1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare 2.0 TDI motor Pumpe Duse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de SIERRA, 13 Iul 2009.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    N-ai rezolvat nimic.

    Da-le jos pe toate si verifica-le pe banc. Totodata verifica si cablajul acestora.
     
  2. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Ce sa codezi? Nu ai pus acelasi cod?
     
  3. Adrian Ionescu

    Adrian Ionescu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2019
    Locație:
    Gaesti , Dambovita
    Masina:
    Audi A6 C6 4F 2007 2.0 tdi BRF
    Am pus acelasi cod, ma refeream la codare software dar am aflat ca se face doar la CR. Cablajul e bun, l-am verificat personal iar valorile sunt aproape de 0 toate. Masina trage foarte bine, nu da gram de fum. Am vorbit cu un inginer a spus ca asa se intampla cand injectorul pus are peste +- 50.000 km fata de celelalte si are alta uzura si ca nu am ce sa ii fac. Chiar daca le schimb intre ele e tot degeaba.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Lasa ce ai verificat cu VCDS.
    Ma repet, da-le jos pe toate si verifica-le pe banc.
    Lasa povestile cu “peste 50.000km” spuse de toti agaricii.
     
  5. Adrian Ionescu

    Adrian Ionescu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2019
    Locație:
    Gaesti , Dambovita
    Masina:
    Audi A6 C6 4F 2007 2.0 tdi BRF
    O sa merg sa fac testare pe banc. Eu am zis ca e injectorul pentru ca vibratia a aparut fix din momentul in care l-am schimbat. Repet, nu bate, nu are zgomot, trage bine, nu da fum, nu se simte in schimbator, e doar o vibratie intre 1.700 si 2.500 unde e cuplul maxim in carte, la accelerare. La mers constant se simte putin spre deloc. Se simte foarte rau in trepte de la 3 in sus inclusiv, in 1 si 2 se simte foarte putin.
     
  6. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Ia scoate mufa de la Egr si mergi cu ea. Mai vibreaza? Tampoanele de la motor le-ai verificat?
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tampoanele de la motor nu produc vibratii in mers.
    Eu am mers cu un tampon rupt din surub si facea probleme doar la ralanti.
     
    silvio apreciază asta.
  8. Adrian Ionescu

    Adrian Ionescu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2019
    Locație:
    Gaesti , Dambovita
    Masina:
    Audi A6 C6 4F 2007 2.0 tdi BRF
    Egr a fost dat jos si curatat acum 6 luni , iar tampoanele daca erau nu cred ca aveau plaja asta asa de fixa 1700-2500 , planetarele nu bat in viraje stranse
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Fa si un log in mers si posteaza-l in topicul dedicat.

    Nu mai astepta raspunsuri ca nu iti rezolva nimeni problema din fata PC-ului.
     
  10. Adrian Ionescu

    Adrian Ionescu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2019
    Locație:
    Gaesti , Dambovita
    Masina:
    Audi A6 C6 4F 2007 2.0 tdi BRF
    Dupa lungi cercetari si eliminari pe rand de posibile cauze a ramas saiba de foc pe care nu am schimbat-o odata cu injectorul , care nu mai are etanseitate si provoaca vibratiile . Am dat comanda de una noua.
     
  11. petri

    petri 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Sep 2012
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 Sline,2.0TDI ,140hp,blb,2006
    Salut,
    Ati auzit de curatare injectoare PD prin baie de ultrasunete ?
    A incercat cineva ? E ok sau e apa de ploaie? E mai ok decat un reconditionat ?
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai aia este singura modalitate care o practica toti.

    Asta se face la reconditionat, iti curata diuza cu ultrasunete si inlocuieste anumite piese din interiorul injectorului.

    Poti opta doar pentru curatare sau pentru reparatie (caz in care curatarea se face obligatoriu), ca altfel omul munceste degeaba si nu ti-ar mai da garantie.

    Daca dupa reconditionare/curatare diuza tot nu stropeste corect si are uzura sau s-a incercat curatarea ei prin introducerea a diferite obiecte in orificiile din varf, aceasta se inlocuieste.
     
    petri apreciază asta.
  13. petri

    petri 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Sep 2012
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 Sline,2.0TDI ,140hp,blb,2006
    Ok, Multumesc frumos
     
  14. petri

    petri 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Sep 2012
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 Sline,2.0TDI ,140hp,blb,2006
    Saut,
    La injectoarele PD se mai face adaptare dupa ce se monteaza ? ( intreb si daca montez injectoare SH si noi). Multumesc.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pentru PD nu, doar la CR.
     
  16. Florin117

    Florin117 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant S-Line BRD 2008
    Salut,
    Detin un Audi A4 B7 2.0 BRD, si am un injector defect. Am gasit set de 4 injectoare cu codul 03G130073S, dar pe masina am injectoare cu codul 03G130073T (si injectorul defect cu codul 03G130073D). Intrebarea mea acum daca este ok sa le pun pe cele 4 cu 073S in coada ?
     
  17. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Indicat ar fi sa iei tot cu T in coada, ala cu D nu prea are ce cauta acolo.
    Mai sunt si cele cu TX in coada,alea sunt varianta de recall.
    Cauta la dezmembrari ca sunt o gramada de BRD-uri de Anglia. Daca celelalte injectoare sunt ok , schimba-l doar pe cel defect.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    T - injector nou, fara piesa veche la schimb
    TX - injector uzat dar reconditionat, cu piesa veche la schimb

    Probabil Audi a renuntat la achizitia de injectoare noi pentru acest model si acum vinde doar TX, practic rodeaza injectoare uzate reconditionandu-le la producator si dupa puse la vanzare.
    Cum fiecare cumparator e nevoit sa dea piesa veche la schimb, acest lucru e infinit.
     
  19. Florin117

    Florin117 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant S-Line BRD 2008
    Pai si care este diferenta intre cele cu T si cele cu S? In afara ca au fost montate pe alte motoare ? Fizic pe masina sincer nu vad nici o diferenta momentan
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Alea cu T sunt de A3 8P cod motor BMN / BUY.

    Alea cu S sunt pentru VW Passat 2006-2011 (BMA, BKP, BVE, BEV).

    Pe BRD iti trebuie cu terminatia M (care a fost eliminata si inlocuita cu acelasi cod dar terminatia T).
    Deci, pui M sau T.

    Ce clarificare mai mare iti trebuie ?
    O piesa nu trebuie sa fie doar identic fizic, “pe afara”, ca sa fie compatibila.

    Cauta pe Google sa vezi cate componente exista intr-un injector, partea electronica, etc. si te lamuresti singur.

    Pune injectoare compatibile, repara-le pe ale tale si lasa “ocaziile” pentru altii.
     

Distribuie pagina asta