1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare 2.0 TDI motor Pumpe Duse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de SIERRA, 13 Iul 2009.

  1. allexutzu

    allexutzu Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    BMW 320d e90
    de ceva vreme a inceput sa se cam "scuture" si masina mea la relanti, mai ales cand e rece motorul...am pus vag-com-ul dar nu au variatii prea marii injectoarele, unul parca mai urca uneori spre -0,70 sau ceva in genul.si tare mi-e ca e pe duca :( daca stie cineva vreun aditiv bun care sa le mai prelungeasca viata, cat costa si de unde se poate achizitiona, mi-ar fi de mare ajutor! mentionez ca motorul e problematicul BRD de 170cp :| :respekt:
     
  2. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Cel mai bun aditiv de curatare injectoare de pe piata ii Metabond Megasel. Costa in jur de 80 ron si iti ajunge la cateva sute de litri de motorina. Pe l scrie exact si cantitatea de amestec.
     
  3. allexutzu

    allexutzu Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    BMW 320d e90
    merci mult!
     
  4. BVM 68 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2009
    Locație:
    ROMAN
    Masina:
    A4 ,B7 ,1,9 TDI BRB ,2007
    Salut tuturor nefericitilor, va sfatuiesc sa incercati si o oferta de pret si de la reprezentanta , s-ar putea sa il gasiti mai ieftin decat in alta parte....binenteles cu piesa la schimb ! Imi pare rau sa vad ca pacatoasele astea de injectoare Siemens fac probleme si la audi , speram ca nu sunt la fel de proaste ca cele de pe Passatul de 2.o tdi ,de care am avut si eu si am schimbat 2 bucati ,primul intr-un service, adus de ei si al doilea ca eram patit l-am luat din reprezentanta ca era mai ieftin cu 4 mil...
    incercarea moarte n-are ...un telefon e destul de usor de dat ..bafta si sper sa nu aveti nevoie ...!!
     
  5. Lajos farkas

    Lajos farkas 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI 170CP/350Nm, cod motor: BRD
    Salut, Multumita calitatii super a motorinei din tara asta lu' papura voda, ma adaug si eu pe lista celor cu un injector pauza.

    Intr-adevar, la reprezentanta e dincolo, "unde e mai ieftin" :)

    Una bucata injector piezo, 17milioane si un pic..
     
  6. allexutzu

    allexutzu Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    BMW 320d e90

    mda...tot BRD...e trist!:(
     
  7. Lajos farkas

    Lajos farkas 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI 170CP/350Nm, cod motor: BRD
    Buna..

    Am schimbat injectorul si nu-mi pare rau :))
    merge masina, o inviat cativa cai.. care erau numa mai mult magari..
    acuma merge masinuta de zboaaara :)
    :yahoo:
     
  8. allexutzu

    allexutzu Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    BMW 320d e90
    cum se manifesta injectorul tau? ce simptome avea masina? ca sa stiu daca e acelasi lucru ca la mine :( merci anticipat!
     
  9. betonel 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2007
    S-au dat injectoarele, nu mai am.
     
  10. Lajos farkas

    Lajos farkas 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI 170CP/350Nm, cod motor: BRD
    pai in primul rand, nu tragea cum trebuie.. dar cum mai aveam si ceva zgomot de turbo, si compensarile pe injectoare erau in limite normale (adica sub 1), credeam ca lipsa de putere de acolo se trage..

    Pana vineri cand s-a oprit in mers... a pornit inca o data.. si atat i-a fost..
    Deci, practic din senin.

    Calin mi-a mai reglat ceva pe injectoare (ceva cu compensare, nu ma pricep) ca era dereglag si cu injectorul asta nou, merge de rupe.. parca am alta masina...
    Consum sub 10 in oras.. sincer n-am vazut decat in zi de sarbatoare.. acuma am si sub 9 cateodata, cand merg finut.

    Deci, verificati reglajul injectoarelor....
     
