1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A4 B5 - antigel - termostat - discutii diverse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de Tha JiM, 3 Noi 2008.

  1. harbuz costel 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2016
    Locație:
    ramnicu sarat
    Masina:
    A4,1.9,1997
    Verifica radiatorul innainte sa cumperi altul
     
  2. Gogosharu

    Gogosharu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Franta
    Masina:
    A 4 1.9tdi 2000
    Rezolvarea problemei:dupa schimbarea garniturii de chiuloasa la modelul AJM pompe diuze, e necesara si schimbarea garniturilor de la injectoare,chestie pe care mecanicul meu nu a stiut-o.
    Acum dupa schimbarea "o ringurilor" masina merge corect.
    Drumuri bune.
     
  3. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Mama lor de o-ringuri, din cauza lor nu circula apa prin motor, se puneau contra! :) :applaus:
     
  4. Gogosharu

    Gogosharu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Franta
    Masina:
    A 4 1.9tdi 2000
    Esti ironic, bravo tie,iti permiti.Eu ziceam ca din cauza garniturilor de la injectoare,si dupa inlocuirea garniturii de chiuloasa,masina scoate fum in exces, trepideaza la relanti, si are pornirea greoaie.
    Ideea era urmatoarea, e necesar sa fie inlocuite dupa schimbarea garniturii de chiuloasa.
    Poti sa aplauzi in continuare,spor.
     
  5. Razvan Pop 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4, 1.6. 1998
    Buna,
    Am un audi a4 b5 1.6benzina, an '98, si dupa ce pornesc cu masina cu motorul cald apa imi sta la 90 dar daca stau cu masina la relanti observ ca imi urca apa, trece de 90, dupa ce o iau din loc apa scade iar la 90, ce ar putea fii, termostatul, bimetalul, vascocuplajul?
    Multumesc
     
  6. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Ceva de genul am avut si eu si am avut termostatul stricat .Bine ar fii sa il dai jos si sa il pui intr o oala cu apa fierbinte sa vezi daca deschide de ajuns
     
    Razvan Pop apreciază asta.
  7. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Principalul este CAND deschide si apoi cat deschide!!
     
    Razvan Pop apreciază asta.
  8. Razvan Pop 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4, 1.6. 1998
    Merg sa imi cumpar un termostat si sper sa se rezolve. Multumesc pentru sfaturi.
     
  9. Razvan Pop 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4, 1.6. 1998
    Am schimbat termostatul, problema rezolvata, multumesc
     
  10. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Am luat un A4 B5 AJM iar inainte de schimbul de distributie ulei / filtre auzeam un sunet ca de cutie cum ar cârăii dar defapt se auzea cum se recircula antigelul in sistem. Am mizat ca dupa schimb nu se va mai auzii acest sunet dar nu a fost asa. Am schimbat tot ce tine de role curele distributie transmisie intinzatoare pompa apa si antigel si la fel se aude. Cochetez cu o garnitura de chiulasa dar dupa mai bine de 300km nu am pierdere de antigel.

    Sunetul se aude aleatoriu , exclus sa se auda incontinuu dar se aude in unele momente la relanti dava aceelerrzi motorul si totodata in mers se mai aude la fel cand urci in ture se aude pt cateva secunde 4-5 secunde dupa care dispare acel sunet..
    Orice sfat m-ar ajuta pt ca nu m-am batut de aceasta problema la cealalata masina si nustiu de unde sa incep. Am vrut sa schimb garnitura de chiulasa cand am facut schimbul de diatributie dar mecanicul m-a refuzat. Stiu de problema garniturilor la acest cod motor si vroiam sa o fac inainte sa se intample ceva..
     
  11. Hinganu Ciprian 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2015
    Locație:
    Onești
    Masina:
    Audi A4 b5.1600.1998
    Ce se intampla?Audi A4b5 din 98 motor 1600 benzina.Am schimbat bateria si ceasul de la apa se ridica la 110 de cand pornesc.Nu mai scade.Azi dimineata cand am pornit după 50 de metri.sa aprins becul la apa.am oprit-o si nu sa mai aprins deocamdată.ceasul tot la 110 a rămas după ce am scos boema la baterie.Ce are?
     
