1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A3 8P - antigel - termostat - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de Ruxandra, 19 Sep 2007.

  1. blumurgg

    blumurgg 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A3 2.0 TDI 2006 S-line
    Va salut domnilor. Am un A3 8P 2.0 tdi motor BMM, DSG. Intrebarea mea este daca aceasta masina are cumva doua termostate. Pentru ca motorul se incalzea destul de greu am schimbat termostatul. Acum motorul se incalzeste mai rapid (sa zicem) dar tot greu. Ma rog! ideea este ca am inteles ca cele care au cutie automata DSG, mai au un termostat pentru incalzire sau racire (nu stiu exact) ulei cutie de viteze. Daca este asa, atunci este posibil ca acesta sa fie blocat pe deschis si atunci acesta este motivul. Am patit asa la bmw, acesta avand doua termostate .
    Va rog ajutati ma cu aceasta informatie. Va multumesc.
    Drumuri bune!
     
  2. Cosmin.ungureanu

    Cosmin.ungureanu 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    Roman
    Masina:
    A5 B8 2.0 TFSI , CDNB
    Exact aceeasi problema am si eu acelasi motor tot DSG. Am montat termostat original si se incalzeste foarte greu. Daca gaseti rezolvare inaintea mea te rog anunta-ma. Multumesc
     
  3. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Ce inseamna pentru voi se incalzeste greu ? Niste exemple n-ar strica..
     
  4. Cosmin.ungureanu

    Cosmin.ungureanu 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    Roman
    Masina:
    A5 B8 2.0 TFSI , CDNB
    De exemplu mie mi-a ajuns apa la 90 dupa 30 km la o temperatura exterioara de 1 grad.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Foarte normal pe vremea asta. Va faceti probleme degeaba si acolo unde nu sunt.
     
  6. Cosmin.ungureanu

    Cosmin.ungureanu 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    Roman
    Masina:
    A5 B8 2.0 TFSI , CDNB
    30 de km pentru ca sa ajunga apa la 90 cand afara era doar 1 grad ti se pare normal ? Exagerezi cred
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu exagerez deloc daca se merge bara la bara si in anumite conditii. Lasa povestile. Vedeti-va de viata si lasati "problemele" astea. Despicam firul in patru aiurea si inutil.
     
  8. Cosmin.ungureanu

    Cosmin.ungureanu 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    Roman
    Masina:
    A5 B8 2.0 TFSI , CDNB
    pai tocmai de asta imi fac griji, drum exterior viteza de 100km/h si a ajuns la 90 dupa 30km
     
  9. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Poti incerca sa verifici termostatul intr-un vas cu apa , un flush la instalatie , mergi mai turat 2.200rpm +-
     
  10. Cosmin.ungureanu

    Cosmin.ungureanu 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    Roman
    Masina:
    A5 B8 2.0 TFSI , CDNB
    am pus termostat nou original, el functioneaza ca e furtunul rece dupa el pana deschide, dar prea greu se incalzeste
     
  11. blumurgg

    blumurgg 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A3 2.0 TDI 2006 S-line
    https://vwforum.ro/topic/115113-temperatura-motor/?page=1
    Este doar o mica sugestie de documentare. Dealtfel, o cautare pe google "termostat DSG" va va introduce intr-o lectura ce pe mine ma face sa ma intreb daca nu cumva avem si noi pe masina acest termostat secundar. Chiar in cazul in care nu ar avea, ma bate gandul sa montez unul. Treaba nu pare deloc complicata.
     
  12. Oprea Vlăduț

    Oprea Vlăduț 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2019
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 8p sportback 2006
    Salutare,
    Dacă ma poate ajuta cineva cu un sfat as fi recunoscător. Antigelul din vasul de expansiune are 2 probleme:
    a) capătă o culoare ruginie după câteva cicluri.
    b) de câteva zile îmi dispare tot antigelul din vasul de expansiune, avertizare vizuala și sonora in bord “coolant level”. Ridic capota, antigelul a dispărut! Desfac bușonul vasului și acesta se reîntoarce in vas (deci nu îl pierd), mai merg 10 minute și iar dispare din vas.

    Pana acum am schimbat așa: antigel, capac vas de expansiune(m-am gândit ca ar face prea multă presiune in vas și apa nu mai revine). Din păcate problema persista! Menționez ca temperatura nu creste peste 90” oricât as forja mașina! De la ce poate fi? Chiar este cazul sa planez chiulasa? Mașina in rest se comporta excepțional, uleiul arată foarte bine, nu da fum, DPF nu face figuri... are 212k la momentul postării!

    Va Mulțumesc!
     
  13. Adrian 1983 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2018
    Locație:
    Drobeta Turnu Severin
    Masina:
    Audi A3 8P BXE 1.9TDI 2009
    Am o problemă cu ulei in vas de expansiune (spuma galbenă si culoare maronie, nu are miros de ulei,dar face si presiune în vas), în motor este doar ulei fara antigel( capacul este curat, la fel si joja, nivelul nu scade semnificativ cam 200g la 10000km).
    Nu face bulbuci în vas , nu pierd antigelul ,baga cald , tind sa cred ca este termoflotul, cum îl verific sa fiu sigur?
    Sau poate sa fie si altceva ,garnitura chiuloasa,nu ar trebui să am antigen si in motor?
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vezi racitorul EGR-ului sa nu fie fisurat si sa iti amestece gazele cu antigelul.
     