  11. allexutzu

    allexutzu Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    BMW 320d e90
    am scanat masina si am remarcat urmatoarele: avand in vedere ca masina porneste greu la rece, pana ajunge motorul la peste 70 de grade are niste variatii la injectoare in jurul +- 1,5, oscileaza turatia intre 890-860rpm, masina balbaie urat de tot..si cam atat! dupa ce se incalzeste, pe la 80-90 de grade, injectoarele ajung la valori normale +- 0,3 0,4 uneori si mai mici, motorul nu mai balbaie asa urat, turatia variaza mai putin gen 880-870rpm, iar masina vibreaza mai aproape de normal, dar relativ mai tare decat atunci cand am luat-o cand era perfecta, mergea snur... mentionez ca sunt incepator in ale vag com-ului, am o interfata vag 912 achizitionata de curand, si valorile mai sus mentionate le-am luat din ENGINE, MEAS. BLOCKS, group 013 (daca gresesc corectati-ma)...am incercat sa ii modific relanti-ul si cantitatea de motorina injectata dar imi apare in loc de "LOGIN 11", "CODING II 11" si nu merge clasicul cod 12233, imi da eroare...ideea e ca mai am o skoda octavia 1 si la aia e afisat normal login 11 si merge si codul 12233 daca vreau sa modific ceva, dar merge perfect, nu are nevoie de ajustari:) multumesc anticipat pentru eventualele sfaturi! !
     
    Ultima editare: 1 Oct 2010
  12. betonel 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2007

    "Balbaitul" e clar ca e cauza a variatiilor injectoarelor. Faptul ca ai variatii la injectoare nu e neaparat cauza a injectoarelor defecte. Eu personal am avut probleme cu axul pompei de ulei si cu lantul/patina care o antreneaza.
    Incearca totusi un aditiv de curatare a injectoareor. Motorul ala e cea mai proasta alegere.
     
  13. allexutzu

    allexutzu Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    BMW 320d e90
    am curatat injectoarele cu solutie d-aia "diesel purge"...cu aparat profesional, etc...nicio schimbare!
     
  14. radu2000v 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 Avant 2.0TDI 2006 140HP BLB engine
    Sa nu ai probleme electrice sau de reglaj. Poate gasesti un meserias sa le demonteze si sa le regleze. Incearca sa cureti si contactele electrice.
     
  15. allexutzu

    allexutzu Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    BMW 320d e90
    contactele electrice le-am verificat, de demontat le-a demontat un service pentru ca le-am schimbat o-ringurile crezand ca din asta e buba, dar nu era asa..reglajul mi l-a facut mecanicul respectiv la 270 grade...nu cred ca e din aia..suspectez pompa de motorina. uneori dar rar, se "desfunda" ca sa zic asa, vibreaza muuult mai putin, motorul nu mai balbaie, merge altfel..talpa ii dau tot timpul, vede 4000rpm la ordinea zilei, deci nu merg subturat in niciun caz..
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Oct 2010
  16. xaby69

    xaby69 Gold Member

    Înscris:
    16 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 2.0i
    @allexutzu: Extras din Regulament: Este interzisa utilizarea functiei "Quote" la mesajul anterior, decat daca este citat partial mesajul cand se doreste sa se faca referire doar la o anumita parte din el.
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Oct 2010
  17. radu2000v 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 Avant 2.0TDI 2006 140HP BLB engine
    @allexutzu
    Motorul tau este in mod sigur PD (pompe-duse) (daca este din 2006) deci nu mai ai pompa de injectie. Poate ai probleme la axele cu came care antreneaza unitatile pompa-injector sau probleme de combustibil sau filtru de combustibil
    Ce cod motor ai ?
    Injectoarele sunt cu bobina sau piezo ?
     
  18. allexutzu

    allexutzu Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    BMW 320d e90
    cod motor BRD, injectoare siemens piezo-electrice...la injectoare nu cred ca sunt probleme.stiu ca astea se ard de obicei, adica au problema de natura electrica...m-am gandit sa schimb si filtrul de motorina dar nu am observat nicio diferenta cand mi l-a deconectat atunci cand am curatat injectoarele.. si nu cred ca e din el...pompa din rezervor poate fi pe duca...cel putin asa spun unii...pompa injector cum se verifica? la fel si aia din rezervor...? ideea e ca motorul balbaie urat cand trece temperatura de 55-60 grade pana pe la 70-80...in afara acestui interval nu balbaie asa urat, doar vibreaza ceva mai puternic decat normal...
     
    Ultima editare: 4 Oct 2010
  19. HUN 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2010
    Locație:
    vaslui
    Masina:
    a4 avant 2000tdi 2007
    salutare, are cineva cod motor la audi a4- BVA sau motor 2 qtr de 120 kw 163 hp?
     
  20. allexutzu

    allexutzu Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    BMW 320d e90
    pai BVA e codul motor pentru 2.0 tdi quattro de 163cp..
     

Distribuie pagina asta