe altii - chiar daca uneori doare - stii ....e ca scatoalca dupa ceafa primita de ucenic de la mester. Oricum fara sa ofensez pe nimeni, daca te crezi mester si atotstiutor da-l dracului de forum si repara-ti masina asa cum stii tu mai bine. Daca ai dubii si eziti accepta si mustruluiala lectiei neinvatate.
     
  13. letkuteb

    letkuteb 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2016
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    A4 B7 AVANT 2.0tdi BRD 170CP
    mariano, nu ma cred mester si nici nu ma dau, sfaturile lui cristi sunt binevenite, chiar daca tonul e mai taios, asta e, incerc sa invat cat mai multe, sfaturile sunt binevenite.
    Numai bine[emoji16]

    Sent from my HTC Desire 828 using Tapatalk
     
  14. energy82

    energy82 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2009
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    AUDI A4 B8 multitronic S4 look,A4 B7 2.0tdi BPW S-Line
    Am o problema ciudata la care nu-i dau de cap. Motor 2.0 cod BPW, intre 1400-1800 ture in sarcina masina tremura, vibreaza puternic. Puterea e scazuta iar consumul este marit. Erori nu sunt, doar ca am sesizat o anomalie in plaja asta de turatii, injectorul 1 se duce pana la valoarea de -1,90, iar restul fluctueaza relativ ok, -0,50/0,40/0,60. injectoarele au fost duse la verificat si "reparat" insa am ceva dubii leagte de aceste reparatii. Problema apare cand motorul atinge temp de 75 grade. iar consumul per/h creste de la 0,6 la 0,8-1,0 L. Daca s-a mai lovit cineva de o speta asa si imi poate da o informatie. Multumesc !
     
  15. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Tot la injectoare ma gandesc!!
     
    mariano apreciază asta.
  16. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    La ralanti valorile pe grupul 013 cum sunt?
     
  17. Dan_co 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2017
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant, 2.0TDI 170 CP, BRD, 2008
    Salutari din nou,
    Desi mai multa lume a pus aceasta intrebare, nu am vazut sa raspunda cineva concret: injectoarele cu terminatia T sau TX se defecteaza la fel de usor ca si cele cu terminatia M sau frecventa e mai mica ? Sau cu alte cuvinte, daca cele Siemens s-ar mai produce, care ar fi diferenta intre ele si cele produse de Continental ?

    P.S.:

    Sper sa nu imi raspundeti ca cei de la Continental au preluat Siemens etc., ci daca au adus ceva imbunatatiri injectoarelor, mai exact partii electrice. Multumesc!
     
  18. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Si cele noi Continental se strica la fel ca cele vechi Siemens
     
  19. stormhold 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI BLB, 2005
    Injectoarele de pe BLB, BRE se pot reconditiona sau nu? Din tot ce am citit pot spune ca nu sunt lamurit cu aceasta problema. La intrebarea de aici, acea firma din Bacau a raspuns ca se repara (cel putin asa inteleg eu). La fel, colegul mariano spunea pe pagina anterioara ca se repara (daca nu am inteles eu gresit). Multumesc!
     
  20. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Buzau nu Bacau si da se reconditioneaza
     
    stormhold apreciază asta.

Distribuie pagina asta