1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare 2.0 TDI motor Pumpe Duse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de SIERRA, 13 Iul 2009.

  1. DjMarinik

    DjMarinik 5th Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2010
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    a4 1.9 tdi 131 cp, fabr 2004
    Buna seara.... daca vrea cineva sa fie mai clar ca sa inteleg si eu?Toate motoarele de 2.0 tdi sunt proaste indiferent de codul motorului si de cp?
     
  2. allexutzu

    allexutzu Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    BMW 320d e90
    ceva de genu..:)
     
  3. george

    george Gold Member

    Înscris:
    21 Feb 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    [quattro] - A4 B8.5 2013 & Q5 8R 2017
    @DjMarinik: eu am 2 A4 B7 ambele cu cod motor BPW si de 3 ani de cand il am pe primul din ele si pana acum nu am avut nici o problema. Eu recomand acest motor tuturor pentru ca este unul fiabil si fara probleme ;)
    Citeste in continuare forumul si o sa observi ca nu doar BPW este un motor reusit...

    @allexutzu : nu cred ca din raspunsul tau poate intelege lumea ca motorul BPW este unul fara probleme asa ca decat sa raspunzi ca in postul precedent mai bine te abtii ;)
     
  4. allexutzu

    allexutzu Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    BMW 320d e90
    am zis "ceva de genu" tocmai pentru a nu generaliza...mai sunt si exceptii, poate anumite stocuri au iesit mai bine, sau cele cu codul BPW cum e a ta sunt mai reusite, dar in general motoarele astea de 2.0 sunt vai de mama lor...si cunosc doar eu vreo 5-6 posesori de motoare de acest tip, cu diferite coduri BLB, BKD, BRD, BKP, etc..si toate au avut si au probleme, diverse...oricum daca te duci in orice service cu mecanici mai vechi in meserie toti vor spune ca acest motor e cel mai prost facut de VAG..
     
    FMY apreciază asta.
  5. trachul 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2010
    Locație:
    Slobozia
    Masina:
    A4 B7

    ... si vine unul ca mine si iti spune ca are si el probleme...
     
  6. allexutzu

    allexutzu Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    BMW 320d e90
    mda...se pare ca toate tdi-urile de 2.0 au probleme indiferent de coduri...asadar domnule george esti printre putinii norocosi... sa zicem..
     
  7. DjMarinik

    DjMarinik 5th Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2010
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    a4 1.9 tdi 131 cp, fabr 2004
    Va multumesc tuturor pentru raspunsuri...am cerut ajutor pt ca vreau sa-mi iau o masina care mi-a placut si are acest motor dar inca nu stiu ce cod motor are.Va multumesc inca o data.
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si eu am masina din profil comandata in Germania in 2007 si cumparata in 2008 de noua 0 km (motor Pumpe Duse) si acum am 65 000 km si nu am / am avut nici o problema cu injectoarele si nici

    cu alte componente ale motorului sau caroseriei. Mi s-a mai ars si mie un bec, consuma putin ulei intre schimburi dar nu este o masina proasta, din contra. Din milioane de masini produse si echipate cu

    motorizare de 2.0 TDI exista si o marja luata in considerare de producator pentru anumite defectiuni. Dar asta nu inseamna, sau sa generalizam, ca toate motorizarile 2.0 TDI sunt o problema.


    O seara buna
     
    Ultima editare: 10 Ian 2011
  9. allexutzu

    allexutzu Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    BMW 320d e90
    cam dupa 100.000km incep sa se uzeze bine diverse componente ale acestui motor, de parca ar fi din pamant facut...pana acolo nu prea sunt probleme,asa arata statisticile...
     
  10. pgm 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2009
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0 tdi 2007
    Al meu are 181.000 km, cod BPW si inca nici o problema la motor, asa ca treaba cu 100.000 km cam cade. Cel putin in cazul meu:).
     
  11. trandy

    trandy 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6 3.0 tdi
    nu este obligatoriu sa cada la 100 000 de km, doar ca motoare 2.0 tdi au un ciclu de functionare putin mai sensibil, daca nu ii schimbi uleuiul la timp, daca filtru de aer este murdar si nu este schimbat, daca mergi cu el sub turat, daca motorina este proasta. am un prieten care are o octavia 2.0 tdi din 2006. are 180 000 de km, a avut doar o pb cu turbina, darin rest nu a avut. doar ca odata la 2 3 schimburi de ulei dupa c motorul a trecut de 100 000 km i-am dat baia jos si am spalat motorul. nu este o operatiune f grea. la motoarele de 2.0 mai ai pb cu suruburile si oringurile de la injectoare. si folosirea unui ulei mai de calitate cu un schim la maxim 10 000 km.
     
  12. pgm 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2009
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0 tdi 2007
    Eu folosesc ulei Castrol slx professional powerflow longlife III 5w-30 si il schimb la 15.000 km el fiind garantat 30.000 km si alimentez cu efix. Vezi in filmulet de ce.:)
    http://www.youtube.com/watch?v=JnWi0CDCfm4
     
  13. trandy

    trandy 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6 3.0 tdi
    da intradevar el este garantat 30 000 de km, dar nu in ro, pb este ca in romania praful este putin mai ciudat, contine silicati. care trec prin filtu de aer si ajunge fix in ulei. de aceea uleiul din romania dupa ce este folosit este mult mai negru decat uleiul unei masini care ruleaza in germania sau anglia.poti sa il ti si 15 000 de km daca mergi cu masina f mult extra urban, si schimbi filtru de aer macar la 7 mii daca nu mai des
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Ian 2011
  14. allexutzu

    allexutzu Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    BMW 320d e90
    tot efix bag si eu...si tot la 15.000 schimb uleiul si toate filtrele. nu am patit-o cu injectoarele deocamdata si sper sa nici n-o patesc.... nu am decat 16.000km facuti cu masina..
     
  15. minooo 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2011
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    Audi A4 2004
    Deci pana la urma unde se gasesc injectoare ieftine, in afara de mesaj privat :)
    Pe fata asa, stiti careva?
     
  16. Lajos farkas

    Lajos farkas 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI 170CP/350Nm, cod motor: BRD
    La reprezentanta... dau si la schimb, cu piesa defecta asa ajunge la jumate de pret....
     
  17. TDK

    TDK 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2008
    Locație:
    prin zona!
    Masina:
    audi A4
    a4 2.0 tdi 125kw 86000 km mi-a cazut al doilea injector :((
    primul a cazut anul trecut aveam cam 79-80000 km
     
  18. allexutzu

    allexutzu Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    BMW 320d e90
    e B7 sau B8? si e vorba despre perechea lui sau altul la intamplare? ce simptome avea masina inainte de a ceda?
     
    Ultima editare: 28 Mar 2011
  19. Lajos farkas

    Lajos farkas 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI 170CP/350Nm, cod motor: BRD
    cod motor?
     
  20. TDK

    TDK 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2008
    Locație:
    prin zona!
    Masina:
    audi A4
    cod motor BRD, fabricatie decembrie 2006, primul injector s-a dus in august anul trecut. am vb la service, am dat comanda- 2600 lei :(
    eram in mers mergeam la tg mures, si am ramas in Bicaz in mijlocul muntilor. S-a oprit masina si nu a mai vrut sa plece.
    Injectorul este Bosch.
    simptome.....nu stiu.
    La service mi-a dat eroare la 'releul principal' ?!?!
    si mi-a zis ca este injectorul A, altul, nu e tot ala de anul trecut.
     
    Ultima editare: 28 Mar 2011

Distribuie pagina asta