1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare 2.0 TDI motor Pumpe Duse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de SIERRA, 13 Iul 2009.

  1. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Sau pui S si cauti un tuner sa-ti refaca harta de injectie pentru noile injectoare :)
     
  2. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    --
    E prea mare bataia de cap si cheltuiala ajunge cat reconditionarea a 4 injectoare.
     
  3. Grigorescu Eugen 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2018
    Locație:
    Campina
    Masina:
    A3 Sline 2.0 BMN 2008 Quattro
    Salut! Este vorba despre motorul BMN.
    Rog un coleg dacă știe să îmi spună și mie procedura de reglare a șurubului care apasă pe injector. După strângere cu pistonul injectorului maxim apăsat cat se slăbește înapoi surubul?
    Mulțumesc.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Regleaza-le la 180 grade direct. Iti trebuie ceas comparator sau un raportor mecanic. Cine este un bun mecanic stie ce are de facut.
     
  5. Grigorescu Eugen 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2018
    Locație:
    Campina
    Masina:
    A3 Sline 2.0 BMN 2008 Quattro
    Mulțumesc Cristi.
    Am scule, am avut de a face cu mecanica dar nu știam valoarea.
    Am avut nenorocul sa mi se rupă clapeta de la tija swirl pe primul cilindru dinspre cutia de viteze, a ajuns in cilindru și pistonul cu camasa au daune care nu mai merita reparație. Am cumpărat motor fara injectoare și le voi transplanta pe ale mele.
    Voi trece și la galerie admisie din aluminiu fara clapete de BKD.

    Mulțumesc încă o dată pentru informații.
     
  6. gigel_78

    gigel_78 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Mar 2010
    Locație:
    Ploiesti - Germania
    Masina:
    audi A4 B7 an 2008 motor 2000 Diesel BPW. 6 Trepte
    Salut,
    Pentru cei care doresc sa reconditioneze injectoare PD la motor cod BPW se pot duce la Buzău. Ei le demontează, înainte de toate, îți face proba la ele pe banc să le vezi că sunt defecte, le schimba tot miezul din ele PD, apoi din nou le repune pe banc la probă și te cheamă sa vezi cum funcționează și apoi le remontează. Preț pe 4 injectoare cu demontatul + montajul aferent și reparația bineînțeles cu oringuri noi este de 450 pe bucata și garanție de 2 ani.
     
  7. blue19

    blue19 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2017
    Locație:
    Germania - Ohringen
    Masina:
    audi a4 avant,2.0tdi/170cp,2007
    Salutare,
    Vreau sa schimb oringurile la injectoare pe un motor BRD 170 cp, injector Siemens. Inainte de a le demonta îmi poate spune cineva dacă și acestea au si șaibe de cupru ? Ce am găsit eu ca set de reparatie are doar 3 oringuri de "cauciuc".
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este ca nu ai citit nimic din acest topic si nu numai ? Injectorul tau nu are niciun fel de saibe de cupru. Iti trebuie un extractor pentru a scoate injectorul de pe pozitie. Kit-ul pentru inlocuit o-ringuri se cumpara obligatoriu OE sau in cel mai rau caz marca Bosch. Ai mare grija la felul cum le reglezi ulterior, in ce mod faci asta si ce fel de scule folosesti pentru reglaj. S-a mai mentionat asta pe forum de zeci de ori pana acum. Nu mai intrebati ceva ce s-a discutat de "N" ori. O zi buna
     
  9. blue19

    blue19 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2017
    Locație:
    Germania - Ohringen
    Masina:
    audi a4 avant,2.0tdi/170cp,2007
    Am citit. Ele au fost deja curățate și montate dar motorul este mai zgomotos acum. Credeam ca mai este și saiba de foc care sa preseze la strângerea injectorului. Un injector are valoare aproape de 2 si la rece am oscilații la relanti. Acum am cumpărat alt set de o-ringuri. Ma gândesc ca poate la montaj a fost ciupit o-ringul sau au fost montate injectoarele cu cele vechi. Reglajul am înțeles ca se face tot la 180 grade.
     
  10. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    --
    Valoarea '2' este cu plus sau minus ? Daca e cu plus injector defect (aproape blocat), daca e cu minus, posibil o-ring (daca celelalte au valori sub 0.5).
    Ce inseamna curatate, ce anume le-ai facut ? La motorul asta, intr-adevar, se regleaza la 180.
     
  11. blue19

    blue19 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2017
    Locație:
    Germania - Ohringen
    Masina:
    audi a4 avant,2.0tdi/170cp,2007
    Plus 2 la rece. Am avut un injector blocat.A fost schimbat iar apoi calibrate si curatate toate 4 la un atelier. Valoarea cu 2 este pe cilindrul unde am avut injectorul blocat. Posibil sa fie dusa si axa cu came, tachet. Cand se incalzeste motorul este ok.
     
  12. blue19

    blue19 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2017
    Locație:
    Germania - Ohringen
    Masina:
    audi a4 avant,2.0tdi/170cp,2007
    Salutare,am scos injectorul cu probleme.Are o garnitura ciupita...poate ajuta si pe altcineva
     
  13. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    BACAU
    Masina:
    Passat CC 2.0 DSG 170 CP
    A fost ciupit in urma montajului incorect
     

Distribuie pagina asta