  15. Adrian 1983 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2018
    Locație:
    Drobeta Turnu Severin
    Masina:
    Audi A3 8P BXE 1.9TDI 2009
    Dacă ar fi fisurat acel racitor nu ar trebui să pierd si antigelul ? Eu am antigel la nivel. Nu pierd nici antigel si nici din ulei, doar isi face presiune (revine la normal dupa ce desfac capacul vasului) si face o spuma galbenă si culoare maronie în vas.
     
  16. Adrian 1983 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2018
    Locație:
    Drobeta Turnu Severin
    Masina:
    Audi A3 8P BXE 1.9TDI 2009
    Si daca baga cald în mașină, nu pierde antigel dar face presiune în vas ( nivelul antigelului scade in timpul mersului si revine inapoi dar nu unde a fost inițial )dar nu arunca apa afara pe la supraplin doar ca are presiune în instalație si ramane in instalatie pana la desfacerea busonului, acesta fiind nou, acum ce mai este ?
     
  17. FlorinBoboc 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2019
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A3 , 2.0 BKD , 2005
    Aceeasi problema o am si eu. Am decis sa nu o mai iau in seama. Merge asa de luni bune.
     
  18. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Problema scaderii antigelului la motoarele bkd provine de la chiulasa, personal sunt u ul dintre multele persoane care a avut problema cu chiuloasa.

    La mine se comporta astfel: verificam antigelul si era la nivel, mergeam cu masina scadea nivelul, uneori cum a zis colegul ajungea sa indice si in bord lipsa antigelului. Care are doar aceasta problema sa stiti ca e doar inceputul daca va uitati la radiator o sa vedeti ca e umflat, la mine cand am schimbat radiatorul era cu 15cm mai inalt decat cel nou :p

    La mine s-a agravat problema si nu doar ca imi scadea antigelul si revenea cand deschideam busonul, la mine, cand mergeam cu masina scadea adica facea presiune in borcan iar cand stationam cu masina apa din instalatie se intorcea in cilindri, dupa ce porneam dinnou masina iesea fum gros alb si intepator.

    Cei care spuneti ca e normal sa faca presiune in borcan va contrazic, va contrazic in cazul in care presiunea e mare in borcan, si mie imi tot spuneau multi ca e normals a faca presiunea aia dupa ce am mers cu masina, nu e normal pentru ca la mine a ajuns sa faca presiune incat dupa ce a stationat masina o jumate de ora era sa ma plesneasca capacul de la vas.

    Am inlocuit motorul pentru ca sa refac chiulasa ma costa foarte mult si am iesit mult mai ieftin cu un motor din dezmembrari, teoretic 188k km, nustiu daca e real dar se simte diferenta de la cei 300k km de la motorul meu, in concluzie motorul merge super, am profitat ca vechiul motor era jos am desfacut chiulasa si aveam 12 fisuri care se vad in chiulasa in zona bujiei si a supapelor, la cilindrul 2 de catre distributie erau fisuri de aprox 2mm...foarte mari, la fel si cilindrul se vedea ca e uzat, ceilalti cilindri se vedea honuirea de fabrica.

    Ca sa idee masina se comporta destul de ciudat, tot intrebam ca din ce cauza masina trage in reprize, incepea sa traga, facea cate o pauza in sensul ca nu mai tragea asa bine, iar se trezea sa traga si tot asa, problema se lare ca a provenit de la acel cilindru care era uzat.

    Cei care avti problema asta va recomand sa schimbati direct motorul pentru ca iesiti mai ieftin, e drept ca e riscant, in cazul meu am nimerit un motor foarte bun, momentan aprox 15k km cu el si merge foarte bine, ca idee motorul m-a costat 2500lei cu tot cu transport.

    Apropo la mine uneori ajungea antigel si in ulei.

    Ziceam mai sus de presiunea din vas, la acest motor pot sa deschid capacul si daca e pornit motorul, face doar putina presiune si imi arunca capacul, putina presiune face dar nu excesiva cum facea celalt motor.

    Am asteptat sa adun cativa km si am decis sa impartasesc rezolvarea si ce am gasit la motorul meu, impreuna cu voi, sigur mai sunt altii care au aceasi problema, o sa atasez si niste poze cu chiuloasa mea.

    Aici sunt si pozele
     
  19. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Te contrazic , tu nu ai reparat ce era de reparat cu costuri mai mari , ai luat un motor sh la care nu ai nicio garantie. Daca citeai topicul din sectiunea a4 b5 ai fi vazut ca nu trebuie sa fie presiune in sistem decat un mic pss cat face o doza de suc.
     
    Sebisebisebi apreciază asta.
  20. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Daca citesti bine exact asta am zis si eu,
    Mie asa mi-au spus altii ca e normal sa faca presiune, intradevar e normal.sa faca presiune dar asa cum am zis si cum ai zis doar putin nu cum facea la mine ca zbura capacul de aveam ce cauta dupa el :)))
     

Distribuie pagina asta