1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare motor 2.7 si 3.0 TDI - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de radu35, 6 Apr 2011.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sunt ok pentru masina ta. Le-ai codat cu VCDS ?
    Normal, cand iti tremura din cauza injectoarelor, iti fluctueaza putin si ralantiul, este cazul tau ?
     
  2. ExcesDude

    ExcesDude 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2010
    Locație:
    Bruxelles
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 2006 Quattro Full
    De codat le-am codat in vcds cu noul cod IMA am verificat și astăzi încă o data sa văd dacă sunt bine codate și totul e ok. Problema este ca îmi fluctuează relantiul mai ales când bag in raport viteza fluctuează, la relanti totul ok.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pune pozele cu valorile din VCDS cu presiunea in rampa si ce te mai intereseaza si maine pun VCDS-ul pe masina mea sa le comparam ca avem acelasi motor.

    Deci tie iti vibreaza doar pe D si R, nu si la ralanti pe N.

    Fa si o filmare sa vedem cum fluctueaza ralantiul cand schimbi din N in D.
     
  4. ExcesDude

    ExcesDude 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2010
    Locație:
    Bruxelles
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 2006 Quattro Full
    Salutare, revin cu INFO referitor la mașina, problema cu fluctuația am rezolvat-o pe partea dreapta injectoarele 4-5-6 le-am strâns din nou pentru ca prima data le-am strâns la 8 NM + 180 grade doar ca eu le-am strâns la 8 NM și vreo 45 de grade așa ca am restrâns totul la 19 NM fără nici un grad in plus și de atunci nu mai fluctuează când bag in R sau D deci sper sa fie rezolvată încă nu am avut timp sa fac poze cu parametrii injectoarelor o sa revin.
    Așa astăzi am sesizat după ce am stat mult cu mașina la relantiu și ieri și astăzi, după ce am plecat la drum cu ea a început sa scoată fum albăstrui. Care ar fi cauzele fumului, a făcut exact ca și cu injectoarele vechi doar ca sa oprit după Maxim 30 secunde și la următoarea pornire nu a mai scos gram de fum, ma gândeam ca poate sa fie din cauza ca am uleiul peste limita ? In alta ordine de idei vroiam da văd dacă este normal sa scoată fum după ce sta o perioada îndelungată la relanti normal nu ar trebui sa scoată deloc. Va mulțumesc in avans.
    Îmi cer scuze adminilor și moderatorilor pentru poluarea topicului după ce rezolv problema puteți sa ștergeți ce este inutil. Va mulțumesc!
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu, nu e normal sa scoata fum.
     
  6. ExcesDude

    ExcesDude 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2010
    Locație:
    Bruxelles
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 2006 Quattro Full
    Atunci care af fi cauza? Ca nu mai știu ce sa mai fac cu ea e fum de culoare albastra erorii nu am in vcds, ceea ce îmi este teama mai tare e sa nu fi schimbată injectoarele degeaba. Dacă aveți vreo soluție ce ar mai trebui sa verific va rog sa îmi spune-ți cât mai sunt prin România ca sa pot sa o repar ca apoi trebuie sa plec la drum cu ea. Mulțumesc in avans.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Desfaci cele 3 piulite si scoti partea de evacuare de pe turbina, pornesti masina si o accelerezi peste 2500 rpm. Vezi daca apar urme de ulei acolo.
    Daca se umezeste, este inceput de sfarsit al turbinei.
     
  8. ExcesDude

    ExcesDude 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2010
    Locație:
    Bruxelles
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 2006 Quattro Full
    Salutare tuturor din nou, revin cu INFO referitor la problemele care le am.
    1. Astăzi am avut ceva treaba cu mașina in oraș și am observat cu nu am scăpat de fluctuațiile când bag mașina in viteza mai ales in R am făcut un video la cum fluctuează și am filmat și cum se comporta injectoarele pe canalele 13- 14 am doua video și niște poze pe canalele 72-77 am citit ca acele valori apar de-abia după 1000 de km parcurși.
    2. Problema fum, am inspectat ieri turbina și am observat pe partea stânga a turbine cea cu filtru de aer este plin de ulei așa ca m-am pus sa verific și uleiul care a fost peste nivel am extras aproximativ 1,7 litri ( uleiul este același de la injectoarele vechi și după calculele mele am acumulat cei 1,7 litri in 3200km atunci am schimbat uleiul) după ce am extras ce 1,7 litri de ulei am dat o tura cu mașina nici gram de fum nu a scos. Atașez mai jos o serie de poze. Va mulțumesc mult.



    Propuneți sa schimb acuma uleiul sau sa mai aștept pana identific problema cu fluctuațiile. Mulțumesc!
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Schimba uleiul de urgenta.
     
  10. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    ExcesDude, cam greu sa ai o functionare corecta a injectoarelor, cu vechile valori de calibrare pentru 3,4,5 si 6.
     
  11. ExcesDude

    ExcesDude 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2010
    Locație:
    Bruxelles
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 2006 Quattro Full
    Salut, din câte am citit pe internet noile valori o sa apăra după 1000 de km momentan nu am ajuns sa fac 1000 de km.
    Dacă te referi la calibrarea injectoarelor din vcds le-am codat și reverificat, am trimis astăzi un email la cei din Germania referitor la problemele mele, încă ceva apropo de parametri pe canalele 13-14 sunt ok din punctul vostru de vedere?
    Am reușit da fac schimbul de ulei la motor și după ce am recalculat totul la sânge m-am înșelat ca aveam 1,7 litri ulei in plus, după ce am calculat mi-a dat 800 ml in plus se pare ca am scos eu mai mult decât trebuia.
    Va mulțumesc tuturor pentru ajutor!
     
