1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia de racire motor - temperatura apa - termostat la TT Mk1 8N

Discuție în 'Audi TT Mk1 (8N) (1998 - 2006)' creată de al1n, 13 Sep 2008.

  1. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    e posibil sa fie numai indicatorul,respectiv senzorul de temperatura
    verifica intai cu vag comul temperatura si apoi ce s-a scris(termostat, pompa apa, radiator,etc)
    se poate sa fie numai o eroare de afisaj.

    placutele pot sa faca din cauza calitatii urat sau chiar a mizeriei:p
     
  2. alinutzzu_07 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2008
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    audi TT, A6 2.7 tdi quattro
    audi TT

    sal ! am achizitionat d curnad un TT si am cateva probleme :
    1.imi sta apa p la 95-96 ....dar nu imi fierbe !
    2.imi sta relantiul p la 1500 d ture (chiar si cand e calda),dar nu mereu
    3.nu trage tot timpul bine(cate odata trage bn ,cate odata nu ) . am obs k trage f bn atungi knd se aude turbina ,dar nu se aude tot timpul,chiar dak am 4-5000 ture ! oare o fi turbina defecta??
    astept pareri d la voi !
    ms
     
  3. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Pt problema 1 incearca in prima faza sa verifici nivelul la antigel.Daca nu e antigelul ai senzorul de temperatura dus.
    Pt problema 2 cred ca e dus senzorul de relanti !
    Pt problema 3 incearca sa verifici cat de bine iti functioneaza bobinele !
     
  4. KASSEL

    KASSEL Banned

    Înscris:
    22 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI TT 3.2 DSG Quattro 250CP / VW TOUAREG 3.0 TDI / VW GOLF 1.4
    Primul lucru pe care trebuie sa il faci este o testare cu Vag-com
     
  5. alinutzzu_07 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2008
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    audi TT, A6 2.7 tdi quattro
    numai pe tester pot sa vad asta??
     
  6. taz

    taz Banned

    Înscris:
    16 Aug 2008
    Locație:
    Sadr al Yusufiyah
    Masina:
    Audi A4 B6 S-line 2.5 V6 TDI quattro, fost -132 KW 180 CP actualmente 151 KW 205 CP
    hai ca sa nu mai deschid alt thread ca-mi sar moderatorii in cap...ma bag si eu aici
    la mine e invers. toata vara mi-a stat in 90...perfect
    acum rar trece de 70ºC
    ieri intr-un trafic infernal a ajuns abia sub liniuta care marcheaza 90ºC
    la mine ce e? tot termostatul ala?
     
  7. alinutzzu_07 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2008
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    audi TT, A6 2.7 tdi quattro
    audi TT

    asa am patit si eu la un audi a6 cu motor d 2.5 tdi ! ....si mi se blocase termocupla ,ventilatorul mergea tot timpul !
     
  8. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    Te anunt maine azi masina imi e in service pentru distributie, filtre uleiuri etc(o "mica" revizie inainte de iarna), si am avut si eu acesta problema la A4 , mecanicul spune ca e problema termostatul asa ca dupa ce il inlocuieste voi stii sigur daca asta a fost sau nu problema...
    Offtopic : la mine cu ocazia distributiei a constatat ca si radiatorul "lacrimeaza" un pic asa ca il va schimba si pe acesta(cost vreo 5 mil)...asa ca maine o sa ma astepte o factura....de fapt cred ca va fii un fel de papirus la cat de lunga va fii factura:p:)
     
  9. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    Am revenit cu vesti noi...problema cu temperatura s-a rezolvat era vorba de termostat, mecanicul l-a schimbat si acum dupa ce se incalzeste motorul sta lipit de indicatia 90:p...din cate am inteles termostatul a fost blocat pe deschis de aceea nu indica decat fff rar 90 de grade(doar at cand mergea motorul blocat in trafic si stateam si cate 20-30 min asta fiind in August cand afara erau peste 30 de grade;))...bafta la schimbat:)
     
  10. Georgekey

    Georgekey 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2007
    Locație:
    ATENA
    Masina:
    AUDI TT 225 TQ BAM 2001
    Cine are TT trebuie sa controleze temperatura prin climatronic!Indicatorul TEMP
    nu arata temp adevarata!
    cum se face:
    -economy apasat!
    -reciclare apasata + sageata de sus
    -Nr 49 (cu buton mare de temp)
    -reciclare

    asa arata temp adevarata indiferent ce arata indicatorul
     
  11. mario_zyx 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2008
    Locație:
    SIBIU
    Masina:
    AUDI TT `99
    mai oameni buni ...exact aceleasi probleme am avut si eu la temperatura...poate sa mearga cu ea muuult si bine,nu e nik grav...sasu cand a vandut-o a dat km in spate ...si cand da bordu jos ii deregleaza `mersu` ...numa ca la mine e ca si acu de la benizna tot asa imi face(nu arata corect)...
     
  12. m3lc

    m3lc 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2008
    Locație:
    piatra neamt
    dap..chiar am aflat si eu recent de chestia cu afisajul pe climatronic... am sa incerc sa vad daca imi indica acelasi lucru cu ce arata in bord. Zici ca ala nu arata eronat nu?:ninja:
     
  13. Georgekey

    Georgekey 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2007
    Locație:
    ATENA
    Masina:
    AUDI TT 225 TQ BAM 2001
    este OK arata corect!
     
  14. posesor_masina 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Iul 2008
    Locație:
    europa
    Masina:
    o masina masina
    pai e normal ca sa scada temperatura atunci cand o calci mai tare ca si ventilatorul se invarte mai repede,de aceea in oras cand mergi mult in aglomeratie si bara la bara i-ti creste temp ca motorul nu are turatii mari si nici ventilatorul nu se invarte tare cu toate ca el e legat la senzorul de temp al apei si porneste pe la 89-90 de grade.eu am dus-o cam 500 km in 180-200 asta vara si nu mi-a depasit decat foarte putin peste 90 de grade acul.
     
