1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare 2.0 TDI motor Pumpe Duse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de SIERRA, 13 Iul 2009.

  1. Adriian91

    Adriian91 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2018
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    A4 b7 Avant 2.0Tdi, BRD 2007
    Mersi. Am sa ii fac test de compresie. Acum am am măsurat si rezistenta la cablaje, toate au aceeasi parametri (00,9 ohm). O întrebare, de ce trebuia sa fac rocada cu injectorul 3 ? stiind totusi ordinea de injecție 1 3 4 2
     
  2. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Pentru ca 1 se compenseaza cu 3 si posibil ca problema sa fie la 3 nu la 1.
    Injectorul 3 ce valoare are ?
     
    Ultima editare: 6 Feb 2019
  3. Adriian91

    Adriian91 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2018
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    A4 b7 Avant 2.0Tdi, BRD 2007
    Avea cand -2, cand -1
     
  4. Adriian91

    Adriian91 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2018
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    A4 b7 Avant 2.0Tdi, BRD 2007
    Am fost la 3 service -uri (ultimul specializat pe VAG) si mi-au zis ca nu se poate face test de compresie la motorul asta (are bujiile sub capac lângă injectoare); vor sa meargă la ghici si sa imi desfacă motorul, am alte solutii?
     
  5. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Am facut test de compresie la bkd,bre,blb ...Trebuie doar sa ai scula potrivita .:)
     
    corsarul, blue19, Adriian91 și încă o persoană apreciază asta.
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, sa schimbi mecanicul.
     
    Adriian91 și mariano apreciază asta.
  7. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    Bravo Cristi! Subscriu! Pana la urma iti poti face si un manometru simplu si eficient, folosind un corp de bujie incandescenta. Dorinta, rabdare si cat de cat, pricepere....
     
  8. Savu daniel

    Savu daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mar 2019
    Locație:
    Rupea
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 2007
    Salut,
    De curând m-a lăsat un injector la audi A4 B7 cod BRD 170 cp. Injectorul meu are codul 073M la sfarsit Pot sa îl înlocuiesc cu altul ce are codul 073T la sfarsit ? Mulțumesc.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu.
     
    Savu daniel apreciază asta.
  10. Savu daniel

    Savu daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mar 2019
    Locație:
    Rupea
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 2007
    trebuie sa le schimb pe toate 4 ? Sa le pun pe toate cu codul 073T se va simți diferența in sensul ca mașina sa nu mai funcționeze la parametri normali !?
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Intai cauta sa-l repari. Daca nu poti sa-l repari, cauti cu acelasi cod in buna conditie. Nu le schimbi pe toate 4 cu alte coduri ci cu acelasi cod care il ai pe masina.
     
  12. Savu daniel

    Savu daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mar 2019
    Locație:
    Rupea
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 2007
    Ok mulțumesc
     
  13. Savu daniel

    Savu daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mar 2019
    Locație:
    Rupea
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 2007
    Salut

    Mai revin cu o întrebare către voi injectorul cu codul 073M in coada de pe un motor cu cu codul BMN tot de 170 cp 125 kw , se potrivește pe motor audi cu codul BRD , codul injectorului este același .
     
  14. Adriian91

    Adriian91 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2018
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    A4 b7 Avant 2.0Tdi, BRD 2007
    Savu daniel
    Da se potrivesc, poti sa le pui si pe cele cu T in coada pentru ca cele cu M nici nu le mai găsești la reprezentanță ( au fost primul model de injectoare de fabrica si au fost schimbate cu cele cu T). Poti pune injector cod 03G130073 T/M si de la vw sau skoda. De reparat din ce m-am interesat nu se poate pentru că sunt pentru motor cu 2 axe cu came, poate doar sa găsești sa le repari partea electrică asta depinde ce problema au ale tale.
     
  15. Savu daniel

    Savu daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mar 2019
    Locație:
    Rupea
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 2007
    Mulțumesc pt răspuns am reușit duminica sa o repar am schimbat injectorul tot cu același cod M am reușit sa îl găsesc și am schimbat si cablajul electric de pe ele iar acum totul este ok
     
  16. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    Din toate locațiile unde se repara injectoare, nu am gasit niciuna care sa declare sus si tare ca repara sau reconditioneaza injectoare pentru modelul cu doua axe cu came. Au spus, in marea majoritate ca mai bine iau din dezmembrari. Acum, evident nu iti trebuie multa minte pt a intelege ca second hand e o loterie. Iei acum si moare acasa, vorba zicalei....
    Sunt tare curios care este diferenta intre injectorul cu o prindere ( cel care se repara) si cel cu doua prinderi ( care nu se repara)....fizic facand exceptie prinderea, ochetul pe care intra surubul, seamana foarte bine, dar probabil interior sunt diferente semnificative.
    Cand ma voi hotara sa sacrific injectorul din debara, voi încerca sa il desfac cat mai profi si voi posta pentru informare clar cu explicatii piesele componente.
    Daca tot discutam si analizam, macar sa fie faptic.
     
    TalosCosmin și nucugheri apreciază asta.
  17. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Un.injector e piezo.
     
  18. KoneL 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2018
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A6 2.0 Tdi 2006
    Salut baieti. Detin un Audi A6 C6 2.0 TDI BRE, Multitronic 2007. Singura problema pe care o am la ea e ca odata ce temperatura atinge 60-70 grade Relantiul oscileaza, cade efectiv uneori si masina scoate un fum albastrui pe teava. Asta tine pret de cateva secunde si doar la relanti - stat pe loc. Din moment ce motorul se incalzeste la 90 grade nu se mai intampla nimic . Mentionez ca la pornire dimineata nu scoate fum, in mers nu scoate fum de niciun fel.

    Valorile la injectoare cu motorul in jur la 90 grade sunt aprox: 0,33 0,45 1,1 0,21.

    De la ce ar putea fi toata treabaa asta? Ajuta cu ceva daca voi schimba acele renumite Oringuri Bosch?

    Erori pe injectoare nu am, pe motor nici atat, consumul instant e 0,5-0,6 . Torsion value e reglat la -2.0

    Mersi.
     
  19. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Incearca sa schimbi oringurile si vezi ce se intampla. Sa schimbi si suruburile de prindere.
     
  20. Adrian Ionescu

    Adrian Ionescu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2019
    Locație:
    Gaesti , Dambovita
    Masina:
    Audi A6 C6 4F 2007 2.0 tdi BRF
    Buna ziua.
    Am avut un injector blocat 2.99 pe masina din profil, l-am schimbat cu unul SH, am facut reglajul de grade, acum au valori bune aproape de 0 dar de cand l-am schimbat a aparut o vibratie in sarcina de la 1700 la 2500 in plaja de cuplu maxim in trepte superioare 3, 4, 5, 6. Am incercat sa il codez dar nu am gasit pe VCDS si am auzit ca PD nu se codeaza. Stie cineva de la ce e si ce se poate face pentru ca ma dispera, trepideaza toata masina .
     

Distribuie pagina asta