1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare motor 2.7 si 3.0 TDI - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de radu35, 6 Apr 2011.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Asta la o cautare de 2 minute. Economiseai in jur de 200€.
    Noi, nu reconditionate.
     
  2. Madayoz 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4,3.0tdi BKN,2006
    Noi le-am luat pe Audi O. Am preferat acestea decat Bosch. Cele Bosch pot fi reconditionate fara sa imi dau seama, acestea sunt sigur ca sunt noi.


    [​IMG]


    Mai era si varianta asta dar din acelasi motiv le-am luat pe celelalte.

    [​IMG]
     
  3. Madayoz 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4,3.0tdi BKN,2006
    Azi mi-au ajuns toate. Mega fericit. [emoji2359]
    Nu stiu ce sau daca mai trebuie luat ceva in vedere ?

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
     
  4. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Da, poti citi putin mai im urma si o sa vezi ca se recomanda si inlocuirea placilor de fixare a injectoarelor(spuneai ca o sa le comanzi dar in poze nu apar) neaparat cu piulite noi, capacele cu suruburi noi si nu neaparat , eu cel putin daca tot am desfacut am schimbat si garniturile capacelor de la culbutori.
     
    lucian190 apreciază asta.
  5. Madayoz 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4,3.0tdi BKN,2006
    Multumesc pentru raspuns.
    Da o sa comand si placile de fixare cu capacele plus suruburi si piulite. Este necesara spalarea/golirea instalatiei de injectie ?
     
  6. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Eu nu am spalat/golit nimic. In privinta asta poate te lamuresc colegi mai experimentati. Cred ca depinde si ce fel de problema ai avut inainte de a lua hotararea sa schimbi injectoarele... oricum un filtru de motorina nou nu ar face decat bine zic eu.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Multe firme nici nu iti dau garantie la injectoare daca nu arati factura unde sa apara ca au fost montate intr-un service autorizat si ca s-a efectuat curatarea totala a sistemului de injectie (inclusiv rezervor).

    Daca o iei putin logic, cam au dreptate. Filtrul de motorina nu este capabil sa opreasca absolut toate impuritatile, si presupun ca ai vazut gaurile din capul injectorului si de cat de putina mizerie este nevoie pentru a le infunda.
     
    Audiquattro6 apreciază asta.
  8. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Ai dreptate. Eu i-am spus ce am facut eu. Si m-am inspirat chiar din postarile tale(multumesc din nou pe aceasta cale). Eu am schimbat doar saibele de foc si cu ocazia asta toate celelalte. Acum , nu stiu ce probleme a avut inainte Madayoz, dar daca intreaba daca este necesară curățarea sistemului de injectie cred ca nu are masina intr-un service mai profi sa zic asa,pentru ca ma gandesc ca faceau asta din start daca se pune nou tot setul de injectoare.
    Spuneam de filtru in ideea in care nu se face aceasta operatiune de curatare si tot este ceva decat filtrul vechi.
    Normal ca este recomandat , mai ales acum cand noile injectoare au costat o suma frumusica.
     
  9. Madayoz 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4,3.0tdi BKN,2006
    Salutari!
    Multumesc pentru informatii!
    Injectoarele vechi picură cand sunt inchise,toate au fost verificate pe banc,3 au fost demontate/curatate ultrasonic,erau mai uzate;o sa pun filtru nou OEM de motorina(am inteles ca filtreaza ceva mai bine,mai fin) si ulei/filtre motor.Am posibilitatea de a curata si instalatia de injectie,desi nu am garantie decat ca sunt OEM/NOI fara reclamatii!
    Totul este diy la mine in garaj,detin elsa/etka,vag-com original,si restul sculelor,deci nimic luxos.Este masina proprie tin la ea poate prea mult,nu ma ocup cu masini,nu sunt mecanic,dar am mai lucrat la ea,o am de 6ani,si tot de atunci urmaresc postul!
    Informatii pretioase aici!
    Stima![emoji1666]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  10. gogota_69 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Salutare,
    Am si eu urmatoarea problema la un 2.7 BPP: Fumul foarte dens cu miros intepator de ulei. Credeti ca as scapa de el doar cu schimbarea oringurilor si saibelor de cupru? Sau sa caut problema in alta parte?
    Las si eu aici erorile si valorile pe care le inregistreaza masina acum.
    Multumesc anticipat
     
  11. gogota_69 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Part 2. Daca ma poate ajuta cineva cum sa pun si un filmulet cu locomotiva ca sa fie mai elocvent:).
    Multumesc
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu nu inteleg de ce intrebati aiurea si inutil in loc sa schimbati intai piesele cu probleme si pe urma sa ne spuneti si noua cum ati rezovat. Nu invatati nimic niciodata. Voi credeti ca forumurile auto sunt concursuri de intrebari si raspunsuri. Ei bine nu este asa sau cel putin acest forum nu este asa. Daca ai acel fum nu este evident ca ai o problema ?
    Schimba intai injectoarele si pe urma daca persista problema treci mai departe cu remedierele nu cu intrebarile. Parca sunteti inconjurati de maimute pe post de mecanici ma refer la cei care va duceti sau la care apelati. Ai atasat degeaba acele LOG-uri si multe alte poze cu diagnoza. Cine ti-a facut diagnoza este o maimuta ? Am mai spus asta dar nu invatati nimic: Nu mecanicul face diagnoza ci electricianul care iti spune tie si mecanicului ce ai / are de facut.
    Aici in acest topic (si nu numai aici) ai toate raspunsurile dar scriem degeaba aiurea si inutil.
     
  13. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    Madayoz salut. Ma bucur pentru tine ca ai inteles ca trebuiesc inlocuite toate injectoarele. Daca nu ai apucat sa le schimbi pana acum cumpara (vorba colegului audi66) si piesele de fixare ale injectoarelor, piulite si capace cu garnitura care se monteaza pe capacul de la axele cu came. Daca, cauti la mine in postari eu am pus necesarul de materiale, inclusiv codurile reperelor. Succes.

    gogota_69 salut. Sincer daca vrei sa sti de la un coleg trecut prin asa ceva (adica Eu), NU scapi fara sa inlocuiesti toate injectoarele. Parerea mea este sa nu te imbeti cu apa rece sa zici ca te carpesti cu injectoare SH pentru ca NU merge. Stiu ca nu iti place (ma refer la pret piese + manopera) dar nu ai alta varianta decat noi. succes. Sigur ca tu faci ce doresti. Numai bine.
     
  14. cardey 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2017
    Locație:
    germania
    Masina:
    audi a 6 avant quatro,2.7 tdi,2006
    Gogota_69. Degeaba schimbi injectoarele daca nu verifici mai intai pompa de inalte pentru ca ea formeaza span si ti le infunda pe toate.eu am patit-o. Am schimbat toate injectoarele si s-au infundat toate cu span,adica nu imi mai venea motorina pe retur. Toata motorina o injecta in camera de ardere si nu avea puterea sa o arda pe toata si imi dadea foarte mult fum de ziceai ca este locomotiva. Problema rezolvata cu inlocuire pompa inalta si injectoare, spalare foarte bine rampe injectoare si conducte.
     
    lucian190 apreciază asta.

Distribuie pagina asta