    AudiML apreciază asta.
  12. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Simplu... S-au defectat ceasurile. Trebuie sa cauti alte ceasuri exact cum ai avut inainte
     
  13. Russone 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2017
    Locație:
    Halmagiu
    Masina:
    A6 C5 Allroad 2,5 tdi quattro an 2004,180 cp, cod motor BAU
    Buna ziua stimati colegi de forum si scuzati deranjul daca postez unde nu trebuie aceasta intrebare dar am vazut ca, colegul CristianB a postat o schema referitor la racirea motorului Audi
    Vreau sa va intreb ceva in legatura cu masina mea audi A4 B5 an 2000 motor 1.9 TDI AJM: pe furtunul de tur de la apa, undeva in partea de jos, se gaseste un filtru, nici nu stiu cum sa il numesc pe care scrie in germana WASSEREINTRITT in traducere TRATAREA APEI.
    La mine e defect si ce ar trebui sa caut ca sa il inlocuiesc, cum se numeste acea chestie care are si supapa de inchis / oprit.
    De acolo din acel lucru pleaca un furtun la radiatorul de clima si unul in alt loc. Cum se numeste ca sa pot sa il caut sa il inlocuiesc. Nici macar nu stiu unde sa il caut. Va rog sa ma ajutati daca stiti, va multumesc si sa ma scuzati.
     
    harbuz costel apreciază asta.
  14. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Revin cu rezolvarea problemei. Cat timp se aude refularea apei in vas este garnitura de chiulasa. Am schimbat garnitura victor reinz , s-a facut planul chiulasei , schimbat simeringuri supape daca bine zic.. schimbat tacheti 8x ina, 4 bujii beru pret total cu manopera 1.250 ron.
     
  15. 1n$4n3 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B5 2.6 V6 benzina 1996
    Audi A4 B5 2.6 V6 non-quattro 1996

    Simptome:

    - de o luna apa urca uneori si peste 90 grade pana la 100-105, mai ales cand stateam in trafic (in urma unei probleme anterioare am pus un senzor de temperatura din dezmembrari pe motor si nefiind nou ma gandesc ca poate dadea valori aiurea in instrumente..)..
    - astazi apa a urcat pana la 110 grade in mers si cand am oprit-o a dat pe afara pe la vasul de expansiune.
    - tot astazi am observat ca in vasul de expansiune este liniste - apa nu circula deloc (furtunul mic de tur in vasul de expansiune NU este infundat iar cel mare de retur in motor ma infoiesc ca ar putea fi).
    - in masina (are climatronica) baga caldura deci pare ca ajunge acolo apa calda cumva.

    Posibile cauze:

    Pompa apa?
    (pompa de apa la modeul acesta este angrenata de cureaua de accesorii sau de cea de distributie ca nu mai stiu..?!)
    - o pot verifica ca lucreaza desfacand cele doua furtune care intra in radiatorul de habitaclu si sa vad daca circula apa pe tur in circuitul mic?

    Termostatul? (cand e frig afara am clasica problema ca desi apa e la 90 de grade in botd, in masina se face cald doar daca o turez desi am schimbat acum ceva timp si radiatorul de habitaclu)
    - poate este blocat pe inchis si obtureaza circuitul mare cu vasul de expansiune..)
     
    Ultima editare: 15 Sep 2017
  16. 1n$4n3 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B5 2.6 V6 benzina 1996
    Solutie:
    - schimbat pompa de apa (Marelli) + termostat (Wahler).

    Consecinte:
    - apa la 90 grade batute in cuie + caldura in masina de vomiti daca o dai pe HI.
     
    Pas Alexandru apreciază asta.
  17. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Salut .
    Am si eu o problema legata de furtunele de la instalația de răcire . Sunt îmbătrânite si se crapă unul câte unul si as vrea sa le înlocuiesc pe toate știe cineva coduri de la ele sau vreun magazin unde as găsi tot setul de furtunele??
     
  18. harbuz costel 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2016
    Locație:
    ramnicu sarat
    Masina:
    A4,1.9,1997
    Salutare,am ceva probleme cu căldură,nici innaine nu aveam căldură și am schimbat termostatul dar nici cu acesta nu sta apa la 90,ci câțiva milimetri sub 90,oare si acesta să fie defect de nou?
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, se poate.
     
  20. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Eu am pus pe AJM , AHH doar termostat Behr si nu am avut probleme cu el. Pretul e undeva la 10€ nu mai mult. Totodata tu poti verifica si ceasurile poate sunt decalibrate.
     

Distribuie pagina asta