1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A6 C6 - antigel - termostat - electroventilatoare

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de SlayeRC, 6 Mai 2010.

  1. Lucian89

    Lucian89 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2020
    Locație:
    Olanda/Galati
    Masina:
    A6 2.4 + GPL 2005
    Se sterg posturile si nu inteleg de ce. Multumesc de informatie DragosFaca. Eu trebuie sa merg sa vad acum daca sa rezolvat problema cu al doilea termostat schimbat, daca nu inclin sa ma duc spre pompa de apa.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Vi se sterg pentru ca va repetati aiurea si inutil. Vi s-a mai spus sa nu mai discutati despre problema instalatiei de racire la motoarele 2.0 TDI cu privire la temperatura in mers sau stationare si de ce motoarele nu se incalzesc, dar se vorbeste cu peretii nu cu niste oameni care ar trebui sa inteleaga ceva.
    Vi s-a mai spus sa scrieti doar cand se rezolva ceva sigur nu sa scrieti voi aici cum faceti teste si de fapt nu rezolvati nimic.
    Tot ce faceti voi s-a mai incercat de altii cu ani in urma dar voi nu invatati nimic si nu cititi nimic, doar intrebati si atat.

    Problema asta NU este doar la modelele si motoarele voastre de pe Audi ci se intampla in tot grupul VAG indiferent de marca si motorizare la 2.0 tdi.
    Incetati cu discutiile despre acest subiect. O sa schimbati pompe si termostate chiar degeaba dar asta o sa va convingeti voi dupa ce faceti asta si sigur NU mai scrieti ca NU ati rezolvat nimic pentru ca nu puteti accepta asta. Fara replici la acest mesaj.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pe 2.7 / 3.0 TDI Facelift, daca problema persista dupa inlocuirea termostatului principal, mai este un termostat mic la intrare in EGR (in 90% din cazuri el este de vina pentru fluctuatia temperaturii in bord).

    V-as sfatui sa incepeti intai cu termostatul mic, deoarece noul cod este varianta revizuita la care nu se mai rup clemele in interior.

    Cod vechi 059 121 113 K, cod varianta revizuita 059 121 113 N.

    upload_2022-1-17_16-9-24.jpeg
    upload_2022-1-17_16-15-9.jpeg
    upload_2022-1-17_16-15-29.jpeg
    upload_2022-1-17_16-12-0.jpeg
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    @audi66 degeaba se schimba toate termostatele pentru ca NU rezolva nimic. In ultimele 3 saptamani am schimbat la diverse masini (4 Audi + 2 VW + 2 Skoda) ambele termostate cele mari (sunt motoare cu 2 termostate mari) si cele mici inclusiv supapa de sens care exista pe un furtun ce nu apare in ETKA ca si piesa separata si s-au schimbat degeaba.
    Cu ceva luni in urma am schimbat pompele de apa la mai multe modele de Audi cu unele noi si originale si degeaba.
    Circuitul de racire incalzire pentru instalatia motorului este prost proiectat din fabrica. In cel mai bun caz se anuleaza niste termostate si supape de sens si se pun furtunurile pe direct cu legaturi intre ele. Am incercat si asta si degeaba, tot nu ajunge la temperatura normala (90 grade) la ralanti cand este frig afara sub 5 grade.

    Atat timp cat producatorul are o informare oficiala (este atasat de mine documentul pe forum in mai multe topicuri) cum ca aceste motoare asa functioneaza, pe voi nu ar trebui sa va mai intereseze altceva daca nu aveti erori in bord sau la diagnoza.
     
    silvio apreciază asta.
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu neg faptul ca este asa cum zici dar, am avut un 2.7TDI si sunt la al 2-lea 3.0TDI.
    La V6 acul trebuie sa “moara” pe 90 °C.

    V6-le non-facelift are 1 singur termostat, fara pompa de apa auxiliara.
    V6-le facelift are 2 termostate, cu pompa de apa auxiliara.

    Stiu de acea informare, dar este valabila pentru 2.0TDI.
    Informatia scrisa de mine era strict pentru 2.7 si 3.0 TDI, ambele fiind V6.
     
    Ultima editare: 17 Ian 2022
    NonoGe apreciază asta.
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Corect. Probleme sunt in 90% din cazuri la motoarele 2.0 TDI. Cele de 3 litri nu sunt afectate sau daca sunt probleme se schimba termostatul/ele si gata.
    Ca la vechile masini clasice unde problema referitoare la caldura se remedia prin schimbare calorifer caldura din interior sau termostat sau radiator racire motor sau toate 3 la un loc. :)
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu la 2.0TDI Euro5 as incerca anularea acelui termostat mic de pe conducta.
    Macar de curiozitate, pentru proba.

    Nu stiu de unde pleaca si unde ajunge acea conducta, dar sunt 100% sigur ca se poate face un bypass cu un furtun si niste coliere, provizoriu.

    La 2.0TDI Euro4 nu exista problema asta cu temperatura.