  15. KASSEL

    KASSEL Banned

    Înscris:
    22 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI TT 3.2 DSG Quattro 250CP / VW TOUAREG 3.0 TDI / VW GOLF 1.4
    Am incercat si eu metoda asta merge , acul pe ceas sta la 90 dar pe climatronic imi arata 93 - 94 de grade
     
  16. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    si la mine arata pe climatronic un decalaj de 2 grade. pe climatronic e 92 grade.
    presupun ca pana in 5 grade in plus nu e grav
     
  17. radupro 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2009
    Locație:
    Fagaras
    Masina:
    Audi TT quttro,1.8T,180 cai
    Temperatura apa motor la TT Mk1 8N - probleme - cauze si rezolvari

    Buna ziua la toti,am si eu o problema mare cu TT meu,in iarna m-a luat radarul intr-o localitate si pana am semnat...... bla bla bla am lasat motorul pornit cand m-am intors la masina temperatura in bord era intre 90 si maxim,n-am stiut de ce pentru ca nu am de mult masina si m-am ingrijorat am luat-o la mers iara in 10,15 secunde temperatura a scazut la 90.Trebuia facuta si distributia ...etc ....dupa ce am facut distributia undeva luna trecuta am luat-o la o alergatura prin oras,apa la 90,cand am oprit pe loc termocuplele mergeau apa fierbea,am pus contactul apa intre 90 si maxim,nasol moment va spun,in fine dupa lungi si indelungate cautari nici un rezultat la drum nu era problema cand opream pe loc incepea sa fiarba....
    Am dat chiuloasa jos am dus-o la rectificat mi-au probat-o si la presiune totul ok
    semeringuri la supape noi,a spus ca a luat 1 si ceva din ea in fine cine a bagat de seama .....bun....am luat termostat nou,BEHR sau cam asa ceva de la piese auto mi l-au recomandat.In fine am schimbat tot garnitura,termostat etc.Totul ok si in oras am verificat temperatura cu climatronicul imi urca pana in 100 dar nu mai mult si asta cand o duc asa cu 1-2 temperatura medie find 94-97,la drum lung 89-90-91.daca o "agit putin mai tare tot la 90 sta (pe climatronic 96-97) daca o las 1,2 minute oprita cand pun contacul acul intre 90 si maxim (pe climatronic 106) daca o pornesc imediat scade la 90 (pe climatronic 94_95) daca o las 1 minut pornita si opresc iar.....dupa ce o opresc incepe sa urce temperatura vreo 4-5 grade...cu motorul orit.Deocamdata i-am bagat apa in vas ca am zis sa vad cum se comporta si astazi dupa vreo ora de mers un pic un pic mai sportiv adica 130-150 cand am oprit-o liniste si pace dupa vre-o 2 minute in vas se auzea ca si cum ar sufla cineva in el......habar n-am ce-ar putea sa fie....poate a mai patit cineva sau se pricepe mai bine la astea ca eu unul m-am lasat batut
    Deci distributia e noua,chiuloasa rectificata si cu garnitura,termostat nou,apa sta pe 90 (pe climatronic cum am mentionat mai sus la drum 89-90-91-92 cam asta e media si in oras maxim 100,dupa ce dau un pic de jar si o las dupa 2 minute acul iar pe la 110......habar n-am PLS HELP:keule::keule::keule::keule::keule::keule::keule::keule:
     
  18. fischer30

    fischer30 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2009
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    AUDI TT, 1,8T, 2001
    Poate doar cesurile din bord au luat-o razna. Am un prieten cu un tt, indicatorul de benzina si cel de temperatura merg haotic amandoua. Masina mai are cativa litri de benzina, indicatrul ii arata rezervor plin. Daca ia cateva viraje mai bruste, scade de la plin la jumatate, apoi la gol. Apoi iar se ridica......

    Ala de temperatura iarna la -15 grade dupa ce-am mers vreo 3 kilometri era pe rosu, la maxim. Cand l-am intrebat , a zis ca e o problema electrica cu ele, nu ca masina ar avea ceva. E drept lui nu-i fierbe apa ...
     
  19. radupro 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2009
    Locație:
    Fagaras
    Masina:
    Audi TT quttro,1.8T,180 cai
    Bun n-am spus ca-mi fierbe doar ca a facut putina presiune in vas aia dupa ce am schimbat chiloasa,poate se mai aerisea.Doar ca mie acul imi sta pe 90 si problema e ca las masina 1,2 minute si cand ii pun contactul acul e pe 110 si scade in 10-15 secunde.Ce vroiam sa stiu voua cum va sta temperatura la climatronic??ca habar n-am in oras la mers I , II si la drum lung sau cel putin dupa 80km/h in sus poate ma ajutati nici nu stiu la ce temperatura functioneaza motoarele astea
     
  20. fischer30

    fischer30 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2009
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    AUDI TT, 1,8T, 2001
    Parerea mea , tie ti se intampla un fenomen absolut normal. Si mie imi mai creste unoeri cand o calc mai sportiv temperatura (adica trece putin de 90), dar nu ma sperii....intra autoventilatorul ala sau cum s-o numi ca nu-s specialist.....si acul revine iar pe 90. E normal sa se formeze presiune in vasul de racire, doar ca nu inteleg de ce il deschizi tu cand e fierbinte. Nivelul la lichid se da cand motorul e rece.
    Mai tine-ne la curent cu evolutia probemei tale.....
     

Distribuie pagina asta