1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A6 C7 - antigel - termostat - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de barladi, 26 Dec 2015.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    La unele modele e normal ca antigelul sa ajunga la 105.
    Sunt termostate care abia atunci deschid.
     
  2. valentinageo20 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi a6 ultra 190cp
    Cred că de vină ar putea fi si sistemul start&stop,motor încins si oprit imediat fără un pic de răcire la ralanti,cam asta rezultă.
     
  3. Radu.exclusiv

    Radu.exclusiv 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2015 190cp
    Salutare,
    Am citit cât am putut din forum, sper sa nu dublez subiectul.
    Am plecat de la București cu familia în vizita la Baia Mare cu un Audi A6 2015 2.0 tdi 190 cp și am o problema cu sistemul de răcire.
    Undeva pe traseu apa nu pleacă spre radiatorul de racire și în sarcina în câteva minute ajunge la 130 de grade.
    Am reușit sa ajung ultimii km la destinație pe căldură pornita la maxim și mers pana în 1700 rot/min.
    Am un tester cu mine și am monitorizat temperatura sa nu treaca de 105 grade.
    Nu am nici un cod de eroare. Aveți idee la motorul asta Euro 6 unde este montat termostatul ?
    Multumesc.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sunt mai multe termostate (2- 3 depinde de motorizare si cutia de viteze iar asta s-a mai scris pe forum de zeci de ori dar nu ai citit nimic despre asta din pacate) care creeaza aceasta problema inclusiv poate ai probleme cu cele 2 pompe de recirculare ale lichidului de racire. Problema pe care o ai tu nu o rezolvi pe forum ci, desfacand, cu un bun mecanic. Pot sa nu apara erori la diagnoza si totusi sa ai probleme. Trebuie facute multe investigatii pentru problema ta si din pacate nu se pot rezolva pe forum aceste probleme.

    Cand mai ceri date despre amplasarea pieselor la motor sau alte date despre componenetele din masina si cand mai ceri ceva scrie obligatoriu seria de sasiu, cod motor si an de fabricatie exact, pentru a putea fi ajutat. Invatati sa cereti ajutor si nu asa cum ai scris mesajul anterior. Fara a identifica exact masina in programele pentru piese = plansele din ETKA si ELSA sau alte programe pentru piese sau reparatii, se poate face sau afla doar pe ghicite ceea ce doresti.

    Pana iti raspunde cineva, care are acces la ETKA, cauti aici pe forum unde exista programe pentru aflat codurile de piese pentru marca Audi si nu numai.
    Adica sa citesti aici: http://www.clubaudi.ro/threads/elsa-etka-tecdoc-si-alte-programe-de-piese-on-line.31407/ mai precis sa cauti in acest program: https://audi.7zap.com/en/rdw/ si/sau aici: http://www.oemepc.com/audi si/sau aici: https://www.ilcats.ru/audi/?function=getModels&market=RDW&language=en asta pentru ca sa afli singur codul.
     
  5. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    De obicei problema este de la pompa electrica de recirculare situata sub pompa ABS. La o diagnoza ar trebuii sa apara cu probleme.
     
  6. Radu.exclusiv

    Radu.exclusiv 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2015 190cp
    Mulțumesc pentru răspuns.
    Am pus aceasta întrebare în ideea de a încerca să îl localizez pentru a bate cu ceva în el în ideea de a se debloca. Este clar ca voi demonta tot sistemul de răcire pentru a identifica problema.
    Încercăm doar sa evit deplasarea pe platforma de la Baia Mare pana la București cu 2 prichindei mici.
    După prima postare, am coborât la mașină, am bătut în corpul de apa ce îl asociez cu termostatul principal de sub admisie și acum a trecut apa și spre radiator.

    Audi A6 C7 an 2015, 2.0 tdi 140 kw cod motor CNHA, Cutie stronic 7 trepte. Serie sasiu WAUZZZ4GXFN061048

    Multumesc.
     

Distribuie pagina asta