  12. taz quattro

    taz quattro 6th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2011
    Locație:
    Constanța / Aosta - Italia
    Masina:
    A6 C6 3.0tdi Quattro 165 kw/ex A6 C6 3.0tdi quattro 166 kw sline pachet s6/ex. A4 B6 2.5tdi quattro
    Tot citind acest thread am facut si eu o scanare la valorile de la injectoare . ce parere aveti ? Multumesc

    --------------------------------------------------------------------------------
    --------------------------------------------------------------------------------


    Address 01: Engine (4F0 910 402 L)

    10:19:40 Group 013: Idle Stabilization Cyl. 1-3 (Injection Quantity Deviation)
    -0.33 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
    0.99 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
    -0.05 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3


    10:19:40 Group 014: Idle Stabilization Cyl. 4-6 (Injection Quantity Deviation)
    0.42 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
    -0.24 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
    -0.71 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4


    --------------------------------------------------------------------------------
    --------------------------------------------------------------------------------


    Address 01: Engine (4F0 910 402 L)

    10:20:39 Group 073: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 2
    0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
    6.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
    0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3


    10:20:39 Group 074: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 3
    -2.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
    0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
    0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3


    10:20:39 Group 072: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 1
    -10.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
    0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
    0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3


    --------------------------------------------------------------------------------
    --------------------------------------------------------------------------------


    Address 01: Engine (4F0 910 402 L)

    10:21:03 Group 075: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 4
    8.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
    4.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
    4.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3


    10:21:03 Group 076: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 5
    -8.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
    -4.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
    -4.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3


    10:21:03 Group 077: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 6
    -10.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
    0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
    0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3
     
  13. Leuca

    Leuca 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2017
    Locație:
    Bordeaux
    Masina:
    Audi a6 3.0 tdi CLAB ,manual
    Salut colegi,
    In luna iunie mi-am cumparat un A6 C6 3.0 tdi CDYA cu probleme la injectoare. Mai exact doua injectoare scapau motorina si unul sufla (se auzea cum sufla. Am fost la mecanic a schimbat o-ringurile si cele 2 garnituri la toate injectoarele dupa care nu a mai suflat si nu mai scapau motorina injectoarele. Nu am oscilatii la turometru, nu scoate fum, nivelul de ulei este mereu acelasi insa tot timpul am un vibrat foarte mic in masina pe care il simt doar in podea si volan. Voi lasa si valorile injectoarelor, sa va dati o parere, pentru ca mi se par putin bizare .
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu sunt bizare deloc. Ai valori aproape perfecte.
     
  15. Dumitru Ionut Madalin

    Dumitru Ionut Madalin 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 2013-3.0tdi cdu
    Posibil sa ai un tampon motor moale, poate ti-a curs motorina/ulei pe el si de aici si vibrația! Eu unul asa am patit!
     
  16. Leuca

    Leuca 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2017
    Locație:
    Bordeaux
    Masina:
    Audi a6 3.0 tdi CLAB ,manual
    Mersi audi66 , aveam o teama cu injectoarele astea acum sunt mai linistit.
    Dumitru mersi de pont , sambata sunt liber si voi da o fuga la service pentru verificat tampoane
     
  17. Stefan cosac 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 3.0d 2006
    Buna ziua,
    De 4 luni am cumparat un audi a4 b7 3.0 tdi 204cp cod motor BKN. Am citit fiecare comentariu din acest post. Masina mea in aglomeratie masina incepe sa dea cu fum alb/gri. Atat timp cat masina ruleaza nu da cu fum de nici o culoare nu trepideaza, la cald uneori am intampinat si eu problema cu pornirea (parca nu ar avea baterie si intrerupe putin invartirea electromotorului dar mereu a pornit la prima cheie) cand motorul este rece chiar daca stau in aglomeratie nu da gram de fum. Nu stiu de unde sa incep verificariele. Am atasat si cateva valori de pe tester. Multumesc mult.
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Aia nu este diagnoza VCDS ci este o clona mizerie chinezeasca Delphi care nici macar original nu este. Se face diagnoza obligatoru cu VCDS si iti spun eu ca nu ai citit nimic de pe forum pentru ca daca ai fi citit ai fi rezolvat problema deja pentru ca este scrisa rezolvarea.
     
  19. Stefan cosac 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 3.0d 2006
    Apreciez ca ti.ai facut timp sa ma certi! Intradevar acel tester este o mizerie! Dar era singurul pe care il aveam in casa! Si de citit crede.ma ca am citit tot. Unii dintre colegi au rezolvat prin schimbarea ijectoarelor alti au schimbat oringurile. Eu in schimb am si 2 erori una care cred ca este de la egr si una de la clapete, ma gandeam ca poate au si astea legatura cu fumul in exces.! Multumesc frumos!
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Iti spun eu ca nu ai citit nimic legat de rezolvarea erorilor legate de bank 1
    Logic ca au legatura cu fumul dar aici nu discutam de clapete si EGR si inainte sa deschizi vreun subiect pentru discutie treaba sta in felul urmator:

    Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Atat timp cat ai erori aparute la diagnoza legate de niste elemente ale motorului obligatoriu schimbi inlocuiesti acele piese cu unele noi si de preferat originale.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema. Bafta.

    In loc sa zici multumesc si atat, ca nu ti-am sters mesjele asa cum trebuia pentru ca sunt scrise inutil, tu te contrezi cu mine si ai ceva de comentat.
     

Distribuie pagina asta