1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A6 C4 - antigel - termostat - discutii diverse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C4 (1994 – 1997)' creată de piratu, 27 Ian 2011.

  1. TudiConstanta 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mar 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6/2.5 tdi/1995
    eu nu le am asa e,dar din pacate e faptul ca nu le au ei,din cate vezi.. ca e treaba lor pana la urma. am fost la 3 mecanici fara raspuns concret,numai prostii mi-au zis. cred ca la urmatorul o sa-i zic direct sa-mi schimbe garnitura de chiuloasa . e mai corect asa?
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu, nu e corect asa adica sa desfaci fara sa stii concret de unde ai probleme. Chiar nu ai nici un mecanic bun in Constanta ? Mergi la intalnirile Clubaudi din Constanta si intreaba acolo unde isi repara ei masinile. Cu siguranta o sa gasesti un mecanic bun. Bafta.
     
  3. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Iti mai spun odata : verifica singur starea uleiului din motor daca are urme de apa/antigel ( bulinute pe joja ) , verifica nivelul uleiului motor daca a crescut , dupa ce ai verificat aceste lucruri stii daca antigelul iti intra in baia de ulei ; daca intra in baia de ulei o prima incercare este de a schimba garnitura de chiulasa si vazut apoi daca mai intra antigelul in ulei ; daca totusi ai aceleasi simtome ( intra antigelul in ulei ) este clar ca ai o fisura in blocul motor si atunci trebuie sa schimbi blocul motor cu altul ( groanic si ca pret si ca si complexitate - acte , omologare si multi multi bani , ca mai bine scapi de masina ) .
     

Distribuie pagina asta