    Pe Euro5, indiferent de motorizare, sunt implementate lucruri noi (raportat la E4) strict pentru consum si noxe, anulandu-le neafectand buna-functionare a motorului.
     
    silvio apreciază asta.
  8. Lucian89

    Lucian89 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2020
    Locație:
    Olanda/Galati
    Masina:
    A6 2.4 + GPL 2005
    Ce spuneti de a mea. 2.4 v6 benzina. Schimbat doua termostate, ultimul original Audi. Masina are 1 termostat! Nu s-a rezolvat problema nici dupa vizita la reprezentanta! Baietii au spus ca se apuca de schimbat pana descopera buba. Pe banii mei evident. Am facut in seara aceasta un drum Galati-Deva - temperatura la antigel constant la 50 de grade cu caldura fara probleme in masina. De la Deva pana la Timisoara a urcat la 90 de grade si a stat acolo.
    Nu stiu daca s-a reparat singura, o sa aflu maine.
    Doar vreau sa spun ca pana si cei din reprezentanta au zis ca sunt depasiti cu schema de la circuitul de racire in mana, si mi-au spus ca nu le intra pe poarta decat foarte rar un 2.4 benzina.
    Ramane sa aduc un preot daca problema persista pentru ca pur si simplu nu am unde sa o mai duc.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La tipul tau de masina nu ar trebui sa mai fie probleme dupa schimbarea termostatului. Schimba si radiatorul mare de la motor. Se poate sa fie infundat. Nu costa foarte mult si cumperi OE sau cumperi AM ce marca este OE: Denso, Valeo, Behr, etc.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Lucian89 Dar a masurat cineva fizic temperatura antigelului (de ex. dupa 10 km de mers cu masina, cand in bord arata 50°C) ?
    E posibil sa fie doar o problema de afisaj din cauza G62-ului.

    Codul motor e BDW ?
     
    Lucian89 și Flr.c apreciază asta.
  11. Lucian89

    Lucian89 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2020
    Locație:
    Olanda/Galati
    Masina:
    A6 2.4 + GPL 2005
    Salut. Cod motor BDW. Temperatura indicata in bord o indica la fel si pe VCDS si au folosit, pentru masurare temperatura, cred ca ceva asemanator cu un termometru ce ia temperatura prin supermarket pe furtunuri. Dupa drumul asta lung acum vad ca nu mai vrea sa porneasca si cand bag cheia in contact, avand in vedere ca sunt -1 grad afara, din start imi arata temperatura la vreo 60 grade. Total depasit.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact ce ziceam, ai G62-ul dus.
    Trimite informatii gresite catre ECU si IC.
     
    opinion, Lucian89 și Flr.c apreciază asta.
  13. Lucian89

    Lucian89 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2020
    Locație:
    Olanda/Galati
    Masina:
    A6 2.4 + GPL 2005
    @audi66 iti dau perfecta dreptate. Si atentie, ce am observat un senzor G62 defect poate sa nu iti mai porneasca motorul. A mea cu motorul rece nu pornea, scoteam mufa de la G62 si pornea.
    Am schimbat senzorul, se schimba foarte usor cel putin la A6 C6 2.4 benzina cod motor BDW. Deocamdata totul normal, sper sa ramana asa.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ma bucur ca ai rezolvat-o.
     
    Lucian89 apreciază asta.
  15. Andreip0307 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2021
    Locație:
    cluj napoca
    Masina:
    A6 3.0 TDI 2005 BMK
    Salutare,
    La masina din profil un Audi A6 C6 3.0 tdi cod motor BMK am eroarea asta:
    18358 - Ventilator lichid rãcire (V7)
    P1950 - 002 - se roteste greu/blocat - intermitent
    împrejurari cod:
    RPM: 756 /min
    cuplu: 62.4 Nm
    viteza: 0.0 km/h
    raport: 18.1 %
    raport: 25.3 %
    raport: 18.1 %
    raport: 25.3 %
    temperatura: 67.5*C

    Cand ii dau output test porneste o data asa incet si gata. Electroventilatorul il pot invarti cu mana.

    Aveti idee de unde sa incep sau ce ar trebui sa verific inainte sa comand unul nou ? :think:
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Iti da mura-n gura, ai electroventilatorul blocat. Problema des intalnita, incearca sa il degripezi.

    Ambele se invart usor la mana ? V7 am impresia ca este ventilatorul pentru AC si V177 este ventilatorul pentru racirea motorului.
    Nu le mai retin exact codurile acum, posibil sa fie vice-versa.
     
  17. Andreip0307 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2021
    Locație:
    cluj napoca
    Masina:
    A6 3.0 TDI 2005 BMK
    Nu, cel din dreapta se învârte mai greu.
     
  18. Dinu.

    Dinu. 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2017
    Locație:
    Adjud, Romania
    Masina:
    Audi A6 , 3.0 TDI Quatttro S-Line. 2006. Cod motor BMK
    Buna ziua,
    Deranjez si eu cu o intrebare. Am un Audi A6 C6 cod motor BMK iar de ceva timp am inceput sa pierd tot antigelul. Am verificat urme lasate de scurgere dar nu este nimic sesizabil, nivelul uleiului si tot ce tine de o verificare la ochi. Am dus-o la un prieten cu niste cunostiinte mecanice si mi-a spus ca este vorba de cotul (racordul) din spatele motorului, care, din cauza temperaturii si uzurii timpului s-a fisurat si pierd lichid de racire pe acolo. Imi poate spune cineva cum se cheama acel racord si eventual un cod de piesa va rog ?
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Alege reperul din poza.

    upload_2022-6-13_16-0-9.png
     
  20. Dinu.

    Dinu. 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2017
    Locație:
    Adjud, Romania
    Masina:
    Audi A6 , 3.0 TDI Quatttro S-Line. 2006. Cod motor BMK
    Multumesc pentru raspuns, eu as spune ca este numarul 40. Am o poza mai vaga cu piesa daca te poate ajuta , pe baietas nu l-a dus capu sa faca o poza completa a piesei .
    In stanga pozei , unde nu se vede restul racordului as spune ca mai erau 20-25 de cm.

    Piesa este cu o mufa rapida si din ea pleaca un cot la 90 de grade si se duce înspre motor , nu la calorifer
     

Distribuie pagina asta