1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A3 8P - antigel - termostat - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de Ruxandra, 19 Sep 2007.

  1. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    007 dimineata fara sa pornesti!

    Vdcs nu trebuie sa afiseze o temp.mai mare/mica de 5° fata de temp.ambianta!
     
  2. TM-26-BMM

    TM-26-BMM 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    AUDI A3 2006 SLine,2.0 tdi BMN 170ps
    Am scanat masina pe Canal 007.rezultatul se vede in poza atasata. Afara sunt aproximativ -4 grade
     
  3. TM-26-BMM

    TM-26-BMM 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    AUDI A3 2006 SLine,2.0 tdi BMN 170ps
    Eroarea in bord cu COLANT inca se aprinde , in special dimineata cand este rece, in rest dupa ce se incalzeste motorul eroarea nu mai apare la pornire
     
  4. TM-26-BMM

    TM-26-BMM 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    AUDI A3 2006 SLine,2.0 tdi BMN 170ps
    Sa fie senzorul din borcanul antigel?
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Posibil sa faca figuri la rece.
    Partea proasta este ca senzorul se afla incastrat in vas, nu se poate schimba separat.
    Partea buna este ca vasul OE costa in jur de 100 ron nou OE.
     
  6. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Poti incerca sa cureti ansele de la senzorul din borcan in prima faza.
     
  7. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Si la mine mai face uneori asa cand este ffff frig afara. Dupa ce s-a incalzit, merge foarte ok.
     
  8. TM-26-BMM

    TM-26-BMM 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    AUDI A3 2006 SLine,2.0 tdi BMN 170ps
    O sa incerc o curatare la lamelele din interiorul vasului, cu hartie abraziva fina(smirglu) ? sau afecteaza la circuitul apei deoarece vor pica reziduri in antigel ?.
     
  9. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Cu un cutit/surubelnita/ce ti pica la indemana.
    Stai linistit ca sunt destule reziduri in instalatia ta de racire!
     
  10. beginner20 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 2.0 2006
    Aceeasi problema o am si eu..Doar la temperaturi scazute..si dispare dupa ce merg 500m. Nivelul e ok..Sper sa fie doar senzorul de nivel.
     
  11. bc74abs

    bc74abs Bronze Member

    Înscris:
    1 Noi 2016
    Locație:
    Onești - Bacău
    Masina:
    audi A3 8P, 1.9 TDI bkc, 2005
    La toate masinile VAG, sistemul de nivel al lichidului de racire din vasul de expansiune este dat de doi pini metalici care sunt scufundati in lichid. Cand lichidul este unde trebuie, se face punte si arata circuit inchis. Cand pinii sunt in aer, apare circuit intrerupt si semnalizeaza ca nu este nivel destul. Din cauza depunerilor se formeaza un strat ca un smalt care izoleaza cei doi pini. Astfel, cand este frig si scade conductivitatea, desi ai nivel corect, pinii nu mai "comunica " prin intermediul lichidului si apare circuit intrerupt. Dupa ce mergi si lichidul se incalzeste, creste conductivitatea si se face punde intre cei doi pini, chiar si cu depunerile pe ei, aparand ca ai nivelul corect. Solutia este ca la vara..cand s-o incalzi, sa dai jos vasul de expansiune, sa faci o solutie de detartrant cu apa 1:1 si sa lasi putin in vas ca sa se dizolve depunerile de pe pini.
     
  12. Popa Cristian

    Popa Cristian 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2018
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A3 2.0 TDI 2006
    Salut, poate ma ajuta si pe mine careva cu o informatie. Treaba sta in felul urmator. Am cumparat de curand un Audi A3 2.0 TDI cod motor BMM an 2006. Problema e in felul urmator, imi baga compresie in vasul de expansiune, am observat ca la drumuri mai lungi imi scuipa apa pe la capacul de la vas mai precis pe la supraplin si curge sub vas, de asemenea face si spume. Am schimbat vasul de expansiune fara a-i schimba capacul pentru ca era rupta o ureche de la vas, apa sta constant la 90 de grade si nu are absolut nici un fel de zgomot "dubios". Ceva pareri?
     
  13. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Garnitura de chiuloasa arsa ssa chiuloasa fisurata .Trebuie sa faci o constatare amanuntita
     
  14. Popa Cristian

    Popa Cristian 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2018
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A3 2.0 TDI 2006
    Ciudat mi se pare ca nu are nici un alt simptom, baga caldura normal in masina si nici apa nu fierbe, iar antigelul este curat.
     
  15. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Nu e ciudat deloc. Si eu am patit la fel. Tu ai zis cu gura ta ca baga presiune. De unde vine presiunea in sistem? Pe la garnitura de chiulasa.
     
  16. twxx

    twxx 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2013
    Locație:
    Resita
    Masina:
    A3, 1.6, 1999
    Salutare tuturor,
    Revin cu o mica problema: de ceva timp am o scurgere simpatica de antigel. Poate daca va uitati la poza ma puteti ajuta sa gasesc solutia. Cumva pierd antigel pe la o garnitura, din poza poate va puteti da seama, Multumesc pentru ajutor.
     
  17. andreutzzzu 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2013
    Locație:
    buzau
    Masina:
    Audi a3 2.0 fsi 2004
    Cine stie sau are o schemă cu toți senzori care sunt responsabili de răcirea motorului pentru Audi A3 8P 2.0 fsi. Cel de temperatură l-am descoperit prin chiuloasa in partea din spate.

    Am umblat pe la senzorul de temperatură. Am schimbat oringul deoarece imi curgea apa pe lângă. Toate bune si frumoase si azi, surpriza .. nu se mai opresc ventilatoarele decat daca iau borna, in rest orice as face merg in permanență.
     
  18. andreutzzzu 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2013
    Locație:
    buzau
    Masina:
    Audi a3 2.0 fsi 2004
    Am desfăcut tot ce era de desfăcut si defectul vine din ventilatorul principal... incerc sa il duc la un electrician sa vad daca se poate repara, daca nu altul nou
     
  19. Claudiu Purenciu

    Claudiu Purenciu 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2018
    Locație:
    sighisoara
    Masina:
    Audi A3 - 2.0 TDI - 2006 - BMM
    Va salut,
    Zilele trecute am avut supriza sa gasesc un lichid "suspect" pe plasticele care protejeaza radiatorul. Am pus mana pe el, ulei sau motorina nu este, am gustat plus ca am curatat cu un betigas de urechi la care am incercat sa-i dau foc dupa, dar nu arde, este incolor, uleios si nu are vreun gust sau miros.A mai patit cineva ceva de genul ?

    20180929_115742[1].jpg
     
  20. Cosmin.ungureanu

    Cosmin.ungureanu 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    Roman
    Masina:
    A5 B8 2.0 TFSI , CDNB
    Salut colegi,
    Cand am schimbat distributia am zis sa schimb si termostatul (preventiv) dar nu am montat original. Dupa, am constatat ca nu se ridica apa. Vineri a venit termostat original pentru ca initial am zis ca nu o fi bun termostatul dar acum se ridica foarte greu apa. Azi abia dupa 40 km a ajuns la 90 grade. Ce naiba sa aibe ? Sonda / Senzorul temperatura e ok.
     

Distribuie pagina asta